هاست پرسرعت
تکنولوژی

ریلمی 11 ایکس فایو جی با دوربین 64 مگاپیکسل و باتری بزرگ معرفی شد

ریلمی 11 ایکس فایو جی با دوربین 64 مگاپیکسل و باتری بزرگ
معرفی شد

کمپانی چینی ریلمی شب گذشته با برگزاری رویدادی اختصاصی از گوشی هوشمند جدید خود تحت عنوان «ریلمی 11 ایکس فایو جی» (Realme 11x 5G) رونمایی کرد که یک گوشی مقرون به صرفه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا به مرور مشخصات و ویژگی‌های این محصول بپردازیم.

ریلمی 11 ایکس فایو جی در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 6.72 اینچی با پنل LCD و وضوح تصویری فول اچ دی پلاس مجهز شده که حداکثر روشنایی 650 نیت و حداکثر نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌کند.

ریلمی 11 ایکس فایو جی

درست مانند نسخه استاندارد ریلمی 11 فایو جی، نسخه ایکس هم از تراشه پردازشی دیمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای که شامل یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است. این گوشی دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز می‌باشد و متأسفانه هیچ خبری از شیار کارت میکرو اس دی برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی نیست.

ریلمی 11 ایکس فایو جی در پشت بدنه خود یک دوربین دوگانه دارد که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی و 1/2 اینچی است و یک لنز با گشودگی دیافراگم F/1.8 در جلوی آن قرار گرفته است. در کنار این دوربین اصلی، یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم قرار گرفته است.

ریلمی 11 ایکس فایو جی

ریلمی برای تأمین انرژی این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع 33 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند که البته سرعت آن در واقع بیشتر به سرعت VOOC 4.0 نزدیک است که کمپانی اوپو چند سال قبل معرفی کرده بود.

بدنه این گوشی هوشمند تنها 7.89 میلی متر ضخامت دارد و ماژول دوربین دایره‌ای آن کمی از سایر بخش‌ها برجسته‌تر است. همچنین، شایان ذکر است که ریلمی 11 ایکس فایو جی در دو گزینه رنگی بنفش و مشکی تولید و در دسترس خریداران قرار گرفته است.

ریلمی 11 ایکس فایو جی

از دیگر ویژگی‌های برجسته ریلمی 11 ایکس فایو جی می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 13 با رابط کاربری Realme UI 4.0 و اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه اشاره کرد.

ریلمی 11 ایکس فایو جی با قیمت پایه 180 دلاری برای نسخه 6/128 گیگابایتی عرضه شده و برای خرید نسخه 8/128 گیگابایتی آن هم باید حدود 195 دلار هزینه کرد. اولین دور فروش این گوشی هوشمند برای روز 30 اوت (8 شهريور) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا