هاست پرسرعت
تکنولوژی

با گلد شدن بازی استارفیلد (Starfield) حجم کلی آن نیز مشخص شد

با گلد شدن بازی استارفیلد (Starfield) حجم کلی آن نیز مشخص
شد

کمپانی بتزدا اعلام کرده است که بازی مورد انتظار استارفیلد (Starfield) اکنون آماده است تا بر روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس پیش بارگذاری شود، در حالی که کاربران رایانه شخصی باید تا پایان ماه اوت (9 شهریور) منتظر بمانند تا پیش بارگذاری آغاز شود. علاوه بر این، حجم پیش بارگذاری برای کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی نیز مشخص شده است. با دیجی رو همراه باشید.

استارفیلد جدیدترین عنوان تک نفره استودیوی بازیسازی بتزدا است که قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود. انتظارات از این بازی بسیار زیاد است و با توجه به نمایش‌های فوق العاده‌ای که داشته، چنین انتظاری کاملاً قابل درک است. Starfield اولین عنوان جدید استودیوی سازنده سری‌های محبوب The Elder Scroll و Fallout در 25 سال اخیر است. به این ترتیب، بسیاری مشتاقانه منتظر انتشار نهایی این بازی هستند.

بتزدا با اعلام این خبر که بازی Starfield گلد شده است (وارد مرحله آماده‌سازی انتشار شده است) و اکنون برای پیش بارگذاری در ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس است، شور و هیجان پیرامون این عنوان را دو چندان کرده است. البته، گیمرهای PC باید تا 30 اوت (9 شهریور) منتظر بمانند تا بتوانند بازی را روی سیستم خود نصب کرده و آماده عرضه بازی شوند.

استارفیلد

برای افرادی که نمی‌دانند، وقتی یک بازی «گلد» می‌شود، اساساً به این معنی است که ساخت آن کامل شده و آماده انتشار است. با این حال، حتی پس از گلد شدن بازی، ممکن است هنوز مقدار قابل توجهی کار برای رفع اشکالات و بهبود سایر جنبه‌های بازی انجام شود. بنابراین، حتی با وجود اینکه استارفیلد به مرحله عرضه نهایی رسیده، اما باز هم ممکن است از طریق به‌روزرسانی‌ها، پچ‌های رفع اشکال‌ها دریافت کند.

در ادامه، کاربرانی که قصد دارند Starfield را روی پلتفرم‌های سری ایکس باکس پیش بارگذاری کنند، باید مطمئن شوند که فضای خالی زیادی روی کنسول‌شان وجود دارد، چرا که به نظر می‌رسد این عنوان به فضای ذخیره‌سازی 126.1 گیگابایتی روی کنسول‌ها نیاز دارد! وضعیت برای گیمرهای رایانه شخصی حتی بدتر هم هست و این دسته از گیمرها باید 13.74 گیگابایت اضافی یعنی مجموعاً حدود 139.84 گیگابایت فضای خالی در رایانه خود داشته باشند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا