هاست پرسرعت
تکنولوژی

ساعت هوشمند «شیائومی واچ اس 1 پرو» با ظاهر کلاسیک معرفی شد

ساعت هوشمند «شیائومی واچ اس 1 پرو» با ظاهر کلاسیک معرفی شد

شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون حضور پررنگی داشته و در کنار معرفی گوشی‌های شیائومی 13، 13 پرو و 13 لایت، از یک ساعت هوشمند جدید تحت عنوان شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) نیز رونمایی کرده که یک محصول مدرن با طراحی کلاسیک است. این پوشیدنی هوشمند با قاب نقره‌ای و بند چرمی قهوه‌ای، ظاهری بسیار آشنا و به سبک ساعت‌های کلاسیک دارد و برای کسانی که ساعت‌های آنالوگ را به نمونه‌های دیجیتال ترجیح می‌دهند گزینه‌ای عالی است. صفحه‌نمایش دایره‌ای این ساعت می‌تواند همان شکل عقربه‌های ساعت آنالوگ را بازسازی کند و لذا کسانی که می‌خواهند ظاهری سنتی با ویژگی‌های مدرن را در اختیار داشته باشند، بهترین انتخاب است.

شیائومی واچ اس 1 پرو مجهز به صفحه نمایش امولد لمسی 1.47 اینچی با وضوح 480 در 480 پیکسل است و با شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود تا از خط و خراش جلوگیری کند. حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر ظاهری شیک و زیبا به ساعت داده‌اند، در حالی که یک تاج دیجیتالی چرخان و یک دکمه میانبر در کناره بدنه، امکان کاربری آسان از طریق رابط MIUI Watch OS شیائومی را فراهم می‌کند.

شیائومی واچ اس 1 پرو

با اینکه ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو هیچ شباهتی به ساعت‌های هوشمند اسپرت ندارد، اما با این حال می‌تواند بیش از 100 ورزش و فعالیت بدنی مختلف را ردیابی کند و همین ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا علاقه مندان به تناسب اندام نیز بتوانند به خوبی با این محصول ارتباط برقرار کنند. با وجود 10 برنامه دویدن، از جمله تمرینات تناوبی و استقامتی، کاربران می‌توانند تمام معیارهای تناسب اندام معمول، از جمله ردیابی گام و خواب، نقشه‌برداری GPS، پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون را از شیائومی اس 1 پرو انتظار داشته باشند. قاب این ساعت همچنین در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم است که آن را برای شنا و سایر فعالیت‌های مبتنی بر آب نیز مناسب می‌کند.

این ساعت هوشمند در دو رنگ و طرح عرضه شده که یکی دارای قاب استیل ضد زنگ و بند فلورو لاستیک مشکی رنگ است و دیگری هم از یک قاب فولادی ضد زنگ نقره‌ای با بند چرمی قهوه‌ای رنگ برخوردار می‌باشد. بند لاستیکی برای اندازه‌های مختلف از 140 تا 210 میلی متر قابل تنظیم است، در حالی که بند چرمی آن را از 135 تا 205 میلی متر می‌توان تغییر اندازه داد.

شیائومی واچ اس 1 پرو

از دیگر ویژگی‌های ساعت شیائومی S1 پرو می‌توان به بلندگوی داخلی برای برقراری تماس صوتی، اتصال NFC برای پرداخت‌های پولی و قابلیت جفت شدن آنی برای کسانی که از گوشی‌های هوشمند شیائومی استفاده می‌کنند، اشاره کرد. باتری این ساعت بسته به میزان استفاده می‌تواند تا 14 روز دوام داشته باشد و در کمتر از 85 دقیقه نیز به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. همچنین، به گفته شیائومی تنها با 10 دقیقه قرار دادن ساعت روی پایه شارژ، می‌توان انرژی مورد نیاز دو روز کاری را ذحیره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی اس 1 پرو هم اکنون از طریق وب سایت رسمی شیائومی در انگلستان در دسترس است و با قیمت 299 پوند به فروش می‌رسد. به طور کلی، این محصول یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک ساعت هوشمند با ظاهر کلاسیک و با ویژگی‌ها و عملکردهای مدرن در اختیار داشته باشند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا