هاست پرسرعت
تکنولوژی

سیناپ، عرضه کننده تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر

سیناپ، عرضه کننده تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش
پرینتر

با وجود توسعه کسب و کارها و افزایش نیازهای چاپی آن‌ها، استفاده از تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر افزایش یافته است. شرکت سامانه‌های شناسایی پویا رایانه سپند (سیناپ) مجموعه‌ای پیشرو در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع آوری مکانیزه داده (AIDC) است. این شرکت از حدود سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون سبد محصولات آن در دو گروه تجهیزات و مواد مصرفی تعریف می‌گردد.

خرید لیبل پرینتر

سیناپ با پشتوانه چندین سال تجربه عملیاتی خود در زمینه ارائه راهکارها و تامین محصولات به روز مبتنی بر تکنولوژی بارکد و RFID و همچنین نگاه متفاوت به بازار و مشتریان سعی بر این دارد که کلیه نیازهای مشتری به صورت حرفه‌ای در سیناپ برآورده شود.

گفتنی است که این شرکت، شریک تجاری برتر برندهای خارجی معتبر از جمله POINT MOBILE،GODEX ، SEWOO، WOOSIM، UROVO، HANASIS است و به ارائه به روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات موبایل کامپیوتر، لیبل پرینتر، فیش پرینتر، موبایل پرینتر و صندوق‌های فروشگاهی این برندها در ایران می‌پردازد.

در ادامه قرار است به شرح سه محصول پر فروش تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر که توسط شرکت سیناپ عرضه می‌شود می‌پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دسته از محصولات سیناپ همراه ما باشید.

تامین طیف وسیعی از تجهیزات مصرفی توسط سیناپ

برچسب‌ها و تگ‌ها حاوی بارکد و یا شناسه محصول و قطعات هستند که جهت ردیابی در تمامی حوزه‌ها مانند فروشگاهی، صنایع تولیدی (تولید مانند: لوازم خانگی، خودرو، نساجی، فولاد، دارویی، پزشکی و…) و حتی نظامی استفاده می‌شوند. همانطور که می‌دانید لیبل و ریبون‌ها انواع گوناگونی دارند که با توجه به وجود کاربردهای مختلف، انتخاب مواد مصرفی را مشکل می‌نماید.

شرکت سیناپ با اتکا به تجربه چندین ساله خود در این حوزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان مواد مصرفی در ایران شناخته می‌شود و جهت مشاوره، انتخاب و خرید انواع ریبون حرارتی، لیبل و تگ در کنار سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع تولیدی می‌باشد.

محصولات مواد مصرفی این شرکت از برترین برندهای جهانی همچون UPM، AVERY DENNISON،inkanto ،UNIQUE ، SNP و…تهیه می‌شود و انواع لیبل (کاغذی، متال، خرد شونده، بک متال، وید، ترنسپرنت و…) و ریبون (وکس، وکس رزین، رزین، سوپر رزین، واش رزین، جت پرینتر حرارتی، تاریخ زن و…) قابل تهیه می‌باشد.

سیناپ، عرضه کننده تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر

عرضه لیبل پرینترهای GODEX و ZEBRA توسط سیناپ

لیبل پرینترها به عنوان یکی از ابزار کارآمد و اقتصادی برای چاپ لیبل‌های سفارشی و حرفه‌ای در بازار شناخته می‌شوند و با توجه به تقاضای افزایش خرید لیبل پرینتر کسب و کارها، سیناپ نیز این طیف تجهیزات را در سبد محصولات خود قرار داده و به تامین انواع لیبل پرینتر صنعتی و رومیزی می‌پردازد. این لیبل پرینترها از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند و می توانند نیازهای چاپی طیف گسترده‌ای از صنایع را تامین کنند.

دو شرکت معروف و معتبر جهانی که لیبل پرینترهای باکیفیتی تولید می‌کنند برند GODEX تایوان و ZEBRA است که با توجه به تخصص و سابقه طولانی مدت ارائه لیبل پرینتر، دستگاه‌هایی با کیفیت بالا و کارآمد را تولید می‌نمایند.

شما می‌توانید محبوب‌ترین لیبل پرینترهای GODEX مانند G500، EZ120، EZ2250i، ZX420i و… و همچنین لیبل پرینترهای ZEBRA  مانند ZT421 و ZT411 را با گارانتی و خدمات پس از فروش سیناپ از این شرکت تهیه نمایید.

موبایل پرینتر

سیناپ نماینده انحصاری فیش پرینترSEWOO کشور کره

تجهیزات دیگری که در سبد محصولات سیناپ مشاهده می‌شود فیش پرینترهای برند SEWOO کره است که با توجه به کیفیت، وضوح و سرعت چاپ بالا در میان فیش پرینترهای موجود در بازار خوش درخشیده‌اند. تمامی فیش پرینترهای این برند دارای استاندارهای لازم جهانی هستند و با توجه طیف وسیع مدل‌های آن بسیار کاربردی برای انواع رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، پذیرش مراکز درمانی، فروشگاه‌ها و… می‌باشند.

از مدل‎‎‌های پرفروش فیش پرینترهای SEWOO می‌توان به TS100، TS400، T21EB و… را نام برد. اگر برای کسب و کار خود نیاز به یک فیش پرینتر دارید که کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش حرفه‌ای داشته باشد، قطعا فیش پرینتر سوو گزینه‌ای ایده آل است که می‌توانید آن را از شرکت سیناپ، نماینده انحصاری این برند در ایران، تهیه نمایید.

سیناپ، عرضه کننده تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر

چرا باید از سیناپ تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر و فیش پرینتر را تهیه کنید؟

سیناپ نماینده انحصاری و رسمی برندهای POINT MOBILE،GODEX ، SEWOO، WOOSIM، UROVO و HANASIS در ایران است که با وجود خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، خیال شما را بابت خرید امن راحت می‌کند. تجارب عملیاتی و شناخت لازم از نیازهای کسب و کارهای داخلی و انطباق آن با تکنولوژی‌ها و محصولات به روز کمپانی‌های خارجی موجب شده تا سیناپ بهترین تجهیزات را فراهم نماید.

این شرکت با وجود ارائه تجهیزات و مواد مصرفی اما همچنان ارائه راهکار موثر را حفظ کرده و به واسطه همکاری با مجموعه‌های بزرگ خرده فروشی، تولیدی، پخش و… موثرین تجهیزات را برای کسب و کار شما پیشنهاد می‎‎‌دهد. اگر به دنبال خرید تجهیزات مصرفی، لیبل پرینتر یا فیش پرینتر هستید، سیناپ به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های این حوزه در کنار شما است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا