هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر جدید وان پلاس 12 جزیره دوربین متفاوتی را نشان می‌دهند

تصاویر جدید وان پلاس 12 جزیره دوربین متفاوتی را نشان
می‌دهند

تصاویر رندر شده وان پلاس 12 که در ماه ژوئیه منتشر شدند، نشان دادند که این گ.شی هوشمند دارای یک صفحه نمایش حفره‌دار در مرکز و یک جزیره دوربین دایره‌ای با سه لنز دوربین در پنل پشتی خود خواهد بود. اکنون، همان منبع یعنی OnLeaks، مجموعه‌ای از رندرهای جدید وان پلاس 12 را به اشتراک گذاشته که طراحی جزیره دوربین متفاوتی را نشان می‌دهد. با دیجی رو همراه باشید.

طراحی جدید به جای سه دایره در داخل جزیره دوربین، چهار دایره دارد. لوگوی هاسلبلاد (Hasselblad) نیز تغییر کرده است و اکنون به جای بین دو ردیف لنزهای دوربین در سمت چپ دوربین‌ها قرار گرفته است.

وان پلاس 12
رندر قدیمی وان پلاس 12 (راست) در کنار رندر جدید (چپ)

به غیر از این تغییرات، بقیه چیزها ثابت و بدون تغییر باقی مانده است. OnLeaks می‌گوید این رندرهای جدید بر اساس تصاویری هستند که از نسخه پیش تولید وان پلاس 12 گرفته شده است.

وان پلاس هنوز چیزی در مورد وان پلاس 12 فاش نکرده است، اما شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند در ماه دسامبر در چین و در ژانویه سال 2024 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که وان پلاس از تراشه پردازشی نسل بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 که هنوز معرفی نشده، در این گوشی استفاده کرده است. همچنین بر اساس شنیده‌ها، حداکثر 24 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برای وان پلاس 12 در نظر گرفته شده و سیستم عامل OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید 14 نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب خواهد بود.

وان پلاس 12

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی از نوع LTPO AMOLED با وضوح تصویری +QHD خواهد داشت که اسکنر اثر انگشتبرای احراز هویت بیومتریک در زیر آن قرار گرفته و حفره بالایی آن هم محلی برای تعبیه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. سیستم دوربین سه‌گانه در پشت بدنه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسل و دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسل (با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر) خواهد بود.

علاوه بر همه مواردی که ذکر شد، ظاهراً یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات وظیفه تأمین انرژی قطعات را در وان پلاس 12 بر عهده خواهد داشت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا