هاست پرسرعت
تکنولوژی

«لنوو تب P11 فایو جی» عرضه شد؛ نسخه‌ای ارتقاء یافته از مدل سال 2021

«لنوو تب P11 فایو جی» عرضه شد؛ نسخه‌ای ارتقاء یافته از مدل سال 2021

لنوو تب P11 فایو جی (Lenovo Tab P11 5G) امروز در هند عرضه شد. این تبلت که به عنوان جانشین تب P11 سال 2021 وارد بازار می‌شود، علاوه بر اضافه کردن پشتیبانی از شبکه‌های فایو جی، برخی بهبودهای سخت افزاری را نیز نسبت به نسخه قبلی خود دارا می‌باشد. در ادامه این مطلب از دیجی رو با ما همراه باشید تا با جزئیات این تبلت جدید آشنا شوید.

لنوو تب P11 فایو جی از همان صفحه نمایش 11 اینچی مدل قبلی استفاده می‌کند که دارای پنل LCD با وضوح 2K است. این نمایشگر از دالبی ویژن پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می‌کند. تبلت جدید لنوو با قلم و صفحه کلید نیز سازگار است که البته این اقلام به صورت جداگانه فروخته می‌شوند. تب P11 فایو جی دارای پنل پشتی دو رنگ با یک سنسور دوربین تکی است که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است.

در بخش صوتی، لنوو تب P11 فایو جی به چهار بلندگوی JBL با خروجی 1 وات و تنظیم صدای دالبی اتموس مجهز شده است. این دستگاه دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو است که برای باز کردن قفل با فناوری تشخیص چهره نیز کاربرد دارد.

لنوو تب P11 فایو جی

لنوو تب P11 فایو جی در داخل بدنه خود به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 750G با پردازشگر گرافیکی ادرنو 619 مجهز شده و تا 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد. البته، فضای ذخیره‌سازی را می‌توان به وسیله کارت میکرو اس دی تا 1 ترابایت دیگر نیز ارتقاء داد. این تبلت انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات می‌گیرد و سیستم عامل اندروید 11 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند که بسیار ناامید کننده است.

در بخش اتصالات، تب P11 فایو جی مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-C، اتصال فایو جی، وای-فای و بلوتوث نسخه 5.1 است. قیمتی که برای نسخه 6/128 گیگابایتی این تبلت تعیین شده معادل 370 دلار و قیمت نسخه 8/256 گیگابایتی هم چیزی در حدود 430 دلار می‌باشد. این محصول تنها در رنگ خاکستری تولید شده و به صورت انحصاری از طریق وب سایت رسمی لنوو و همچنین خرده‌فروشی آنلاین آمازون به فروش می‌رسد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا