هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ رونمایی از سری شیائومی 13T اعلام شد

تاریخ رونمایی از سری شیائومی 13T اعلام شد

شیائومی در سال‌های اخیر سیاست عرضه دو سری گوشی پرچمدار در هر سال را در پیش گرفته و بعد از معرفی نسخه‌های شماره‌دار در اوایل سال میلادی، نسخه‌های با پسوند T را نیز در میانه سال روانه بازار می‌کند. امسال هم ظاهراً این سیاست همچنان پابرجا خواهد بود و این شرکت چینی قصد دارد سری شیائومی 13 تی (Xiaomi 13T) را به زودی عرضه کند. انتظار می‌رفت این سری هفته گذشته معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد و امروز بالاخره مشخص شد که اواخر این ماه و در 26 سپتامبر (4 مهر) رونمایی از سری شیائومی 13T انجام خواهد شد.

این خبر را لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، از طریق پستی که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده، اعلام کرده است. جایی که او همچنین تأیید کرد مراسم رونمایی از سری شیائومی 13T در شهر برلین آلمان برگزار و به صورت زنده در Mi.com پخش خواهد شد.

شیائومی 13T پرو

جون همچنین اشاره کرده که در توسعه سری شیائومی 13T با شرکت نام آشنای لایکا همکاری شده و این شرکت طراحی لنزهای دوربین را بر عهده داشته است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که فیلترهای محبوب لایکا در برنامه پیش فرض دوربین این سری وجود داشته باشید. با این حال، جون فاش نکرد که این سری جدید شامل چه تعداد گوشی هوشمند خواهد بود.

شایعات و حواشی پیرامون این سری حکایت از این دارند که حداقل شاهد رونمایی از دو گوشی هوشمند شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو خواهیم بود. همچنین، گفته می‌شود که مدل پرو در واقع نسخه‌ای تغییر نام یافته‌ای از نسخه چینی ردمی کا 60 اولترا (Redmi K60 Ultra)، معروف به Extreme Edition خواهد بود که البته در برخی قسمت‌ها تفاوت‌هایی نیز خواهد داشت. در انتها می‌توانید تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

شیائومی 13T پرو

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا