هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی و مقایسه راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین کارتخوان های سال 2023

بررسی و مقایسه راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین کارتخوان های سال 2023

با افزایش تکنولوژی و گسترش فناوری های الکترونیکی، امروزه از کارت های اعتباری و پرداخت های آنلاین به جای پول نقداستفاده بیشتری می شود.

کمتر کسی است که دیگر در هنگام خرید و فروش از کارت های اعتباری استفاده نکند و پول نقد داشته باشد. مزایای استفاده از دستگاه های کارتخوان سیار آکبند در همین است.

در مترو، خیابان ها، فروشگاه ها و …، برای هر کسب و کاری می توان از دستگاه های کارتخوان ثابت یا سیار استفاده کرد. در کمترین زمان و بدون دردسر حساب کردن خورده پول ها و با امنیت بالا، تنها کافیست تا با کشیدن کارت خود، فاکتور خرید خود را در سریع ترین زمان دریافت کنید.

کدام دستگاه کارتخوان مناسب کسب و کار من است؟

برای انتخاب بهتر کارتخوان سیار ، بهتر است با توجه به کسب و کار خود به سراغ کارتخوان های سیار بروید و یا کارتخوان های ثابت را انتخاب کنید، به عنوان نمونه خیلی از اوقات در نمایشگاه ها، پارک ها، مکان های تفریحی و گردشگری، غرفه های مختلفی وجود دارد که بر خلاف فروشگاه ها مکان ثابتی ندارند، استفاده از دستگاه های کارتخوان سیار بسیار مناسب این نوع کسب و کارها می باشد؛ ولی فروشگاه هایی که در یک منطقه هستند، انتخاب دستگاه های کارتخوان ثابت با هزینه کمتر، به سود این فروشندگان است.

برای انتخاب بهتر دستگاه های پوز، به متریال و ویژگی های آن باید توجه بسیار کرد.

بررسی و مقایسه راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین کارتخوان های سال 2023

ویژگی های دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت

همیشه برای داشتن یک خرید به صرفه و مطمئن، دانستن ویژگی های محصولات می تواند راهنمای خوبی در خرید ما باشد، از این جهت به برخی از ویژگی های دستگاه های کارتخوان ثابت اشاره می کنیم:

  • دارای قابلیت وای فای و استفاده از سیمکارت
  • امکان پشتیبانی از سیمکارت های نسل جدید
  • دارای ورزن مناسب و سبک برای حمل کردن و استفاده بی سیم از دستگاه
  • قدرت آنتن دهی بالا
  • استفاده از باتری هایی با ظرفیت بالا
  • دارای امنیت بالا و داشتن سیستم عامل هوشمند و قدرتمند برای پردازش اطلاعات
  • پشتیبانی از تمامی اپراتورها در ایران
  • امکان استفاده به عنوان یک صندوق کامل فروشگاهی با تکنولوژی های پیشرفته

از ویژگی های دستگاه های کارتخوان سیار نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به صورت آنلاین و آفلاین از دستگاه های سیار
  • دارای امنیت بالا و امکان تراکنش های مالی در زمان کوتاه
  • پشتیبانی از تمامی کارت های بانکی در ایران
  • داشتن سخت افزار قدرتمند و پردازش سریع داده ها
  • استفاده از تکنولوژی های هوشمند از قبیل داشتن صفحه لمسی و نمایش رنگی

مقایسه بهترین برندهای دستگاه های کارتخوان 2023

اگر تا الان به دنبال خرید دستگاه کارتخوان بوده باشید شاید اغلب نام دستگاه های زیر را شنیده و یا دیده باشید، از بهترین دستگاه های کارتخوان سال 2023 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورفان ساخت کشور چین
  • نیوپوز ساخت کشور چین
  • نکسگو جی ساخت کشور چین
  • وریفون ساخت کشور آمریکا
  • اینجینیکو ساخت کشور فرانسه و …

همانطور که مشاهده کردید، اغلب دستگاه های کارتخوان ساخت کشور چین است. این نوع دستگاه ها از قابلیت های خوبی برخوردار هستند مانند سرعت عالی در تراکنش، آنتن دهی بالا، باتری های مقاوم، بدنه های مستحکم و …

اما نکته ای که در این مقاله به آن می خواهیم اشاره کنیم، قیمت این نوع از دستگاه های کارتخوان است. در بازار دستگاه های کارتخوان برای سود بیشتر از خرید، باید به دنبال ارائه دهنده ای باشیم که این کارتخوان های معروف ترین و بهترین دستگاه های کارتخوان را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود می رساند.

خرید ارزان ترین و بهترین کارتخوان ها

در هنگام خرید دستگاه های کارتخوان، اکثر خریداران به دنبال بستری هستند که خرید به صرفه و مناسبی را داشته باشند، شرکت پویا اندیشان با برند تجاری پارسه پوز بهترین و ارزان ترین دستگاه های کارتخوان را در سال 2023  ارائه می دهد.

برای کسب و کارهای سیار، پنج نوع دستگاه های کارتخوان سیار ارائه داده شده است که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

همچنین برای کسب و کارهای فروشگاهی خاص یک مکان، دستگاه کارتخوان PAX S80 با گارانتی ارائه ارائه داده شده است.

بررسی و مقایسه راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین کارتخوان های سال 2023

معروف ترین کارتخوان های سیار پارسه پوز

کارتخوان سیار Anfu AF70

با قابلیت وای فای، وزن مناسب، امنیت بالا، قیمت مناسب

کارتخوان سیار MoreFun-H9

با ابعاد کوچک و وزن مناسب، ظرفیت باتری 1500 میلی آمپری، امنیت بسیار بالا، ظاهر زیبا و آکبند، صفحه نمایش رنگی

کارتخوان سیار D230

دارای قابلیت وای فای، حمل آسان و طراحی ارگونومیک، سرعت ترانکش بالا، حفاظت قوی، پشتیبانی از 4G، دارای بلوتوث، امکان استفاده به صورت آفلاین در صورت عدم دسترسی به اینترنت

کارتخوان سیار P90

امکان استفاده از حالت آفلاین و آنلاین، دارای اسکنر و صفحه نمایش قوی، دارای نوار مناطیسی، حمل آسان، قابلیت تبدیل به یک صندوق فروشگاهی کامل، طراحی ارگونومیک

این سری از دستگاه ها تمامی امکانات و ویژگی های مناسب یک دستگاه کارتخوان سیار و ثابت را در خود دارند.

قیمت به صرفه این دستگاه کارتخوان ها باعث شده است تا در بین بازار کارتخوان های سیار در کشور، در بین فروشندگان از محبوبیت خوبی برخوردار شود.

همچنین این نوع دستگاه ها با پشتیبانی بسیار بالایی که به مشتریان خود ارائه می دهند، بهترین انتخاب خرید را در مقابل ما قرار می دهند؛ از پشتیبانی این شرکت می توان به نصب، راه‌اندازی و راهبری دستگاه‌های پایانه فروش با قابلیت پذیرش تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز، ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی و ارائه خدمات پرداخت موبایلی، می باشد.

امروزه استفاده از دستگاه های کارتخوان، باعث ایجاد تحول در کسب و کارهای بزرگ و کوچک شده است. ویژگی های موجود در این دستگاه ها مانند وجود صفحه های بزرگ لمسی و نمایش رنگی، خرید را هم برای فروشندگان و هم برای مشتریان آسان تر کرده است.

دریافت موجودی لحظه ای، خرید شارژ، پرداخت قبوض، صدور فاکتور فروش از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های کارتخوان می باشد. همچنین با خرید دستگاه های پوز سرعت خرید در کسب و کارها افزایش پیدا کرده است به طوریکه در هر زمان و هر مکانی امکان فروش را برای کسب و کارها فراهم می کند.

استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان برای همه کسب‌وکارها مثل رستوران‌ها و غذاخوری‌ها  دست فروشی بسیار مفید بوده است.

امروزه مصرف‌کنندگان، دستگاه های کارتخوان به پرداخت‌های نقدی سنتی ترجیح می‌دهند.

ارائه یک روش ساده، ایمن و راحت برای پرداخت به یک ضرورت مطلق تبدیل شده است. در حالی که مشتریان می‌توانند هر نوع پرداختی را که راحت هستند انتخاب کنند، کارت‌خوان‌ها با سیستم pos یکپارچه انجام کار خود را برای سرورها آسان‌تر می‌کنند.

صنعت مهمان‌نوازی به شدت تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته است. بنابراین اتخاذ روش های پرداخت بدون نقد بهترین راه برای نزدیک شدن به این موضوع است. کارتخوان ها گزینه های پرداخت امن تری هستند و کارآمدتر هستند. مشتریان می توانند یک تجربه پرداخت با امنیت بالا را با کارتخوان ها تجربه کنند.

قابل حمل بودن دستگاه های کارت خوان باعث می شود که راحت تر پرداخت ها را بپذیرند.

کارتخوان همچنین تجزیه و تحلیل فروش، موجودی و سایر جزئیات را برای مشاغل آسان تر می کند.

استفاده از دستگاه‌های کارتخوان برای کسب‌وکارها در هر بخش سودآور بوده است. با ساده‌سازی و تسریع فرآیند پرداخت، کارت‌خوان‌ها  به بهبود فروش و افزایش رضایت مشتری کمک کرده‌اند.

دستگاه‌های سیار، کارتخوان هایی هستند که به اینترنت دستگاه تلفن همراه متصل می‌شوند. مزیت بزرگ کارت خوان های تلفن همراه این است که می توان آنها را به هر جایی برد.

یکی دیگر از مزایای کارتخوان سیار قیمت آنها است. آن‌ها جزو ارزان‌ترین کارت‌خوان‌ها هستند. دستگاه کارتخوان سیار وای فای دار یک راه عالی برای افزایش درآمد هستند. دستگاه‌های کارت خوان سیار به کسب‌وکارها امکان می‌دهند انواع پرداخت بیشتری را بپذیرند.

آنها برای مشاغل و کارآفرینانی که کارهای میدانی زیادی انجام می دهند بسیار مفید هستند. با پذیرش پرداخت های کارت اعتباری، آنها مجبور نیستند با دردسرهای چک یا پول نقد دست و پنجه نرم کنند. قیمت بسیاری از آنها متناسب با بودجه کسب و کارهای جدید و کوچک است. برای سفارش کارتخوان با ارزان ترین قیمت و بتهرین کیفیت و ارسال سریع از به وب سایت پارسه پوز مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه ما استفاده کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا