هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی کوتاه آنر مجیک 5 اس؛ یک گام رو به جلوی دیگر برای گوشی‌های تاشو

بررسی کوتاه آنر مجیک 5 اس؛ یک گام رو به جلوی دیگر برای گوشی‌های تاشو

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

کمپانی آنر جدیدترین گوشی تاشو خود با نام آنر مجیک 5 اس (Honor Magic Vs) را به تازگی معرفی کرده و ما نیز در دیجی رو این اتفاق را پوشش دادیم. حال، در بخش بررسی کوتاه قصد داریم تا نگاهی اجمالی به این گوشی داشته و هر چه بیشتر شما را با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. البته، مدلی که در اینجا بررسی می‌کنیم، نسخه چینی با نرم افزار غیرنهایی است و از همین رو زیاد در مورد نرم افزار و ویژگی‌های آن صحبت نمی‌کنیم و فقط روی سخت افزار تمرکز خواهیم. اما قبل از هر چیز اجازه دهید مانند همیشه بررسی کوتاه خود را با جعبه گشایی محصول آغاز کنیم.

بررسی کوتاه آنر مجیک 5 اس

خوشبختانه هنوز شرکت‌های چینی به طور کامل از اپل تبعیت نکرده و اقلام داخل جعبه گوشی‌ها را حذف نکرده‌اند. آنر مجیک 5 اس نیز با وجود مشخصات رده بالا و قیمت زیادی که دارد، تقریباً تمام ابزارهای جانبی اساسی را در جعبه خود دارد و شرکت سازنده برای کاهش هزینه‌ها تصمیم به حذف آن‌ها نگرفته‌ است. شما این گوشی را به همراه یک شارژر 66 وات، یک کابل USB و یک قاب محافظ برای پنل پشتی، دریافت می‌کنید.

مشهودترین نکته در طراحی آنر مجیک 5 اس که در مقاله معرفی اولیه آن نیز اشاره کردیم، طراحی لولای به شدت بهبود یافته این گوشی است که باعث شده نسبت به مدل نسل قبل نازک‌تر و سبک‌تر باشد. می‌توان گفت از لحاظ ظاهری این گوشی بسیار شبیه به شیائومی میکس فولد 2 (Xiaomi Mix Fold 2) به نظر می‌رسد.

بررسی کوتاه آنر مجیک 5 اس

در داخل بدنه مجیک 5 اس تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده گرفته که تا قبل از معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان پردازنده پرچمدار کوالکام محسوب می‌شد. در کنار این تراشه پردازشی قدرتمند، از حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم نیز استفاده شده که باعث می‌شود تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

هر دو نمایشگر داخلی و خارجی در آنر مجیک 5 اس فوق العاده هستند. نمایشگر داخلی، یک پنل اولد 7.9 اینچی با وضوح 2272 در 1984 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است، در حالی که در بخش بیرونی از یک صفحه نمایش اولد 6.45 اینچی با وضوح 2560 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی سریع‌تر 120 هرتز استفاده شده است. با اینکه تفاوت بین 90 هرتز و 120 هرتز به اندازه 60 هرتز تا 90 هرتز نیست، اما همین نرخ تازه‌سازی پایین‌تر در نمایشگر داخلی باعث شده تا آنر مجیک 5 اس در برابر رقبای مستقیم خود مانند گلکسی زد فولد 4 و شیائومی میکس فولد 2 کمی عقب‌تر قرار بگیرد.

بررسی کوتاه آنر مجیک 5 اس

با این حال، گوشی تاشو آنر در مقایسه با رقبای خود دارای چند مزیت است. به عنوان نمونه، این گوشی تجهیزات تصویربرداری توانمندتری دارد که از سری آنر 70 پرو (Honor 70 Pro) وام گرفته است. این ماژول دوربین مجهز به سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی سونی IMX800، یک واحد فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر است. مزیت کلیدی دیگر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که هر دو گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 و گلکسی زد فولد 4 فاقد چنین ظرفیتی هستند.

بررسی کوتاه آنر مجیک 5 اس

گوشی‌ها تاشو روز به روز در حال فراگیرتر شدن هستند و کمپانی آنر به واسطه سابقه خوبی که در عرضه گوشی‌های باکیفیت و خوش قیمت دارد، می‌تواند سرعت بیشتری به این توسعه دهد. در این راستا آنر مجیک 5 اس را می‌توان یک محصول کلیدی دانست که با رفع ایرادهای نسخه قبلی (مانند بهبود قابل توجه لولا)، یک گوشی تاشو خوش ساخت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که نسبت به سال‌های اولیه ظهور محصولات تاشو، دردسرهای کمتر و لذت کاربری بیشتری دارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا