هاست پرسرعت
تکنولوژی

سامسونگ نسخه فور جی گلکسی A14 را هم عرضه کرد

سامسونگ نسخه فور جی گلکسی A14 را هم عرضه کرد

ماه گذشته، سامسونگ گوشی گلکسی A14 فایو جی را در بازارهای مختلف رونمایی کرد. نسخه عرضه شده در ایالات متحده دارای پردازنده دیمنسیتی 700 است، در حالی که سایر بازارها مدل مجهز به تراشه اگزینوس 1330 آن را دریافت کرده‌اند. اکنون غول فناوری کره‌ای کاورهای از نسخه 4G گلکسی A14 در مالزی پرده‌برداری کرده است. در ادامه قصد داریم نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این مدل جدید بیندازیم.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A14

گلکسی ای 14 فور جی (Galaxy A14 4G) دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD است که رزولوشن فول اچ دی پلاس یعنی 1080 در 2408 پیکسل و نسبت تصویر 20 به 9 را ارائه می‌کند. برای امنیت بیشتر نیز یک اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه تعبیه شده است.

داخل بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی هم می‌توان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو را مشاهده کرد.

گلکسی A14 فور جی

به گفته شعبه مالزی سامسونگ، گلکسی A14 فور جی از یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز استفاده می‌کند، اما به مدل دقیق آن اشاره نشده است. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این تراشه همان هلیو G80 از محصولات مدیاتک است. این گوشی دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بوده و از شیار کارت حافظه میکرو اس دی و سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5 بهره می‌برد.

گلکسی A14 فور جی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 وات تأمین می‌کند. در نهایت، باید اشاره کنیم که وزن این گوشی برابر 201 گرم و ابعاد آن 167.7 در 78 در 9.1 میلی متر می‌باشد.

در حال حاضر قیمت گلکسی A14 فور جی اعلام نشده، اما می‌دانیم که این گوشی در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز تیره وارد بازار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این گوشی در روزهای آینده علاوه بر مالزی در کشورهای بیشتری نیز عرضه شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا