هاست پرسرعت
تکنولوژی

عرضه آپدیت One UI 5 (اندروید 13) برای گلکسی A04s شروع شد

عرضه آپدیت One UI 5 (اندروید 13) برای گلکسی A04s شروع شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سامسونگ می‌خواهد عرضه One UI 5 را تا پایان سال 2022 به پایان برساند و تاکنون هم رکورد خوبی را در زمینه سرعت ارائه این به‌روزرسانی ثبت کرده است. از اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) که عرضه آپدیت One UI 5 شروع شد، ده‌ها مدل تنها در عرض دو ماه به‌روزرسانی شدند که چنین چیزی در دنیای اندروید بی‌سابقه بوده است.

اما جدیدترین گوشی هوشمندی که به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 ارتقاء یافته، گوشی رده پایین و ارزان قیمت گلکسی A04s است. این گوشی چند ماه پیش با اندروید 12 عرضه شد و اکنون با فرم‌ویر جدید که شماره نسخه A047MUBU1BVK5 را یدک می‌کشد، به اندروید 13 به‌روزرسانی شده است.

گلکسی A04s

آپدیت One UI 5 گوشی گلکسی A04s در حال حاضر برای دستگاه‌های فروخته شده در پاناما در دسترس قرار گرفته و اگر مشکل خاصی گزارش نشود، احتمالاً به زودی در سراسر جهان پخش خواهد شد. البته، از آنجایی که این گوشی از سخت افزار بسیار ضعیفی استفاده می‌کند، امکان دریافت One UI 5 اصلی را نداشته و به جای آن نسخه سبک‌تر One UI Core 5.0 را دریافت می‌کند که برخی از ویژگی‌های نسخه کامل از آن حذف شده است. به‌روزرسانی جدید گلکسی A04s همچنین پچ امنیتی ماه نوامبر 2022 را نیز به همراه دارد. از آنجایی که این گوشی به‌روزرسانی‌های امنیتی را در دوره‌های سه ماهه دریافت می‌کند، انتظار می‌رود پچ امنیتی بعدی در سه ماهه اول سال 2023 برای آن عرضه شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا