هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی پد 6 مکس گواهینامه 3C را در چین دریافت کرد

شیائومی پد 6 مکس گواهینامه 3C را در چین دریافت کرد

اخیراً گواهی بلوتوث SIG اطلاعاتی مربوط به تبلت آینده شیائومی با نام «شیائومی پد 6 مکس» (Xiaomi Pad 6 Max) را منتشر کرده است. در ابتدا تصور می‌شد که این تبلت نسخه بین المللی شیائومی پد 6 پرو باشد که در حال حاضر تنها در چین عرضه شده است، اما این تبلت در گواهی 3C چین هم ظاهر شده و این یعنی شیائومی پد 6 مکس به احتمال زیاد یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود. با دیجی رو همراه باشید.

گواهی 3C برای شیائومی پد 6 مکس (با شماره مدل 2307BPDCC) نشان می‌دهد که این تبلت از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند که با همان سرعت شارژ شیائومی پد 6 پرو مطابقت دارد. در حالی که جزئیات دیگری در این لیست درج نشده، اما نام این تبلت و پسوند “Max” نشان می‌دهد که احتمالاً ویژگی‌های برتری را در مقایسه با سایر مدل‌های سری شیائومی پد 6 خواهد داشت. این می‌تواند شامل یک پردازنده قوی‌تر یا یک صفحه نمایش بزرگتر باشد. برای اینکه دید بهتری نسبت به این مدل و انتظاری که می‌توان از آن داشت، به دست آوریم، اجازه دهید نگاهی به مشخصات شیائومی پد 6 پرو بیندازیم.

مشخصات شیائومی پد 6 پرو

شیائومی پد 6 پرو یک صفحه نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز دارد. این نمایشگر از طیف رنگی P3 به طور کامل پشتیبانی کرده و قابلیت نمایش HDR10 و دالبی ویژن (Dolby Vision) را نیز دارد. همچنین، می‌تواند روشنایی و دمای رنگ را بر اساس نور محیط تنظیم کند. پد 6 پرو دارای گواهینامه TUV Rheinland برای انتشار حداقلی نور آبی است.

شیائومی پد 6 پرو
شیائومی پد 6 پرو

در داخل بدنه، شیائومی پد 6 پرو از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی به همراه دارد. در قسمت جلوی بدنه هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی در نظر گرفته شده است.

این تبلت دارای باتری 8600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 وات است که تنها در 62 دقیقه می‌تواند به طور کامل پر شود. علاوه بر همه این‌ها، شیائومی پد 6 پرو مجهز به اسکنر اثر انگشت، باز کردن قفل با تشخیص چهره و فناوری پیشرفته وای-فای 6 بوده و سیستم عامل MIUI Pad 14 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند. همچنین، دارای ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری مانند حالت Deep Sleep است که می‌تواند زمان آماده به کار را تا 47.9 روز افزایش دهد.

با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان انتظار داشت که شیائومی پد 6 مکس یکی از بهترین و قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی بازار بوده و بتواند به رقیبی جدی برای محصولات سری گلکسی تب اس سامسونگ تبدیل شود. به هر حال،‌ تا زمانی که کمپانی شیائومی این مدل را به صورت رسمی معرفی نکرده، نمی‌توان اظهارنظر دقیقی کرد و فعلاً باید منتظر انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر بمانیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا