هاست پرسرعت
تکنولوژی

تیزر رسمی «پوکو ایکس 5 پرو» سبک طراحی آن را فاش کرد

تیزر رسمی «پوکو ایکس 5 پرو» سبک طراحی آن را فاش کرد

انتظار می‌رود پوکو در هفته‌های آتی از گوشی‌های هوشمند سری پوکو ایکس 5 رونمایی کند. تا کنون، شایعات بسیاری از پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو شنیده‌ایم و امروز هم نوع طراحی مدل پوکو ایکس 5 پرو (Poco X5 Pro) فاش شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

سبک طراحی پوکو ایکس 5 پرو در تیزر رسمی و تصویر فاش شده

پوکو به تازگی تیزری تبلیغاتی از گوشی پوکو ایکس 5 پرو خود را در وب‌سایت خرده فروشی Flipkart به اشتراک گذاشته است. این تیزر طراحی گوشی را تا حدودی فاش می‌کند و بر اساس آن می‌توان گفت سبک طراحی پوکو ایکس 5 پرو از لحاظ ظاهری کاملاً با مدل موجود ردمی و همچنین تصویری که پیش از این فاش شده بود، همخوانی دارد (ردمی و پوکو هر دو زیرمجوعه شیائومی هستند).

پوکو ایکس 5 پرو
تیزر رسمی پوکو ایکس 5 پرو

پوکو ایکس 4 پرو فایو جی در سه ماهه اول سال 2022 معرفی شد و به نظر می‌رسد شیائومی در حال حاضر آماده عرضه یک جانشین مستقیم برای آن  است. همان‌طور که لیست وب سایت‌های صدور گواهینامه مختلف نشان می‌دهد، پوکو ایکس 5 پرو در راه است و اکنون به نظر می‌رسد طراحی آن نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

طراحی لو رفته پوکو ایکس 5 پرو حاکی از آن است که این گوشی دارای سه دوربین پشتی با آرایش مثلثی خواهد بود. با توجه به این سبک طراحی، پوکو ایکس 5 پرو حداقل می‌تواند شاسی مشترکی با مدل‌های ردمی نوت 12 پرو که اخیراً در چین عرضه شده، داشته باشد. تصویر فاش شده همچنین تایید می‌کند که پوکو ایکس 5 پرو مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات نیز احتمالاً شامل پردازنده اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش امولد 120 هرتز با وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود.

پوکو ایکس 5 پرو
تصویری که پیش از این از پوکو ایکس 5 پرو فاش شده بود.

در خاتمه، به نظر می‌رسد که ایکس 5 پرو یک گوشی قدرتمند و شیک با طراحی سازگار با سایر مدل‌های اخیر شیائومی خواهد بود. مشخصات و ویژگی‌های این گوشی از جمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی حاکی از آن است که برای علاقه‌مندان به عکاسی نیز گزینه بسیار خوبی محسوب خواهد شد. پوکو ایکس 5 پرو قرار است به زودی رونمایی شود و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظر عرضه رسمی آن هستند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا