هاست پرسرعت
تکنولوژی

بیلدهای جهانی MIUI مبتنی بر اندروید 14 در سرور شیائومی مشاهده شد

بیلدهای جهانی MIUI مبتنی بر اندروید 14 در سرور شیائومی
مشاهده شد

انتظار می‌رود گوگل در کمتر از یک ماه آینده، نسخه پایدار اندروید 14 را منتشر کند. مانند همیشه، این سیستم عامل جدید ابتدا بر روی دستگاه‌های گوگل همچون گوشی‌های سری پیکسل در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس شرکای تجاری این شرکت به مرور اقدام به عرضه به‌روزرسانی برای دستگاه‌های خود خواهند کرد. شیائومی هم یکی از این شرکت‌ها است که در سال‌های اخیر معمولاً در عرضه آپدیت نسخه‌های جدید اندروید پیش قدم بوده است. با دیجی رو همراه باشید.

شیائومی امسال هم مانند سال‌های گذشته سعی دارد، پیش دستی کرده و زودتر از اغلب شرکت‌های دیگر آپدیت اندروید 14 را در اختیار دارندگان گوشی‌هایش قرار دهد. این کمپانی چینی قرار است در 14 اوت (23 مرداد) رویدادی از اختصاصی برگزار کرده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند و پیش بینی می‌شود MIUI 15 هم در همین رویداد معرفی شود. اما تا قبل از آن، این شرکت تست بیلدهای جدید MIUI مبتنی بر اندروید 14 را به صورت داخلی در چین آغاز کرده است.

علاوه بر آزمایش سیستم عامل جدید در چین، اکنون بیلدهای جهانی MIUI مبتنی بر اندروید 14 نیز در سرورهای شیائومی مشاهده شده است.

به گفته وب سایت Xiaomiui، شیائومی بیلدهای جهانی MIUI مبتنی بر اندروید 14 را برای گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13T آماده کرده است. اگر چه این نسخه بر پایه جدیدترین شماره اندروید توسعه یافته، اما شماره خود آن تغییری نکرده و همچنان MIUI 14 است.

MIUI مبتنی بر اندروید 14

Xiaomiui این بیلدها را با شماره‌های ساخت زیر در سرور رسمی شیائومی مشاهده کرده است:

  • شیائومی 13 – MIUI-V14.0.0.1.UMCMIXM
  • شیائومی 13 پرو – MIUI-V14.0.0.1.UMBMIXM
  • شیائومی 13 تی – MIUI-V14.0.0.1.ULQMIXM

بیلدهای MIUI ذکر شده در بالا، ابتدا در روزهای آینده برای آزمایش کنندگان عضو مجموعه Mi Pilot در دسترس قرار خواهند گرفت و پس از آن، بسته به میزان ثبات و پایداری‌شان برای عموم مردم نیز عرضه خواهند شد. در ضمن، بیلدهای مختص مناطق مختلف نیز به مرور به این بیلدها افزوده خواهند شد.

در حال حاضر ما منتظر اطلاعیه رسمی شیائومی هستیم که نباید انتشار آن خیلی طول بکشد. با انتشار اطلاعیه رسمی، می‌توان لیست دقیق دستگاه‌های واجد شرایط برای به‌روزرسانی اندروید 14 و جدول زمانی عرضه آپدیت برای آن‌ها را به دست آورد. امیدواریم که شیائومی این به‌روزرسانی را سریع‌تر از سال‌های گذشته ارائه کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا