هاست پرسرعت
تکنولوژی

لپ تاپ دو نمایشگره «لنوو یوگا بوک 9i» معرفی شد [CES 2023]

لپ تاپ دو نمایشگره «لنوو یوگا بوک 9i» معرفی شد [CES 2023]

نمایشگاه فناوری CES 2023 این روزها در شهر لاس وگاس در حال برگزاری است و تا فردا ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه بزرگ، مشهورترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود پرداخته‌اند. کمپانی چینی لنوو نیز به عنوان یکی از این شرکت‌ها، دستگاه‌های زیادی را در CES 2023 معرفی کرده که لپ تاپ دو نمایشگره لنوو یوگا بوک 9i یکی از جذاب‌ترین‌ها است. این یک لپ تاپ فوق العاده با سخت افزار قدرتمند و دو صفحه نمایش لمسی اولد هم می‌تواند به عنوان یک لپ تاپ معمولی کاربرد داشته باشد و هم یک نمایشگر بسیار بزرگ برای تماشای محتواهای مختلف.

این دو نمایشگر را می‌توان در جهت افقی یا عمودی قرار داد و مجهز به یک صفحه کلید بلوتوثی مجزا است. یوگا بوک 9i حتی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از صفحه کلید مجازی روی نمایشگر دوم، از آن به شکل یک لپ تاپ معمولی استفاده کرد. کاربران همچنین می‌توانند از قلم لنوو بر روی این دستگاه استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات لنوو یوگا بوک 9i بیندازیم.

لنوو یوگا بوک 9i

مشخصات و ویژگی‌های لنوو یوگا بوک 9i

لنوو یوگا بوک 9i دارای یک جفت پنل اولد 13 اینچی است که وضوح 2.8K، حداکثر روشنایی 400 نیت و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز را ارائه کرده و طیف رنگی DCI-P3 را به طور کامل یعنی 100 درصد پوشش می‌دهد. این لپ تاپ نوآورانه مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل i7-1355U و i5-1335U با چیپ گرافیکی Iris XE است.

این نوت بوک دو نمایشگره دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5x بوده و فضای ذخیره‌سازی آن هم از بین دو گزینه 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه PCIe 4.0 NVMe SSD قابل انتخاب است. یک باتری 80 وات ساعتی وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد که در حالت استفاده از هر دو نمایشگر، می‌تواند تا 10 ساعت دوام داشته باشد. در حالت تک صفحه نمایش هم می‌توان با یکبار شارژ تا 14 ساعت از این لپ تاپ استفاده کرد.

لنوو یوگا بوک 9i

در بخش اتصالات، یوگا بوک 9i از وای-فای 6E، بلوتوث نسخه 5.2 و سه کانکتور تاندربولت 4 پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها برای شارژ باتری نیز استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای چهارگانه Bowers & Wilkins با پشتیبانی از دالبی اتموس و وب کم فول اچ دی با سنسور مادون قرمز و شاتر حریم خصوصی اشاره کرد. ضخامت بدنه این نوت بوک 15.96 میلی متر و وزن آن حدود 1.38 کیلوگرم است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا