هاست پرسرعت
تکنولوژی

خرید زمین شوی برقی، کف شوی و شیشه شوی، تی

خرید زمین شوی برقی، کف شوی و شیشه شوی، تی

نظافت تخصصی در محیط‌های صنعتی و تجاری نیاز به ماشین‌آلات پیشرفته‌ای دارد تا فعالیت پاکیزه‌سازی محل را به بهترین نحو انجام دهد. برای این منظور دستگاه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما شاید یکی از پرکاربردترین آن‌ها، انواع زمین شوی است.

این نوع تجهیزات که به اسکرابر هم معروفند، در مدل‌های مختلف برقی و باتری دار به طور وسیعی در صنعت، مراکز تجاری و اصناف کاربرد دارند. فرقی نمی‌کند که شما زمین شوی برقی یا اسکرابر باتری دار یا تی برقی نیاز دارید؛ در هر حال نکته مهم، انتخاب بهترین عرضه کننده این ماشین‌آلات است تا بتوانید ضمن تهیه با کیفیت‌ترین‌ها، سرمایه‌گذاری مناسبی را نیز در این خصوص انجام داده باشید.

هر چه هست اموال خریداری شده برای یک سازمان یا شرکت، دارایی‌هایی هستند که در صورت هر گونه عدم توجه به تهیه آن‌ها از مراکز معتبر، در نهایت می‌توانند مشکلات بسیاری را بویژه در بخش تعمیر و نگهداری و خدمات پشتیبانی به شما تحمیل کنند.

پس چه بهتر انتخابی شایسته و به‌خصوص با تاکید خرید از نمایندگان معتبر برندهای اروپایی داشته باشیم. اما قبل از هر چیز اطلاع داشتن از نحوه کارکرد، انواع مدل‌ها و در نهایت قیمت این ماشین‌آلات می‌تواند راهنمای خوبی برای یک خرید باکیفیت باشد.

زمین شوی صنعتی چگونه کار می‌کند؟

این نوع ماشین‌‌آلات به شکل خودکار و تخصصی برای شستشو و خشک کردن زمین به صورت هم‌زمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. برس دستگاه با سرعت زیاد آلودگی‌های موجود بر سطح را جدا می‌کند و در مرحله بعد هم‌زمان با لرزش دورانی آن، آب تمیز از مخزن مربوط بر روی محل مورد نظر پاشیده می‌شود.

آلودگی‌ها همراه آب نیز به درون مخزن مخصوص کشیده شده و در نتیجه فرایند تمیز کردن سطح زمین پایان می‌یابد. انواع مختلفی از اسکرابر وجود دارد که هر یک دارای ویژگی‌های خاص خود است.

  • etehadsanat.com
  • ۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

انواع زمین شوی صنعتی

  • زمین شوی برقی: این نوع، همان‌طور که از اسمش پیداست با استفاده از برق و به صورت پیوسته کار می‌کند. هدایت آن به صورت دستی است و به‌دلیل نیاز به کابل برق محدودیت جابه­جایی دارد. این دسته یکی از پرفروش­ترین مدل‌های اسکرابر در جهان هستند.
  • اسکرابر باتری دار: این تجهیزات که بدون نیاز به برق کار می‌کنند، قابلیت جابه­جایی و مانورپذیری بیشتری دارند؛ لذا به نسبت، محبوب‌تر از کف شوی برقی هستند. ضمن اینکه پیچیدگی خاصی ندارند و نگهداری از آن‌ها بسیار ساده است.
اسکرابر باتری دار قابلیت جابجایی و مانورپذیری خوبی دارد
اسکرابر باتری دار قابلیت جابجایی و مانورپذیری خوبی دارد
  • اسکرابر دستی: این نوع زمین شوی برای نظافت راهروها و مناطق باریک دارای مانع مناسب هستند. ابعاد و وزن کم، باتری‌های داخلی، جابه­جایی راحت و قدرت مانور بالا، کاربرد آن‌ها در محیط‌های پرتراکم را بسیار ساده می‌کند.
  • اسکرابر خودرویی یا سرنشین‌دار: از جمله مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای شستشوی سطح در محیط‌های وسیع که توانایی مانور بالایی دارند. منبع تغذیه آن‌ها معمولا باتری یا سوخت فسیلی است و عموما نوع برقی در این دسته وجود ندارد.
زمین شوی خودرویی برای نظافت محیط‌های وسیع استفاده می‌شود.
زمین شوی خودرویی برای نظافت محیط‌های وسیع استفاده می‌شود.

انواع زمین شوی صنعتی با چه قیمتی قابل تهیه هستند؟

ممکن است در ابتدا قیمت اسکرابر برای خریدار بالا به نظر برسد؛ اما لازم است که به نوع سرمایه‌گذاری‌تان بر حسب مزایایی که دریافت می‌کنید، دقت لازم را داشته باشید. کارکرد این تجهیزات به نسبت روش سنتی و دستی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

ضمن اینکه مواردی مانند افزایش سرعت شستشو، کاهش مصرف آب و مواد شوینده به همراه افزایش بهره‌وری پرسنل، خرید یک کف شوی برقی را از هر لحاظ مقرون به صرفه می‌کند. این موارد در طولانی مدت مزیت‌های اقتصادی بسیاری را برای سازمان یا شرکت به‌دنبال خواهند داشت.

اما از طرف دیگر، در کنار بحث تورم، ارایه یک قیمت دقیق به عوامل متعددی بستگی دارد که نیاز به مشاوره با یک شرکت معتبر در این خصوص را بیش از پیش مشخص می‌سازد.

عوامل موثر در تعیین قیمت انواع زمین شوی صنعتی

  • ظرفیت کاری

ابعاد مخزن و وسعت شستشو، از اولین عوامل تاثیرگذار بر هزینه خرید اسکرابر است. به طور حتم بزرگتر بودن این پارامترها ظرفیت کاری و در نتیجه قیمت را افزایش خواهد داد. البته این موضوع صرفا یک هزینه‌ نیست و باید آن‌را با بهره‌مندی از یک تجهیز سازگار با شرایط دانست. هزینه‌ای که با در نظر گرفتن سایر عوامل، مقرون به صرفه بودن آن در طولانی مدت را تایید می‌کند.

2- برند و کشور تولید کننده دستگاه

در حال حاضر کشورهای مختلفی در حوزه تولید زمین شوی صنعتی مشغول فعالیت هستند. برخی از این تولیدات به‌صورت مونتاژ و برخی هم مستقیما از کشور مبدا تولید و عرضه می‌شوند.

بدون تردید محصولات تولیدی کشورهای صاحب‌نام که از طراحی دقیق و خاص مهندسی برخوردارند، قیمت بالاتری را نیز خواهند داشت. این موضوع به صورت خاص با کیفیت و عملکرد اسکرابر مرتبط است.

3- وجود استانداردهای خاص

همه اسکرابرهای صنعتی، دارای استاندارد بهداشتی هستند. علاوه بر این انواع خاص مورد استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استاندارد آنتی باکتریال را نیز دارند. این موضوع باعث افزایش قیمت نسبت به سایر انواع مشابه می‌شود.                                   

4- دارا بودن موتور جلوبرنده

هر اندازه زمین شوی بزرگتر و دارای وزن بالاتری باشد، جهت سهولت در حرکت، سیستم جلو برنده‌ای بر آن نصب می‌شود. به همین دلیل و با توجه به لزوم استفاده از این سیستم که عملکرد و کارایی را افزایش می‌دهد، قیمت نیز بیشتر خواهد شد.

5- دارا بودن باتری

باتری از عوامل افزایش قیمت در انواع زمین شوی است؛ به همین دلیل برای خرید اسکرابر باتری دار لازم است بیشتر هزینه کنید. اما از آنجا که این باتری از نوع ژلی است، هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین بوده و کارایی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل در نهایت، خرید شما به صرفه خواهد بود.

به سبکی نوین، پاکیزگی در انتظار شماست.

هر آنچه بود گفتیم تا به نقطه تصمیم‌گیری برسیم. اگر بعد از خواندن مطالب بالا به‌دنبال یک اسم و رسم معتبر برای خرید انواع زمین شوی برقی یا اسکرابر باتری دار می‌گردید، بهتر است همین‌جا توقفی داشته باشید.

نام‌ها زمانی در ذهن‌ها ماندگار می‌شوند که ضمن ارایه خدماتی با کیفیت، بهبود مستمر، توجه به نیاز مشتری و منافع درازمدت وی را نیز مد نظر داشته باشند.

در حوزه تجهیزات صنعتی و تجاری نظافت، “شرکت اتحاد صنعت صدرا” از دسته نام‌های ماندگاری است که با تعهد به کیفیت بالا، سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان تنها نماینده فروش برند ایتالیایی COMAC، به این امر ایمان دارد که فروش، آغاز یک تعهد و رابطه همکاری است.

نگاهی به مشتریانی چون شرکت پالایش نفت تهران، سازمان بازرسی کل کشور، جمعیت هلال احمر، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اسنوا، سن ایچ، بانک صادرات ایران و چندین سازمان بزرگ دیگر مهر تاییدی بر تعهد این مجموعه در ارایه خدمات با کیفیت است.

پس دیگر فرصتی برای صبر و تامل نمی‌ماند؛ کارشناسان “شرکت اتحاد صدرا” آماده پاسخگویی و ارایه نظرات مشاوره‌ای برای انتخاب بهترین‌ زمین شوی متناسب با نیاز و بودجه شما هستند. این فرصت را از دست ندهید؛ چون زمان منتظر شما نمی‌ماند!

  • etehadsanat.com
  • ۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا