هاست پرسرعت
تکنولوژی

خرید راهبند و کنترل تردد فرافن سامانه آسیا

خرید راهبند و کنترل تردد فرافن سامانه آسیا

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سیستم های ایمنی پارکینگ ها در همه جا و مدیریت مکان های خاص یا حائز اهمیت هستند. برای دستیابی به مدیریت بهتر و امنیت بالاتر سیستمی متفاوت است که در برخی از مواقع راهبندها جز آنها می باشد.

راهبند یکی از مواردی است که برای بالا بردن موارد امنیت به کار گرفته می شود راهبند ها انواع و اقسام مختلفی دارد و بسیار پر کاربرد هستند که به گزارش فرافن سامانه آسیا قصد داریم شما را با انواع راهبند اشنا کنیم.

راهبند ها در رنگ های مختلفی روانه بازار می شوند و افراد با توجه به نیازشان می توانند ان را تهیه کنند.

برای بالا بردن از جک و دیگر چیزها مورد استفاده قرار می‌دهند راهبندها به عنوان یک سد و مانع در ورودی و خروجی پارکینگ ها قرار می‌گیرد و تردد را چک و محدود می‌نمایند، که این کار باعث می گردد هر کسی نتواند از آن پارکینگ عبور کند و فقط افراد مجاز  و وسایل نقلیه خاص می توانند اجازه ورود داشته باشند.

راهبند پوشش برای محوطه ها هستند که و متنوع می باشند از راهبند می توان در اماکن مختلف، فروشگاه ها، مکان های اختصاصی، مکان های عمومی و حتی در ابتدای بزرگراه ها به عنوان سد عوارضی استفاده می‌کنند و حتی برای مکان های سرپوشیده هم قابل استفاده می‌باشند.

استفاده از راهبندهایی جدید اتومات می‌تواند جایگزین مقرون به صرفه نسبت به محافظ در دروازه های سنتی و قدیمی باشد زمانی که اتومبیل به راهبند نزدیک گردد در حالت معمول بوم و آن به سمت افقی هست  و مجوز به همراه ندارید به صورت عمودی در می آید من به بالا می رود.

شما از راهبند و هر سیستم اطلاعاتی برای مکان‌های خاصی استفاده می کنید این تصور ایجاد می‌شود که به امنیت و آرامش آن ساختمان و آن محل اهمیت ویژه  دهید.

همچنین هرگونه سیستم حفاظتی ارزش ملکی محیط را بالاتر می‌برد از جمله مزیت های استفاده از راهبند ها را برای بالا بردن امنیت محیط را به کنترل ترافیک در محدوده و اجاره اتومبیل در درجه اول باید به صورت منظم در کنار هم قرار بگیرد. که این مهم ترین عامل برای کم شدن ترافیک ها هست و بعد از آن را هم به صورت منظم و با سرعت باز می شود.

امروزه مدار راهبند به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را به‌عنوان کنترل قرارداد هوشمند یا شبیه به دستگاه های کنترل تردد در پارکینگ‌ها مجهز نمود و مانند سیستم های تنها با تشخیص هویت استفاده از این سیستم در مورد های شلوغ مثل مجتمع ها در حوزه مدیریت و ایمنی پارکینگ ها بسیار مثمرثمر است. دارای یک خط  افقی است جز آلومینیوم محکم باشد که به عنوان سد و مانع برای اتومبیل های غیر مجاز عمل می کند. این بوم به یک پایه ثابت متصل می‌گردد که در آن پایه موتور اصلی و گیربکس و پیستون ها قفل کننده در آن وجود دارد.

انواع راهبند

خرید راهبند و کنترل تردد فرافن سامانه آسیا

راهبند ها اتوماتیک به مجموعه تجهیزات می‌گویند که همانند حصار یا مانعی از وارد شدن و خارج شدن کلیه ماشین آلات جلوگیری می کند و تردد در آنها را به عهده دارد همچنین بهبود های راهبند و تجهیزات دیگری که برای مراقبت های اتوماتیک قرار می‌گیرد و ساماندهی به طور منظم تمام این رفت و آمدها را کنترل می‌کند.

اگر ر اهبندی وجود نداشته باشد احساس راحتی می توانند فرد نامشخص وارد شود و امنیت را به خطر می اندازد.

راهبند اتوماتیک انواع مختلفی دارند از انواع راهبند می‌توان به راهبند های اهرمی الکترومکانیکی اشاره کرد این راهبند با توجه به فاصله ای که  دارند ۱۵۰ تا ۶۰۰ بار تغییر متغیر و گوناگون می شود و روند اهرمی الکتریکی از جمله راهبند های برای مکان هایی است که دارای رفت و آمد بسیار بالا هستند.

همچنین برای فرد های نامحدود از آن استفاده می‌کنند و راهبندهای اتوماتیک ستونی برای اینکه فوق امنیتی هستند و خاص می باشند و تردد به رفت و آمد در آن ها حساسیت زیادی در مورد استفاده قرار می گیرد.

راهبند برای قفل کردن پارکینگ برای جلوگیری از عبور هر خودروی استفاده می‌شود.

خرید راهبند اتوماتیک زنجیری این راهبند نیز در مکانی که دارای تعداد زیادی هستند و مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت انواع مختلف راهبند در چیست؟

از جمله مواد راهبندهای اتوماتیک هیدرولیکی برای آن مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آنها می باشند را انتخاب می‌کنیم که به واسطه چرخ دنده ها باز و بسته می گردد.

راهبند اتوماتیک هیدرولیکی به دلیل بهره نبردن از چرخ دنده در زمان‌های برخورد کردن میله راهبند بام آن قسمتی که به وجود می‌آید یکی از اصلی‌ترین مزایا و فواید راهبند های هیدرولیکی تردد نامحدود آنها هست.

سیستم راهبندهای اتوماتیک برای کنترل کردن رفت و آمد و تردد در ورودی سال سازمان ها مجتمع های پر رفت و آمد و شروع مرکز تجاری استفاده می‌شود و محدودیت وجود می‌آورد این سیستم قابلیت باز و بسته شدن مداوم با دستور کنترل دستگاه های کارتخوان را دارد.

راهبند  اتوماتیک ستونی که در عمومی تبدیل می شود که دارای تنوع بسیار بالا و امنیتی و بسیار حساس هستند این راهبند  یکی از بهترین مواد برای کنترل تردد وسیله نقلیه هستند و راهبند بند اتوماتیک زنجیری در مکان‌های به کار گرفته می‌شود که فضای برای بالا بردن تیرک نیست یا می خواهد  که تمام فضای ورودی را کاملا بسته و محدود نمایند قفل پارکینگ  دنده گفته می‌شود.

نوعی وسیله است که در همه پارکینگ های اقتصادی اختصاصی توان از آن استفاده کرد این امکان را به افراد می‌دهد که فرد دیگری ماشین خود را در محل اختصاصی پارک نکند این نوع پارکینگ راهبند در دو نوع برقی و تصویر وجود دارد.

چگونگی انتخاب راهبند مناسب پارکینگ

خرید راهبند و کنترل تردد فرافن سامانه آسیا

انتخاب کردن نوع راهبند اتوماتیک کار راحتی نیست  و در زمان خرید آن باید یک سری نکات توجه کنید.

اندازه و طول میله راهبند اتوماتیک باید از آن توجه شود میزان تعداد تردد و رفت و آمد در شبانه روز یعنی میزان ورودی و خروجی خودروها در نظر گرفته شود سرعت حرکت و باز شدن بوم راهبند را با دقت در نظر بگیرید در نظر  داشته باشید که میزان ولتاژ تغذیه شده آن در مورد اهمیت است توجه به صورت گشتاور نیرو و موتور آن بسیار مهم است که کلید خلاص کن دستی و باطری بکاپ در حالت قطع برق راهبند اتوماتیک توجه ویژه کنید.

راهبند ستونی

این را هبند به شکل استوانه از درون زمین فرو می رود و بیرون آمدن آن می تواند مسیر خود را ثبت کند این راهبند گرانترین راهبند به حساب می آید و توجه به معماری و عوامل محیطی در مکان‌های خاصی نصب می شود.

راهبند اتوماتیک اهرمی

راهبند اتوماتیک اهرمی به یک دکل یک متری عمودی بر روی زمین اتصال پیدا می‌کند و راهبند  با اندازه های گوناگونی تردد امور را محدود تر می کند این راهبند دارای دو نوع سیستمی می باشد نوع اول سیستم محرک الکترومکانیکی که در رفت و آمد را کم می‌کند و نه دوم سیستم الکترونیکی درب هیدرولیکی است که برای تردد های بالا از آن استفاده می کنند.

اعضای اصلی راهبند ها

بدنه راهبند سیستم محرک فنر تعادل مرکز کنترل همگی از اعضای اصلی راهبندها هستند بازو در انواع مختلفی وجود دارد سیستم حرکت در راهبند الکترونیکی هیدرولیکی یک موتور به همراه می باشد در راهبندهای الکترونیکی یک موتور و گیربکس می باشد بدنه جانبی استوانه ای شکل گفته می‌شود که تجهیزات در درون  قرار می گیرد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا