هاست پرسرعت
تکنولوژی

در سال 2023 کدامیک از گوشی های شیائومی را بخریم؟

در سال 2023 کدامیک از گوشی های شیائومی را بخریم؟

شیائومی یکی از خوش‌نام‌ترین و محبوب‌ترین برندهای فناوری جهان به شمار می‌رود. این شرکت که توسط «لی جون» (Lei Jun) در سال 2010 تأسیس شده است، در عرض کمتر از یک دهه توانست به یکی از غول‌های تکنولوژی چین و سپس جهان تبدیل شود و به سرعت پله‌های رشد و ترقی را طی کند. اولین محصول شیائومی نسخه ابتدایی لانچر اندرویدی MIUI بود که در ادامه به عنوان رابط کاربری گوشی‌های شیائومی گسترش پیدا کرد. در ادامه شیائومی تولید گوشی موبایل را آغاز کرد و خیلی زود توانست به یکی از قطب‌های مهم و یکی از بازیگران اصلی این صنعت تبدیل بشود.

در حال حاضر شیائومی در زمینه‌های مختلف و متنوعی فعالیت می‌کند و محصولات این شرکت شامل گوشی موبایل، تبلت، هندزفری، دستبند و ساعت هوشمند، لپ‌تاپ، تلویزیون، لوازم خانگی هوشمند، اینترنت اشیا، لوازم آشپزخانه و تقریباً هر چیزی که می‌توان تصور کرد، می‌گردد. البته هنوز گوشی موبایل شیائومی یکی از اصلی‌ترین و خواستنی‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود. گفتنی است یکی از راه‌هایی که می‌توانید بدون دردسر و به‌راحتی انواع کالاهای دیجیتال به‌خصوص گوشی موبایل و لوازم جانبی آن را خریداری کنید، فروشگاه‌های آنلاین معتبر هستند. شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ایکالاتو مشخصات محصولات مختلف از برندهای مطرح مانند لیست قیمت گوشی شیائومی یا گوشی سامسونگ را بررسی کنید و یا از قیمت روز گوشی هوآوی یا گوشی آنر و غیره مطلع شوید و خرید خود را انجام دهید. در ادامه با 5 مدل از بهترین گوشی‌های شیائومی و مشخصات آنها آشنا می‌شویم.

گوشی Xiaomi 12 Pro 5G

در سال 2023 کدامیک از گوشی های شیائومی را بخریم؟

شیائومی به تازگی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود یعنی سری شیائومی 13 رونمایی کرده است؛ اما تا فروش این سری در بازار کشور زمان زیادی مانده و تا آن هنگام هنوز گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 12 بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان این برند محسوب می‌شوند. مدل برتر این سری گوشی Xiaomi 12 Pro 5G است که از ظاهری زیبا، دوربین عالی و مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد.

صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO-AMOLED گوشی Xiaomi 12 Pro را می‌توان اولین ویژگی ممتاز این محصول دانست. این نمایشگر از حداکثر روشنایی 1500 نیت و رزولوشن QHD+ و قابلیت HDR10+ بهره می‌برد، قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد و با پوشش گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود. این گوشی اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند و با 8 تا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ویژگی برتر دیگر این گوشی برخورداری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل اول به همراه گرافیک Adreno 730 است که در کنار نمایشگر 120 هرتز، این محصول را برای انواع کاربری از جمله بازی‌های سنگین مناسب می‌سازد.

دوربین اصلی سه‌گانه گوشی Xiaomi 12 Pro از سه حسگر 50|50|50 مگاپیکسل (واید | تله‌فوتو | التراواید) و دوربین سلفی از حسگر واید 32 مگاپیکسل تشکیل شده است. مانند همیشه کیفیت دوربین‌های پرچمدار شیائومی بسیار بالاست و در انواع شرایط نوری تصاویر و ویدیوهای فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند. باتری گوشی شیائومی 12 پرو 4600 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ بسیار سریع 120 وات و فناوری‌های PD3.0 و QC4 پشتیبانی می‌کند. این توان شارژ که یکی از نقاط قوت اصلی محصول محسوب می‌شود و قادر است تا باتری دستگاه را 18 دقیقه شارژ کامل کند. شارژ بی‌سیم دستگاه نیز 50 واتی است و باتری دستگاه را در 42 دقیقه به شارژ کامل می‌رساند. همچنین قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم 10 وات به کاربر اجازه می‌دهد تا هندزفری و ساعت هوشمند خود را با قرار دادن روی قاب پشتی گوشی شارژ کند.

گوشی Xiaomi 12T Pro 5G

گوشی‌های سری Xiaomi 12T را از بسیاری جهات می‌توان به نوعی یک پرچمدار به شمار آورد؛ البته قیمت رقابتی این سری به ما نشان می‌دهد با مدل‌های قاتل پرچمدار از برند شیائومی رو به رو هستیم. گوشی Xiaomi 12T Pro مدل برتر این سری است و برای شروع می‌توان به دوربین بسیار قدرتمند 200 مگاپیکسل آن به عنوان مهمترین ویژگی این محصول اشاره کرد. همچنین این گوشی از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل اول و گرافیک Adreno 730 بهره می‌برد. ویژگی برتر دیگر این محصول باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعت آن است که از شارژ سریع 120 وات بهره می‌برد. همان‌‌طور که مشخص است گوشی شیائومی 12T پرو بسیاری از مشخصات یک پرچمدار را دارد و قیمت رقابتی و به نسبت مناسب، این محصول را به گزینه‌ای مطلوب با ارزش خرید بالا برای علاقه‌مندان به گوشی‌های قاتل پرچمدار تبدیل می‌کند.

گوشی شیائومی Poco F4 GT 5G

در سال 2023 کدامیک از گوشی های شیائومی را بخریم؟

شیائومی برای تسلط بر حوزه موبایل‌های گیمینگ زیر برند تخصصی بلک شارک را ایجاد کرده که البته محصولاتی قدرتمند، جذاب و گران‌قیمت را شامل می‌شوند. جالب است بدانیم این شرکت گوشی‌هایی با مشخصات گیمینگ و قیمت رقابتی نیز تولید کرده که یکی از بهترین نمونه‌های این محصولات گوشی F4 GT 5G از زیر برند پوکو شیائومی است. گوشی پوکو F4 GT با قیمت یک میان‌رده امکاناتی کم‌نظیر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مهمترین و جذاب‌ترین ویژگی این گوشی دکمه‌‌های پاپ‌آپ مغناطیسی ماشه آن است که در بازی‌های برتر روز از قبیل پابجی و کال‌آف‌دیوتی بسیار به کار می‌آیند.

صفحه نمایش گوشی از نوع آمولد و 120 هرتز است که برای بازی‌های سنگین و با کیفیت بسیار مناسب است. این نمایشگر 6.67 اینچ قطر داشته و از رزولوشن FHD+ و توانایی نمایش یک میلیارد رنگ بهره می‌برد. این گوشی از تراشه به‌روز و قدرتمند 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده می‌کند که وجود آن در این بازه قیمتی ویژگی بسیار مهمی است. وجود این تراشه به همراه گرافیک Adreno 730، حافظه رم تا 12 گیگابایت و نمایشگر 120 هرتز پوکو F4 GT را به یک گوشی گیمینگ تمام عیار با قیمتی بسیار مناسب تبدیل می‌کند.

حسگر اصلی دوربین پشت 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل وضوح دارد که در شرایط نوری مناسب تصاویر خوبی ثبت می‌کنند. همچنین باتری 4700 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 120 وات مشخصات جذاب این گوشی را تکمیل می‌کند. گفتنی است شارژ سریع این محصول قادر است تا باتری آن را در 17 دقیقه شارژ کامل کند. اگر از علاقه‌مندان گوشی‌های گیمینگ هستید و به دلیل قیمت بالای آنها قادر به خرید این محصولات نیستید، گوشی پوکو F4 GT را از دست ندهید.

گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G

گوشی شیائومی Poco X4 پرو نسخه 5G از آن دسته میان‌رده‌هایی است که خرید آن یک برد محسوب می‌شود. مشخصات فنی که این محصول ارائه می‌کند در مقابل قیمت رقابتی و به صرفه آن ارزش خرید بسیار بالایی به همراه دارد. نمایشگر بزرگ سوپرآمولد 120 هرتز با روشنایی 1200 نیت، تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 695 با پشتیبانی از 5G و حافظه رم تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت این گوشی را از حد یک میان‌رده معمولی بالاتر می‌برد. خرید گوشی شیائومی Poco X4 Pro 5G هنگامی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم دوربین اصلی گوشی به حسگر واید با وضوح بالای 108 مگاپیکسل مجهز شده است. باتری قدرتمند دستگاه نیز 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند که قادر است این باتری را در 22 دقیقه 70 درصد و در 41 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11s

شیائومی استاد تولید گوشی‌های اقتصادی با مشخصات فنی بسیار مناسب است. هر کدارم از گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی این برند به شکلی غیر قابل رقابت به یک یا چند ویژگی که معمولاً در رقبای آنها یافت نمی‌شود، مجهز شده‌اند. برای شروع در حالیکه رقبای ردمی نوت 11 اس از نمایشگر IPS یا LCD معمولی برخوردارند، این گوشی با یک نمایشگر 6.43 اینج AMOLED و رفرش ریت 90 هرتز و روشنایی 1000 نیت عرضه شده که بسیار عالی است. همچنین دوربین ردمی Note 11s از سنسور اصلی 108 مگاپیکسل بهره می‌برد که در این بازه قیمتی بی‌نظیر است. باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعت این محصول برگ برننده دیگر آن به شمار می‌رود که با شارژر سریع 33 وات عرضه شده است. جالب است بدانید بالاترین توان شارژ در اغلب گوشی‌های میان‌رده سامسونگ و همچنین گوشی‌های آیفون اپل زیر 30 وات است.

خرید گوشی‌های شیائومی از فروشگاه اینترنتی ایکالاتو

گوشی‌های شیائومی یکی از اصلی‌ترین محصولات موجود در بخش موبایل وبسایت‌های فروش آنلاین هستند. تنوع بالای مدل‌ها، مشخصات فنی بسیار عالی و از همه مهمتر قیمت رقابتی این گوشی‌ها باعث می‌شوند تمامی مدل‌های گوشی این برند بسیار ارزشمندتر از رقبای خود ظاهر شوند. شما با ورود به فروشگاه ایترنتی ایکالاتو می‌توانید در کنار بررسی مشخصات گوشی‌‌های این برند، لیست قیمت گوشی شیائومی را نیز مشاهده کرده و به‌ آسانی خرید اینترنتی خود را انجام دهید تا گوشی مورد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا