هاست پرسرعت
تکنولوژی

سونی قیمت اشتراک سالانه پلی استیشن پلاس را افزایش داد

سونی قیمت اشتراک سالانه پلی استیشن پلاس را افزایش
داد

سونی به تازگی اعلام کرده که قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس خود را در سطح جهانی برای طرح سالانه افزایش می‌دهد و این افزایش قیمت از اول سپتامبر (10 شهریور) اعمال خواهد شد.

سرویس پلی استیشن پلاس در سه سطح موجود است. سطح پایه پلی استیشن پلاس با نام اسنشیال (Essential) اکنون به جای 60 دلار برای طرح سالانه، 80 دلار هزینه دارد. با استفاده از این سرویس، تا زمانی که عضویت شما فعال است، به دو بازی قابل دانلود ماهانه رایگان و همچنین دسترسی به بازی‌های چند نفره آنلاین، ذخیره‌های ابری و تخفیف در خرید بازی‌ها دسترسی خواهید داشت.

پلی استیشن پلاس اکسترا (PlayStation Plus Extra) نیز اکنون به جای 100 دلار، با قیمت سالانه 135 دلار در دسترس کاربران خواهد بود. با این طرح، به همه چیزهایی که در اسنشیال گنجانده شده، به علاوه کاتالوگ صدها عنوان PS4 و PS5 دسترسی خواهید داشت.

پلی استیشن پلاس

در نهایت، بهترین طرح اشتراکی سونی به نام پلی استیشن پلاس پریمیوم را داریم که اکنون به جای 120 دلار، 160 دلار برای یک سال قیمت‌گذاری شده است. این همان سطحی است که به شما امکان می‌دهد حتی به عناوین بیشتری نسبت به سطح اکسترا دسترسی داشته باشید. از جمله اینکه می‌توانید بازی‌های کنسول‌های قدیمی سونی مانند PS3 ، PS2، PS One و PSP را نیز از طریق استریم ابری بازی کنید.

این تغییر قیمت پس از اتمام زمان اشتراک کاربران فعلی و هنگام تمدید اعمال خواهد شد و کسانی که هنوز زمان طرح آن‌ها پایان نیافته مجبور به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستند. قرار است این افزایش قیمت در طرح‌های پلی استیشن پلاس در سطح جهانی اتفاق بیفتد، اگر چه برخی از مناطق هنوز قیمت‌های قدیمی را نشان می‌دهند. در ضمن، قیمت اشتراک‌های یک و سه ماهه ثابت خواهد ماند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا