هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصویری جدید از گوشی مرموز «وان پلاس 11 کانسپت» منتشر شد

تصویری جدید از گوشی مرموز «وان پلاس 11 کانسپت» منتشر شد

وان پلاس قصد دارد هفته آینده و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) از یک دستگاه مفهومی جدید رونمایی کند. این گوشی جدید که در حال حاضر با نام وان پلاس 11 کانسپت (OnePlus 11 Concept) شناخته می‌شود، ظاهری بسیار جذاب داشته و به نظر می‌رسد از گوشی انقلابی ناتینگ فون (1) در طراحی آن الهام گرفته شده است. اخیراً تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده که وجود نوارهای نوری در پنل پشتی را به وضوح نشان می‌دهد. جزیره دوربین هم به شکل دایره‌ای و بسیار بزرگ طراحی شده است.

وان پلاس 11 کانسپت

با اینکه از نظر ظاهری این نوع طراحی بسیار شبیه به ناتینگ فون (1) به نظر می‌رسد اما کارکرد نوارهای نوری پشت بدنه هنوز به طور دقیق مشخص نیست. برخی صحبت از کارکردی مشابه با همان سیستم ناتینگ فون به میان آورده‌اند و برخی دیگر نیز حدس می‌زنند این نوارهای آبی رنگ در واقع به سیستم خنک کننده گوشی ربط داشته باشد، چرا که وان پلاس نیز در تبلیغات خود از آن‌ها با عنوان “لوله‌های آبی یخی” یاد کرده است.

وان پلاس 11 کانسپت

در ادامه تبلیغات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص وان پلاس 11 کانسپت، امروز هم یک تصویر جدید از این گوشی منتشر شده که نمای بهتری از پشت بدنه آن ارائه می‌دهد. بر اساس این تصویر، نوارهای نوری دور تا دور جزیره دوربین را گرفته و همچنین در قسمت‌های خالی پنل پشتی نیز به چشم می‌خورند. در قسمت پایین نیز می‌توان لوگوی مشهور وان پلاس را مشاهده کرد.

وان پلاس 11 کانسپت
جدیدترین تصویر منتشر شده از وان پلاس 11 کانسپت

همان‌طور که گفتیم، وان پلاس دقیقاً مشخص نکرده که این خطوط آبی رنگ چه کاری انجام می‌دهند، اما خوشبختانه لازم نیست برای یافتن جواب این سؤال زیاد منتظر بمانیم. چرا که کنگره جهانی موبایل (MWC) از روز 27 فوریه (8 اسفند) در شهر بارسلون اسپانیا شروع به کار خواهد کرد و وان پلاس 11 کانسپت نیز در آن رونمایی خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا