هاست پرسرعت
تکنولوژی

سریال آکتور، سرگیجه و رهایم کن را بهتر بشناسید

سریال آکتور، سرگیجه و رهایم کن را بهتر بشناسید

اگر جزو طرفداران فیلم و سریال باشید، یقینا متوجه کیفیت بالای آثار ایرانی در طی چند سال اخیر شده اید. در واقع با ظهور شبکه نمایش خانگی در ایران، آثار و مجموعه‌های ارزشمندی ارائه شده اند که هر کدام از آنها به نحوی می تواند دیدگاه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. آثار درام فاخر، مجموعه های کمدی، تاک شو های جذاب و…. تنها گوشه‌ای از آثاری است که هرساله کاربران شبکه‌ نمایش خانگی را به سمت خود جلب می‌کند. چنین فاکتوری باعث شده تا اغلب مخاطبان پیگیر جدیدترین آثاری باشند که در این شبکه عرضه می شود. در طی چند ماه گذشته نیز مجموعه های تازه ای در این شبکه به نمایش در آمده است. از جمله آنها می‌توان به آکتور، سرگیجه، رهایم کن، پدر گواردیولا، لیونل مسی و… اشاره کرد. شکی نیست که به دنبال آن هم میزان تقاضا برای دانلودشان رشد بالایی را تجربه کرده است. برای مثال در ماه های اخیر میزان سرچ عباراتی نظیر دانلود آکتور، دانلود سرگیجه و موارد مشابه رشد بالایی را به خود دیده است. با این حال بخش قابل توجهی از هموطنان، هنوز به خوبی با ماهیت این آثار آشنایی نداشته و نمی دانند که این مجموعه ها تا چه اندازه می‌تواند برای پرکردن اوقات فراغت آنها مناسب باشد. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مروری بر روی سه مورد از جدیدترین آثار منتشر شده در این شبکه داشته باشیم. بدون شک این موضوع می‌تواند دیدگاه شما در رابطه با آن را بهبود بخشد. پس اگر شما هم به دنبال گزینه مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت خود هستید، حتما ما را تا انتها همراهی فرمایید.

معرفی سریال آکتور

سریال آکتور را می‌توان یکی از پر افتخار ترین و البته جذاب ترین مجموعه هایی دانست که قرار است در شبکه نمایش خانگی عرضه شود. این اثر فاکتورهای مختلفی دارد که می‌تواند شما را پای نمایشگرهایتان میخکوب کند. بازیگران توانا، تیم فنی حرفه ای، کارگردان با تجربه، فیلمنامه جذاب و… تنها گوشه‌ای از این مزایا است. در واقع داستان این اثر حول محور تعدادی بازیگر جوان تئاتر پیش می رود که پیشنهادات کاری مختلفی به آنها داده می‌شود. البته همین پیشنهاد هم باعث می شود تا زندگی آنها در مسیر تازه قرار گرفته و با چالش ها و مشکلات بیشتری مواجه شوند. در کنار این داستان، بازیگران نام آشنایی نظیر نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و فریده سپاه منصور به ایفای نقش پرداخته اند. این افراد را می توان جزو بازیگرانی دانست که همگی تجربه بالایی در حیطه کاری خود دارند. لذا حضور آنها می تواند موجب ایجاد جذابیت بیش از پیش برای این اثر شود. البته حضور نیما جاویدی در مقام کارگردان هم عامل دیگری است که ارتباط مستقیمی بر روی این موفقیت خواهد داشت. ترکیب کلی این عوامل در کنار هم دیگر باعث شده تا سریال آکتور بتواند جایزه بزرگ جشنواره سریزمانیا را به دست بیاورد. بدین ترتیب مجموعه حاضر به عنوان یکی از معدود آثار شبکه نمایش خانگی قلمداد می شود که توانسته یک جایزه بین المللی و ارزشمند را به دست بیاورد. این خبر باعث شده تا تعداد زیادی از هموطنان هم به دنبال دانلود آکتور باشند.

سریال آکتور، سرگیجه و رهایم کن

معرفی سریال سرگیجه

سرگیجه نام یکی دیگر از آثار جدیدی می باشد که در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است. این اثر هم مزیت های منحصر به فرد فروانی دارد که می‌تواند منجر به موفقیت آن در بین مخاطبان شود. داستان حول محور دو خویشاوند به نام کامران و پیمان است. آنها دچار یک سوءتفاهم خانوادگی شده و با همدیگر درگیر می‌شوند. اما طولی نمی کشد که کامران کشته می شود. حال همگی تصور می کنند که قتل او توسط پیمان انجام شده است. دیدگاهی که می تواند زندگی پیمان را تهدید کند. با این حال ماجراها و چالش‌های مختلفی برای او پیش می‌آید که بطن اصلی این اثر را تشکیل می دهد. در کنار این داستان، بازیگران توانا و حرفه ای هم وجود دارند که به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کنند. از جمله این بازیگران می‌توان به حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی ور، مهواره شریفی نیا، شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، پیام دهکردی و… اشاره کرد. همگی این افراد بازیگرانی هستند که توانایی زیادی در حوزه کاری خود داشته و مسلما حضور آنها می‌تواند طرفداران زیادی را به سمت این اثر جذب کند. البته در این میان نباید از کارگردانی بهرنگ توفیقی هم غافل شد. او یکی از کارگردان‌های با تجربه است که پیش از این هم آثار ارزشمندی را در شبکه نمایش خانگی عرضه کرده بود. سایر تولیدات گذشته این کارگردان هم در ژانر درام و اجتماعی بوده است. نکته قابل توجه این است که تمامی آنها به موفقیت های چشمگیری رسیده اند؛ لذا مخاطبان امیدوارند که اثر حاضر هم بتواند چنین موفقیتی را به دست بیاورد. همین عامل باعث شده تا بخش زیادی از طرفداران به دنبال دانلود سرگیجه باشند. چنانچه شما هم جزو این افراد هستید، می توانید از سایت هکس دانلود مرجع فیلم و سریال اقدام فرمایید.

سریال آکتور، سرگیجه و رهایم کن

معرفی سریال رهایم کن

اگر به دنبال سریالی باشید که تمام ذهن تان را به سمت خود مشغول کند، یقینا رهایم کن می تواند انتخاب بسیار موثری باشد. در واقع این اثر را می‌توان یکی از شناخته شده ترین و البته جذاب ترین آثاری دانست که در یک ماه اخیر عرضه شده است. داستان این اثر در حدود نیم قرن پیش می گذرد. ماجرا در مورد دو برادر به نام های هاتف و حاتم است. این دو از یک خانواده سرشناس هستند. برادر بزرگتر یعنی حاتم، همسرش را از دست داده، اما دلباخته پرستار بچه اش یعنی مارال شده است. با اینکه در میان اهالی روستا زمزمه‌هایی در مورد سرنوشت همسر سابق او جریان دارد، با این حال او به عشق خود پایبند است. در این میان پرستار بچه اش درگیر ماجرای برادر خود می شود که اخیراً به تهران مهاجرت کرده است. این دو در می یابند که مشکلات برادر او به طور جدی با هاتف گره خورده است. حال بعد از برگشت او از تهران، این دو برادر وارد ماجرای پیچیده ای می‌شوند که روابط آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. این پیچیدگی همان چیزی است که این سریال را غیرقابل پیش‌بینی کرده و می‌تواند شما را مجذوب خود سازد. افزون بر این داستان، بازیگران معروف و مطرحی هم در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری گوشه‌ای از بازیگران حاضر در این اثر هستند. اگرچه بیشترین این بازیگران برای آثار کمدی شناخته شده اند، اما باید عنوان کنیم که سریال حاضران ژانری درام و اجتماعی دارد. لذا می‌توان انتظار یک سوپرایز شگفت انگیز را از شخصیت پردازی این بازیگران در کاراکتر های جدید شان داشت. این موضوع در کنار کارگردانی شهرام شاه حسینی، جذابیت بیشتری به خود می‌گیرد. او را می‌توان یکی از کارگردانان مطرحی دانست که طی یک دهه اخیر آثار ارزشمندی را به مخاطبان ارائه کرده است. لذا حضور او در پشت پرده این اثر می‌توانند نوید دهنده یک شاهکار جدید برای شبکه نمایش خانگی باشد. وجود این عوامل در کنار همدیگر موجب شده تا تقاضای بیشتری برای دانلود سریال رهایم کن ایجاد شود.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا