هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ معرفی سری هواوی P60 و هواوی میت ایکس 3 مشخص شد

تاریخ معرفی سری هواوی P60 و هواوی میت ایکس 3 مشخص شد

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد، هواوی سرانجام تاریخ عرضه سری P60 خود را اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه‌ای که این شرکت چینی امروز منتشر کرده، پرچمدارهای جدید سری هواوی P60 به همراه جدیدترین گوشی تاشو این شرکت یعنی هواوی میت ایکس 3 در روز 23 مارس (3 فروردين 1402) و ساعت 14:30 به وقت پکن (10:00 به وقت ایران) رونمایی خواهند شد. البته، رویداد مذکور تنها به معرفی این دو سری محدود نبوده و قرار است چندین محصول جدید دیگر نیز برای اولین بار معرفی شود.

پست رسمی هواوی در ویبو (Weibo) جزئیات بیشتری را فاش نکرده، با این حال می‌توان انتظار داشت که در روزهای منتهی به این رویداد تیزرهای تبلیغاتی بیشتری منتشر شده و برخی مشخصات گوشی‌های جدید هواوی نیز افشا شوند. بر اساس آخرین شایعات، سری هواوی P60 حداقل از دو مدل تشکیل شده است که عبارتند از هواوی P60 و هواوی P60 پرو.

هواوی P60
تصاویر فاش شده از سری هواوی P60

انتظار می‌رود هواوی P60 پرو در پشت بدنه خود به یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز باشد. یکی از آن‌ها که سنسور اصلی است از نوع سونی IMX888 بوده و دیگری هم یک ماژول فوق عریض ساخت سونی از نوع IMX858 می‌باشد. همچنین گفته می‌شود یک سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B با بزرگنمایی 3.5 برابری نیز این دو سنسور را همراهی خواهند کرد. نسخه استاندارد هواوی P60 هم احتمالاً به دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی (سونی IMX789) در کنار ماژول فوق عریض 50 مگاپیکسلی (سونی IMX858) و دوربین تله فوتو 16 مگاپیکسلی (سونی IMX351) مجهز خواهد بود. هر دو گوشی از تراشه‌های سری 8 کوالکام استفاده خواهند کرد که احتمالاً نسخه LTE از اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

در مورد گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 هم مهمترین ویژگی اضافه شده می‌تواند قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نسل جدید باشد. بر اساس شایعات، کاربران این گوشی هوشمند قادر خواهند بود پیام‌های متنی و صوتی خود را از طریق ماهواره ارسال و دریافت کنند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا