هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصویری جدید و واضح از تبلت «وان پلاس پد» منتشر شد

تصویری جدید و واضح از تبلت «وان پلاس پد» منتشر شد

انتظار می‌رود اولین تبلت کمپانی چینی وان پلاس با نام وان پلاس پد (OnePlus Pad) در روز 7 فوریه (18 بهمن) و همزمان با رونمایی جهانی وان پلاس 11، به صورت رسمی معرفی شود. این تبلت پیش از این در برخی از تصاویر رندر شده نه چندان واضح به تصویر کشیده شده و اخیراً خود شرکت وان پلاس نیز تصاویری تبلیغاتی از آن را منتشر کرده است. اما امروز به لطف یکی از افشاگران مطرح صنعت با نام ایوان بلاس (نام کاربری [email protected])، تصویری بسیار واضح‌تر از وان پلاس پد انتشار یافته که دید بهتری از این تبلت را ارائه می‌کند و به نظر می‌رسد مربوط به یک تیزر تبلیغاتی باشد.

مهمترین نکته در مورد طراحی وان پلاس پد که در این تصویر کاملاً مشهود است و البته پیش از این هم فاش شده بود، ماژول دایره‌ای و بزرگ دوربین پشتی است. کاملاً واضح است که وان پلاس به دنبال یک سبک طراحی منحصر به فرد بوده و باید گفت توانسته به آن دست پیدا کند. با توجه به طراحی متفاوت دوربین پشتی در وان پلاس پد و محل قرارگیری آن، به نظر می‌رسد نظرات در مورد این تبلت تا حد زیادی متفاوت خواهند بود. ممکن است برخی افراد از چنین طرحی بسیار خوششان بیاید در حالی که برخی دیگر از آن متنفر باشند! به هر حال، خروج از کلیشه‌های استاندارد رایج این تبعات را هم دارد.

وان پلاس پد

به نظر می‌رسد دستگاهی که در اینجا به تصویر کشیده شده به رنگ سبز بوده، و به غیر از دوربین، در سایر بخش‌ها تقریباً شبیه هر تبلت دیگری است. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش کاملاً باریک و قابل قبول به نظر می‌رسند، لبه‌های قاب تبلت نیز ظاهراً تخت بوده و ممکن است پنل پشتی آن شیشه‌ای باشد.

نکته عجیب در مورد وان پلاس پد این است که تنها سه روز تا رونمایی رسمی باقی مانده، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری این تبلت در دسترس نیست! وان پلاس برخلاف شرکت‌هایی مانند گوگل، در سری نگه داشتن پروژه‌های خود بسیار موفق بوده و حداقل در مورد اولین تبلت این شرکت چنین چیزی را شاهد هستیم. در حال حاضر به غیر از طراحی ظاهری وان پلاس پد و البته 11.6 اینچی بودن صفحه نمایش آن، هیچ اطلاعات دیگری از این تبلت نداریم، اما تنها سه روز دیگر می‌توانیم با مشخصات کامل آن آشنا شویم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا