هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر و مشخصات گوشی جان سخت نوکیا XR30 فاش شد

تصاویر و مشخصات گوشی جان سخت نوکیا XR30 فاش شد

تقریباً دو سال از عرضه گوشی هوشمند جان سخت نوکیا با نام XR20 می‌گذرد و اکنون شاهد انتشار جزئیاتی از جانشین آن با نام نوکیا XR30 هستیم که در حال حاضر با اسم رمز Nokia Sentry 5G شناخته می‌شود. وب‌سایت خبری WinFuture اخیراً تعداد زیادی از تصاویر رسمی این گوشی را که گزینه‌های رنگ مشکی و سبز آن را نشان می‌دهند، به اشتراک گذاشته و بر همین اساس به نظر می‌رسد با یک گوشی مقاوم و جان سخت زیبا و خوش فرم روبرو خواهیم بود. با دیجی رو همراه باشید.

این طور که به نظر می‌رسد، طراحی XR30 نسبت به مدل سال قبلی خود کمی تغییر کرده است. با این حال، صفحه نمایش حفره‌دار همچنان حفظ شده و بدنه هم ظاهراً از جنس پلاستیک سخت است. در حال حاضر، هیچ جزئیاتی از میزان مقاومت این گوشی منتشر نشده اما می‌توانیم فرض کرد که همانند مدل سال گذشته توانسته تأییدیه IP68 را در زمینه مقاومت در برار نفوذ آب و گرد و غبار کسب کرده و در کنار آن گواهینامه استاندارد نظامی MIL-STD-810H را نیز در زمینه مقاومت کلی بدنه دارا باشد.

نوکیا XR30

دکمه پاور که به عنوان اسکنر اثر انگشت هم کاربرد دارد و همچنین دکمه‌های کنترل صدا در سمت راست بدنه قرار دارند در حالی که در سمت مقابل یک دکمه دیگر قرار گرفته که احتمالاً قابل برنامه‌ریزی خواهد بود. در پشت بدنه نوکیا XR30 یک ماژول دوربین دوگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن دارای وضوح 64 مگاپیکسلی بوده و سنسور کمکی هم از نوع فوق عریض 8 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی هم که داخل حفره نمایشگر تعبیه شده، یک دوربین 16 مگاپیکسلی است و برای محصولی از این نوع کاملاً مناسب و کافی می‌باشد.

نوکیا XR30 با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد و برای تأمین انرژی آن هم از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات استفاده شده است. انتظار می‌رود این گوشی جان سخت با قیمت 499 دلار روانه بازار شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا