هاست پرسرعت
تکنولوژی

سامسونگ از گوشی ارزان قیمت گلکسی F04 رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی ارزان قیمت گلکسی F04 رونمایی کرد

کمپانی کره‌ای سامسونگ امروز یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های خود با نام گلکسی F04 را معرفی کرد. این گوشی که در رنگ‌های بنفش و سبز تولید شده، مجهز به تراشه پردازشی 12 نانومتری مدیاتک هلیو P35 بوده و در کنار آن از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. بنابراین، می‌توان گفت امکان اجرای اغلب برنامه‌های کاربردی و همچنین طیف گسترده‌ای از بازی‌های موبایلی را دارد.

شما در مدل پایه گلکسی F04 مقدار 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار دارید که البته به کمک کارت‌های حافظه میکرو اس دی می‌توان آن را تا 1 ترابایت دیگر نیز افزایش داد. همچنین این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به OneUI اجرا می‌کند.

گلکسی F04

از مشخصات اصلی گلکسی F04 می‌توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نرخ تازه‌سازی استاندارد 60 هرتز، یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/2.2) و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی هوشمند ارزان قیمت فاقد اسکنر اثر انگشت است و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن نیز در داخل بریدگی بالای نمایشگر تعبیه شده است. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توان شارژ 15 وات اشاره کنیم که وظیفه تأمین انرژی قطعات را در گلکسی F04 بر عهده دارد.

گلکسی F04 با قیمت پایه 115 دلاری عرضه شده و فروش رسمی آن از 12 ژانویه (22 دی) آغاز خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا