هاست پرسرعت
تکنولوژی

ردمی 12C معرفی شد؛ یک گوشی مقرون به صرفه دیگر از شیائومی

ردمی 12C معرفی شد؛ یک گوشی مقرون به صرفه دیگر از شیائومی

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

شیائومی امروز از یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه تحت نام تجاری زیرمجموعه خود یعنی ردمی رونمایی کرد. گوشی مورد بحث ردمی 12C نام دارد و از همان فرمول همیشگی محصولات شیائومی یعنی ارائه مشخصات خوب با قیمت پایین، تبعیت می‌کند. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی، باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده مدیاتک هلیو G85 عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، قیمت و زمان ورود ردمی 12C به بازار، در ادامه این مطلب از دیجی رو با ما همراه باشید.

ردمی 12C تا حدودی شبیه به گوشی‌های هوشمند سری ردمی A1 است که اواخر سال گذشته عرضه شدند. این گوشی دارای یک جزیره دوربین مربعی است که دو لنز دوربین، یک فلاش LED و یک اسکنر اثر انگشت را در خود جای است. پنل پشتی به صورت خمیده و دارای بافت طراحی شده است. در قسمت جلو هم یک صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های باریک و یک بریدگی V شکل به چشم می‌خورد.

ردمی 12C

با توجه به برگه مشخصات ردمی 12C، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی است که وضوح بالایی دارد. با اینکه در مورد نوع پنل نمایشگر چیزی گفته نشده اما احتمالاً از نوع LCD است. ردمی 12C به پردازنده مدیاتک هلیو G85 مجهز شده و با رم LPDDR4X و حافظه فلش eMMC 5.1 همراه گردیده است. وزن این گوشی هوشمند حدود 192 گرم و ضخامت آن در حدود 8.77 میلی متر است.

برای عکاسی، این گوشی به یک ماژول دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی بدنه خود برای عکاسی سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی دارد. ردمی 12C یک گوشی 4G بوده و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن از حداکثر سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند. تمامی اتصالات معمولی مانند بلوتوث، وای-فای و حتی جک 3.5 میلی متری هدفون در این گوشی در دسترس کاربران می‌باشد.

ردمی 12C

در مورد قیمت، ردمی 12C نیز باید گفت مدل پایه این گوشی با رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت 699 یوان (101 دلار) عرضه شده و نسخه‌های 4/128 گیگابایتی و 6/128 گیگابایتی هم به ترتیب 799 یوان (115 دلار) و 899 یوان (130 دلار) قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی در حال حاضر برای خریداران چینی در دسترس قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید چه زمانی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا