هاست پرسرعت
تکنولوژی

دیجی قلم؛ استیو فاست، مردی که پرواز کرد و ناپدید شد!

دیجی قلم؛ استیو فاست، مردی که پرواز کرد و ناپدید شد!

در تاریخ مردان بزرگی بوده‌اند که کارهای خارق العاده ای انجام داده‌اند ولی نام همه‌ی آن‌ها به گوش نمی‌رسد. در این قسمت از دیجی قلم نگاهی خواهیم داشت به زندگینامه‌ی Steve Fossett (استیو فاست) مردی که عاشق پرواز بود و در نهایت ناپدید شدن سرنوشتش شد. با دیجی رو همراه باشید.

خلاصه ی زندگی استیو فاست

استیو تاجر و ماجراجویی آمریکایی بود که به دلیل دور زدن کره زمین در یک بالن هوای گرم (سال 2002 میلادی) به شهرتی جهانی رسید و این موضوع مسیر زندگی وی را به کلی عوض کرد. او در 22 آپریل سال 1944 متولد شد و دوران کودکی‌اش را در تنسی گذراند.

استیو فاست در بزرگسالی تبدیل به یک تاجر موفق شد و به دلیل 166 ماجراجویی شگفت انگیزی که انجام داده بود به شدت مورد توجه عموم قرار گرفت. این حس ماجراجویی استیو او را به سمت دنیای سفرهای هوایی کشید تا جایی که در سال 2002 توانست دور دنیا را سفر کند.

در سپتامبر سال 2007 زمانی که در آسمان Sierra Nevada در حال پرواز بود بر حسب حادثه سقوط کرد و ناپدید شد و خانواده‌ی او در 15 فوریه سال 2008 مرگ وی را تأیید کردند. تیم جستجو بقایای استیو را در هواپیمای سقوط کرده‌اش یافتند.

دیجی قلم؛ زندگینامه Steve Fossett، مردی که پرواز کرد و ناپدید شد

یک تاجر موفق و ماجراجو

استیو از طریق شرکت‌های کارگزاری در شیکاگو توانست به ثروتی هنگفت دست پیدا کند و این موضوع باعث شد تا مسیر زندگی‌اش هموار شود و به علاقه‌اش که ماجراجویی است برسد. بعد از گذشت سال‌ها ماجراجویی او راه خودش را در سفرهای هوایی یافت و سپس توانست دور دنیا را با بالن سفر کند.

دیجی قلم؛ زندگینامه Steve Fossett، مردی که پرواز کرد و ناپدید شد

ناپدید شدن و مرگ

وی در آخرین پروازش به دلایل نامشخصی سقوط کرد و هواپیمایش را در همان منطقه‌ی Sierra Nevada بعد از گذشت 1 سال یافتند. استیو یک ساعت مچی داشت که از خودش سیگنال می‌فرستاد ولی زمانی که این حادثه رخ داد ساعت او کار نمی‌کرد.

دیجی قلم؛ زندگینامه Steve Fossett، مردی که پرواز کرد و ناپدید شد

نظر شما درباره ی استیو فاست چیست؟

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا