هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی کوتاه وان پلاس پد؛ اولین تبلت اندرویدی وان پلاس

بررسی کوتاه وان پلاس پد؛ اولین تبلت اندرویدی وان
پلاس

وان پلاس بالاخره بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان، اولین تبلت اندرویدی خود موسوم به وان پلاس پد (OnePlus Pad) را به صورت رسمی رونمایی کرد. این تبلت با دارا بودن پردازنده قدرتمند مدیاتک و صفحه نمایشی بزرگ با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز نوید محصولی هیجان‌انگیز را می‌دهد و در این مطلب از دیجی رو برای اینکه بیشتر با این محصول آشنا شوید، قصد داریم بررسی کوتاهی از آن داشته باشیم. با ما همراه باشید.

مطابق رسم همیشگی بخش بررسی کوتاه، کار خود را با بررسی محتویات جعبه وان پلاس پد شروع می‌کنیم. این تبلت در جعبه خود به غیر از یک کابل USB هیچ وسیله جانبی دیگری ندارد، اما با این حال کسانی که آن را زودتر پیش‌سفارش کرده‌اند، یک شارژر 80 واتی SuperVOOC هم به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بررسی کوتاه وان پلاس پد

وان پلاس این تبلت را با صفحه نمایشی با نسبت 7 به 5 طراحی کرده است تا بیشتر شبیه کتاب بوده و برای مطالعه نیز مناسب باشد. پنل نمایشگر از نوع IPS LCD و در اندازه 11.61 اینچ است که نرخ تازه‌سازی 144 هرتز داشته و بسیار روشن و واضح است. بنابراین، برای مرور صفحات وب یا خواندن کتاب یا مجلات می‌توانید کاملاً روی قابلیت‌های وان پلاس پد حساب کنید.

نمایشگر در حالت پیش فرض Vivid  نیز تصاویری بسیار زنده را به نمایش می‌گذارد، اما با این حال در این حالت رنگ سفید کمی به آبی متمایل است و از همین رو شاید بسیاری از افراد ترجیح دهند تا از حالت Natural برای داشتن تصاویری طبیعی‌تر بهره بگیرند.

بررسی کوتاه وان پلاس پد

وان پلاس برای اولین تبلت خود دو وسیله جانبی هم تدارک دیده که البته اختیاری هستند و به صورت جداگانه فروخته می‌شوند. این دو وسیله عبارتند از قلم دیجیتالی وان پلاس استایلو و صفحه کلید مغناطیسی وان پلاس که به کمک آن‌ها می‌توان تجربه استفاده از تبلت را به تجربه‌ای نزدیک به رایانه شخصی ارتقا داد. وان پلاس استایلو نکته خاصی ندارد و یک قلم دیجیتالی استاندارد است، اما صفحه کلید مغناطیسی وان پلاس در یک کلام عالی است و عمق کلیدها و فاصله آن‌ها از هم به بهترین شکل تنظیم شده است.

تاچ پد روی صفحه کلید کوچک اما بسیار روان است و به خوبی عملیات کلیک کردن و پیمایش صفحه را انجام می‌دهد. این تاچ پد از جسچرها هم به طور کامل پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا وان پلاس پد در کنار صفحه کلید مغناطیسی خود شبیه یک لپ تاپ کوچک کامل باشد.

صفحه کلید به صورت مغناطیسی روی تبلت می‌چسبد و پایه‌ای داخلی دارد. این پایه تک حالته است، بنابراین نمی‌توان آن را مانند صفحه کلید آیپد در حالت‌ها و زوایای مختلف تنظیم کرد.

بررسی کوتاه وان پلاس پد

وان پلاس از لحاظ سخت افزار نیز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد. این تبلت با تراشه 4 نانومتری دیمنسیتی 9000 از محصولات مدیاتک همراه شده و به حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. باتری 9510 میلی آمپر ساعتی آن هم می‌تواند با یکبار شارژ انرژی مورد نیاز برای یک ماه ماندن در حالت آماده به کار را فراهم کند.

در مجموع، وان پلاس پد به عنوان اولین تلاش کمپانی چینی وان پلاس برای تولید تبلت اندرویدی، محصولی قابل قبول است و می‌تواند برای دوست‌داران این برند یک انتخاب عالی باشد. به خصوص، صفحه نمایش این تبلت کیفیت بسیار خوبی داشته و برای مطالعه و تماشای فیلم بسیار مناسب است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا