هاست پرسرعت
تکنولوژی

سونی اکسپریا 5 مارک 5 با رم 16 گیگابایتی در Geekbench ظاهر شد

سونی اکسپریا 5 مارک 5 با رم 16 گیگابایتی در Geekbench ظاهر شد

لیست جدید Geekbench نشان می‌دهد که به زودی یک عضو جدید به خانواده گوشی‌های کامپکت سونی اضافه خواهد شد. این گوشی که از آن با عنوان اکسپریا 5 مارک 5 (Xperia 5 V) یاد می‌شود، مجهز به قدرتمندترین تراشه پردازشی این روزهای بازار اندروید یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که البته با توجه به ویژگی‌های سری اکسپریا 5 هیچ جای تعجبی هم ندارد.

علاوه بر پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، Geekbench همچنین تایید کرده که سونی در حال آماده‌سازی نسخه‌ای از اکسپریا 5 مارک 5 با حافظه رم 16 گیگابایتی است! به این ترتیب، این گوشی به آیکو 11 پرو (iQOO 11 Pro) و وان پلاس 11 (OnePlus 11) خواهد پیوست که اخیراً با رم 16 گیگابایتی وارد بازار شده‌اند.

سونی اکسپریا 5 مارک 5 در Geekbench

با توجه به نتایج تست بنچمارک، اکسپریا 5 مارک 5 با وجود اینکه احتمالاً هنوز در مراحل اولین توسعه خود قرار دارد، عملکردی مشابه با دیگر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 داشته است. همچنین شماره مدل XQ-DQ72 برای این گوشی درج شده که باعث می‌شود در آینده بتوانیم اطلاعات بیشتری در رابطه با آن به دست آوریم. چرا که معمولاً افشای اطلاعات در پایگاه‌های داده بر اساس شماره مدل صورت می‌گیرد و نه نام تجاری محصول.

گوشی‌های سری اکسپریا 5 همواره به واسطه ابعاد کوچک و در عین حال سخت افزار قدرتمند و پرچمداری که داشته‌اند، مورد توجه خریداران بوده‌اند و اکنون در شرایطی که اغلب گوشی‌های هوشمند رده بالا روز به روز بزرگ‌تر می‌شوند و حتی اپل هم سری آیفون مینی را کنار گذاشته، سونی می‌تواند با عرضه اکسپریا 5 مارک 5 دوباره نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده و کسانی را که به دنبال یک گوشی قدرتمند اما کوچک هستند، راضی کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا