هاست پرسرعت
تکنولوژی

ردمی نوت 13 پرو پلاس با پردازنده دیمنسیتی 7200 اولترا در راه است

ردمی نوت 13 پرو پلاس با پردازنده دیمنسیتی 7200 اولترا در راه
است

شیائومی این ماه قصد دارد گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس (+Redmi Note 13 Pro) را با برخی ویژگی‌های چشمگیر عرضه کند. این گوشی جدید از تراشه پردازشی دیمنسیتی 7200 اولترا بهره خواهد برد که یک نسخه جدید از پلتفرم 4 نانومتری مدیاتک است. همچنین دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل سامسونگ خواهد بود که با الگوریتم جدیدی برای بهبود وضوح تصاویر و کیفیت بزرگنمایی ارائه می‌شود. با دیجی رو همراه باشید.

ردمی در چندین پست اخیر خود در صفحه Weibo جزئیاتی را در مورد نوت 13 پرو پلاس فاش کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اعلام همکاری سه جانبه با مدیاتک و سامسونگ برای دستیابی به “سطوح جدیدی از عکسبرداری با وضوح 200 مگاپیکسلی” اشاره کرد. سنسور ایزوسل HP3 همان سنسوری است که در ردمی نوت 12 پرو پلاس استفاده شده، اما اکنون تراشه 4 نانومتری به کار رفته در مدل جدید باعث می‌شود تا قدرت محاسباتی بیشتری برای بهبود کیفیت تصاویر داشته باشد.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

کمپانی ردمی هنوز هیچ جزئیاتی را در خصوص زمان عرضه گوشی جدید خود فاش نکرده، اما با این حال در تمامی کانال‌های این شرکت در رسانه‌های اجتماعی شعار «در این ماه می‌بینم» درج شده که به وضوح نشان می‌دهد ردمی نوت 13 پرو پلاس در هفته‌های آینده وارد بازار خواهد شد. به غیر از این گوشی، انتظار می‌رود مدل‌های دیگری نیز در این سری در آینده نزدیک توسط ردمی عرضه شوند و حداقل یک نسخه غیر پلاس و یک نوت 13 مقرون به صرفه تقریباً قطعی هستند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا