هاست پرسرعت
تکنولوژی

ردمی نوت 12 پرو 4G با پردازنده قدیمی اسنپدراگون 732G معرفی شد

ردمی نوت 12 پرو 4G با پردازنده قدیمی اسنپدراگون 732G معرفی شد

شیائومی به تازگی خبر از عرضه یک مدل دیگر از سری ردمی نوت داده که ظاهراً تنها به شبکه‌های 4G محدود شده است. این گوشی جدید با اینکه نام ردمی نوت 12 پرو (Redmi Note 12 Pro) را یدک می‌کشد، اما در حقیق ارتباط چندانی با هیچ یک از مدل‌های فعلی ردمی نوت 12 پرو ندارد.

ردمی نوت 12 پرو 4G جدید با تراشه پردازشی اسنپدراگون 732G، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و جزیره دوربینی که یادآور سری ردمی نوت 11 است در اندونزی معرفی شده است. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 732G حداکثر از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر تقریباً سه سال از عمر آن می گذرد. با این حال، کماکان با دو هسته بزرگ خود که فرکانس 2.3 گیگاهرتزی دارند، بسیار کارآمد می‌باشد. شایان ذکر است که این پردازنده پیش از این در سال 2021 و در گوشی ردمی نوت 10 پرو نیز استفاده شده بود.


بیشتر بخوانید:

  • سری ردمی نوت 12 رونمایی شد؛ ترکیبی از مدل‌های پرچمدار و میان‌رده
  • ردمی نوت 12 فور جی معرفی شد؛ تغییرات جزئی در طراحی و پردازنده

ردمی نوت 12 پرو 4G

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 67 وات نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آشنای سری ردمی نوت است که در سه نسل گذشته همواره آن را دیده‌ایم. همین موضوع در مورد صفحه نمایش 120 هرتزی با حفره دوربین سلفی در قسمت مرکز آن که احتمالاً یک پنل امولد 6.67 اینچی است، صدق می‌کند. سایر مشخصات ردمی نوت 12 پرو 4G نیز شامل قابلیت فیلمبرداری 4K، بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی متری هدفون و همچنین پشتیبانی از دالبی ویژن و دالبی اتموس است.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G از ماه مه (اردیبهشت) در اندونزی به فروش خواهد رسید، اما در مورد سایر مناطق هنوز هیچ زمان عرضه مشخصی اعلام نشده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا