هاست پرسرعت
تکنولوژی

سونی از رنگ‌های جدید پلی استیشن 5 رونمایی کرد

سونی از رنگ‌های جدید پلی استیشن 5 رونمایی کرد

سونی امروز مجموعه رنگ‌های جدیدی را برای کنسول پلی استیشن 5 خود معرفی کرد. این مجموعه جدید که Deep Earth Collection نام دارد، ظاهراً از “رنگ‌های زیبا و خالص موجود در اعماق سیاره زمین” الهام گرفته است.

در مجموع، سه رنگ در مجموعه Deep Earth Collection وجود دارد که عبارتند از: قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره‌ای استرلینگ.

رنگ قرمز آتشفشانی نسبت به مجموعه قرمز کیهانی که قبلاً معرفی شده بود و حالت سرخابی داشت، غنی‌تر و روشن‌تر است. رنگ جدید همچنین دارای روکش متالیک است که به آن درخشندگی بیشتری می‌دهد. آبی کبالت هم پررنگ‌تر و غنی‌تر از آبی قبلی با نام Starlight Blue بوده و دارای رگه‌ای از بنفش می‌باشد. مانند قرمز، آبی کبالت هم دارای روکش متالیک است. و در نهایت، رنگ نقره‌ای استرلینگ را داریم که یک نقره‌ای براق ساده با همان روکش متالیک دو رنگ دیگر است.

پلی استیشن 5

مانند مجموعه رنگ‌های قبلی پلی استیشن 5، Deep Earth Collection تنها به شکل کاور و کنترلر برای دارندگان کنسول نسل جدید سونی در دسترس خواهد بود، به این معنی که نمی‌توانید پلی استیشن 5 جدیدی را در این رنگ‌ها پیدا و خریداری کنید.

قیمت هر کدام از کاورهای این مجموعه 60 دلار و کنترلرهای دوال سنس آن نیز 75 دلار است. پیش‌سفارش‌ها از 4 اکتبر (12 مهر) آغاز می‌شوند، قرمز آتشفشانی و آبی کبالت از 3 نوامبر 2023 (12 آبان) و نقره‌ای استرلینگ از 26 ژانویه 2024 (4 بهمن) در دسترس خریداران خواهند بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا