هاست پرسرعت
تکنولوژی

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

سیزن ۱۰ کالاف موبایل که به عنوان world class منتشر شد و مهم ترین اپدیت کالاف در همین سیزن اتفاق افتاد. در این سیزن حضور نیمار و مسی و پوگبا را شاهد هستیم اما این شگفتی هایی که به این بازی اضافه شده است تمام ماجرا نیست. در واقع سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ یکی از هیجان انگیز ترین سیزن های موجود در این بازی است که نقش ها و اسلحه های جالبی را در اختیار گیمرها قرار می دهد. با مراجعه به  ویجی استور کالاف می‌توانید از سیزن جدید این بازی هیجان انگیز خبردار شوید.

زمان انتشار فصل ۱۰ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

سیزن جدید در نوامبر ۲۰۲۳ به صورت رسمی رونمایی شد و روز بعد در دسترس تمامی کاربران و گیمرهای مختلف قرار گرفت. سیزن قبلی کالاف دیوتی مصادف با بازگشت زامبی ها در هالووین بود اما در مدت زمان بسیار کمی سیزن جدید معرفی شد که شامل تغییرات بسیار جذاب و جدیدی است. این تغییرات باعث می ‌شد تا گیمر به چالش های جدید تری دعوت شود این سیزن با تغییرات بسیار چشمگیری همراه است.

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

اولین اسکین برای اپراتور

در فصل های قدیم و در سیزن های گذشته اسکین های میتیک برای اسلحه های مختلف وجود داشت اما هیچ وقت نتوانستیم یک اپراتور را در یک اسکین میتیک ببینیم. در واقع در فصل جدید یکی از قابلیت هایی که به بازی کالاف دیوتی اضافه شد اسکین اپراتور در این دسته بود. این تغییر به عنوان اولین تغییری بوده که در کالاف دیوتی موبایل به وجود آمد. در تیزرهای جدید این سیزن تمامی فیگورها با طرح‌های آبی و قرمز یک فضای بسیار بی نظیر را به بازی بخشیدند و ترکیب آن ها با اسلحه های های متیک در این آپدیت بسیار جلب توجه می‌کند.

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

جنگ سرد black opd وstrike map

در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ یک ماهه جدید به بازی اضافه شد که این نقشه تفاوت هایی با نسخه اصلی دارد. در این مپ فضا کاملا پوشیده از برف نیست و در طول بازی طراحی زیادی در مقایسه با نسخه های قدیم انجام شده است. در واقع نقشه جدیدی که برای این بازی منتشر شده، نشان دهنده خشن تر بودن و شلوغ تر بودن بازی است.

بازگشت lapa SMG

مدت های زیادی بود که بسیاری از گیمرها به دنبال حضور یک ساب ماشین گان بودند که بتوانند کنترل راحت‌تری را داشته باشند. در حال حاضر این امر برای گیمرها فراهم شده است که در قدرت و آتش دقت بسیار بالایی را در اختیار آنها قرار می دهد. این اسلحه به عنوان یکی از اسلحه های جدیدی است که در سیزن جدید کالاف دیوتی ۲۰۲۳ طراحی شده است. اینکه گیمرها نسبت به این اسلحه چه واکنشی دارند یا اینکه این اسلحه را به عنوان یک اسلحه کلیدی و پرکاربرد استفاده می کنند، بسته به استراتژی و عملکرد آن دارد.

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

باتیستا و شلیک از پشت دیوار

در سیزن ۱۰ کالاف دیوتی موبایل شاهد یک قابلیت بسیار  مناسب و جدید برای اپراتور هستیم در واقع این قابلیت این توانایی را به اپراتور می دهد تا بتواند حریف ها را با شدت بیشتری محاصره کرده و از بین ببرد. در این قابلیت شما یک تفنگ ریلی مرگبار در اختیار دارید که حتی می توانید از پشت دیوار هم شلیک کنید و حریف ها را از پای در بیاورید. همچنین امکان شلیک از پشت مانع بدون اینکه دشمن بتواند شما را ببیند وجود دارد. در واقع می توانید از پشت مانع یا از پشت دیوار به او شلیک کنید. به این اسکیل جدید که در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ اضافه شده است را بالیستا می گویند.

بتل پس کلاس جهانی

در این سیزن یک بتل پس کاملاً جدید با قابلیت های بسیار مناسبی برای گیمرها اضافه شده است که می تواند پاداش‌ها و هدایای  بسیار هیجان انگیزی را به آنها بدهد. در سیزن جدید، اسکیل های باریستا در ورژن های مختلف در اختیار گیمر قرار دارند و با خرید ای داخل بازی قابلیت دریافت اسکین ها و لباس های جدید را خواهید داشت. به عنوان مثال می‌ توانید اسکین پوگبا را خریداری نمایید.

در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ قابلیت بتل پس ولت نیز دوباره استفاده شده است. از این قابلیت می توانید برای ارز رایج داخل بازی برای بتل پس های گذشته نیز استفاده نمایید. به عنوان مثال در صورتی که در یک ماه نتوانستید از بعضی از اسکین ها و لباس ها استفاده نمایید، می توانید در ماه های بعدی دوباره اقدام به استفاده از آنها کنید در واقع با این قابلیت چیزی را از دست نخواهید داد.

جنگجوهای جذاب سیزن جدید، مسی، نیمار و پوگبا

در این سیزن از چهره های مشهور و معروف ورزشی استفاده شده است. در واقع تصور کنید با لیونل مسی و نیمار با لباس ها، اسلحه ها، آیتم ها و قابلیت های جدید به میدان جنگ بروید. این قابلیت باعث شده تا در حال حاضر یکی از بهترین سیزن های جدید به شمار بیاید. علاوه بر نیمار و مسی، پوگبا نیز یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه بازی است. برای جذاب تر شدن بازی می توانید اقدام به خرید اکانت کالاف دیوتی  موبایل کنید.

کلام پایانی

کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی هایی است که در سیزن های مختلف و متنوعی طراحی و عرضه شد. در حال حاضر سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ با بسیاری از قابلیت ها و امکانات جدید در اختیار گیمرها قرار گرفته است. این تغییرات می تواند تغییر در لود اوت اسلحه و آپدیت جدید آن باشد و همچنین استفاده از سیستم های اسلحه متیک و تغییرات بتل رویال بخشی از قابلیت های اضافه شده در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا