هاست پرسرعت
تکنولوژی

ردمی نوت 12 فور جی (Redmi Note 12 4G) به زودی عرضه خواهد شد

ردمی نوت 12 فور جی (Redmi Note 12 4G) به زودی عرضه خواهد شد

پس از معرفی سری ردمی نوت 12 فایو جی (Redmi Note 12 5G) در چین و برخی از بازارهای جهانی، گفته می‌شود که نسخه فور جی این محصول نیز به زودی روانه بازار خواهد شد. این گوشی جدید پیش از این در پایگاه داده IMEI ظاهر شده و وجود آن مورد تأیید قرار گرفته است. اکنون نیز در پایگاه‌های اطلاعاتی متعددی گواهینامه‌های مربوط به ردمی نوت 12 فور جی (Redmi Note 12 4G) درج شده‌اند که نشان می‌دهد این راه‌اندازی ممکن است به زودی اتفاق بیفتد.

ردمی نوت 12 فور جی اخیراً در پایگاه‌های داده NBTC ،TDRA ،IMDA و FCC ظاهر شده و در همگی آن‌ها این گوشی با شماره مدل 23021RAAEG مشخص گردیده است. در این بین، لیست FCC نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای دو پیکربندی حافظه خواهد بود که یکی از آن‌ها دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده و دیگری هم به 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌باشد.

ردمی نوت 12

به غیر از این، گواهینامه‌های اخیر چیز زیادی را در مورد ردمی نوت 12 فور جی فاش نمی‌کنند. با این حال، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که این گوشی دارای سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود. علیرغم اطلاعات درج شده در FCC، انتظار می‌رود نسخه پایه با پیکربندی 4/64 گیگابایتی در برخی بازارهای جهانی مانند هند و اندونزی عرضه شود.

در مورد سایر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی 4G هنوز صحبتی به میان نیامده است، اما می‌توان حدس زد که نمایشگر امولد داشته باشد. همچنین این امکان وجود دارد که ردمی برای قدرت بخشیدن به این نسخه از تراشه مدیاتک هلیو G99 استفاده کند. هلیو G99 یک تراشه پردازشی میان‌رده 4G است که اخیراً بر اساس فرآیند تولید 6 نانومتری ساخته و عرضه شده و عملکرد مناسب و راندمان انرژی بالایی دارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا