هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر هواوی واچ GT4 در دو نسخه 41 و 46 میلی متری منتشر شد

تصاویر هواوی واچ GT4 در دو نسخه 41 و 46 میلی متری منتشر
شد

هواوی اخیراً برگزاری رویدادی را در روز 14 سپتامبر (23 شهریور) در شهر بارسلون تأیید کرده که به نظر می‌رسد در آن دو ساعت هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد. در حالی که جزئیات در مورد این ساعت‌های جدید در سری واچ جی تی 4 (Watch GT4) بسیار اندک و نادر بود، امروز تصاویری منتشر شده‌اند که هر دو مدل را به صورت دقیق و کامل نشان می‌دهند. با دیجی رو همراه باشید.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4 سایز 46 میلی متری

در حال حاضر اطلاعات فنی زیادی در مورد واچ GT4 در دسترس نیست، اما منبع منتشر کننده تصاویر اشاره می‌کند که این ساعت هوشمند در دو سایز 41 و 46 میلی متری با طراحی‌های بسیار متفاوت عرضه  خواهد شد. مدل کوچک‌تر کاملاً ظریف‌تر به نظر می‌رسد و قطعاً سلیقه زنانه‌تری را هدف قرار داده است.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4 سایز 46 میلی متری

از سوی دیگر، مدل بزرگ‌تر و 46 میلی متری، دارای یک قاب زمان‌بندی بزرگ در اطراف نمایشگر و طراحی بدنه بسیار متمایز و نسبتاً چشمگیر با لبه‌های هندسی برجسته در دو طرف می‌باشد.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4 سایز 41 میلی متری

ظاهراً بسته به جنس بدنه و بند، در مجموع 9 نسخه مختلف از ساعت واچ GT4 وجود خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود گران‌ترین مدل دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و بندی از همان جنس و طرح باشد. همچنین می‌توان انتظار داشت که نسخه‌های دیگری را با قاب‌های فلزی ساده‌تر و بندهای پارچه‌ای یا پلاستیکی ببینیم.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4 سایز 41 میلی متری

قیمت گزارش شده برای سری GT4 از 249 تا 399 یورو متغیر است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سری واچ GT4 نسبت به ساعت‌های رده بالای هواوی واچ 4 و 4 پرو که در ماه مه معرفی شدند، ارزان‌تر بوده و ویژگی‌های کمتری خواهد داشت.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4 سایز 41 میلی متری

هواوی واچ 4 و 4 پرو بر پایه سیستم عامل هارمونی او اس 3.0 طراحی شده‌اند، در حالی که انتظار می‌رود سری واچ GT4 هوشمندی کمتری داشته و بیشتر شبیه یک دستبند تناسب اندام باشد تا یک ساعت هوشمند با امکانات کامل. همان‌طور که گفته شد، منبع گزارش امروز اشاره می‌کند که ساعت واچ GT4 به لطف پنل‌ نمایشگر کارآمد اولد و پردازنده Cortex-M طیف گسترده‌ای از عملکردهای ردیابی تناسب اندام را ارائه کرده و طول عمر باتری آن نیز حدود دو هفته خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا