هاست پرسرعت
تکنولوژی

اوپو از گوشی میان‌رده جدید خود با عنوان «اوپو A78 فایو جی» رونمایی کرد

اوپو از گوشی میان‌رده جدید خود با عنوان «اوپو A78 فایو جی» رونمایی کرد

همین دیروز بود که مشخصات دقیق و قیمت گوشی اوپو A78 فایو جی فاش شد و امروز شرکت چینی این گوشی هوشمند را به طور رسمی در مالزی عرضه کرد. میان‌رده جدید اوپو دارای صفحه نمایش LCD بزرگ، تراشه‌ای کارآمد از محصولات مدیاتک، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و ویژگی‌های قابل توجه دیگر است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری اوپو A78 فایو جی داشته باشیم.

ابتدا از طراحی ظاهری شروع می‌کنیم و باید گفت اوپو A78 فایو جی بسیار شبیه به اوپو 58 فایو جی است که در اواخر سال 2022 عرضه شده بود. این گوشی دارای یک ماژول دوربین دوگانه با بریدگی‌های دایره‌ای است که لنزهای آن در سمت چپ پانل پشتی و از بالا به پایین چیده شده‌اند. البته، نوار عمودی اطراف دوربین که صرفاً جنبه تزئینی دارد تا بیش از نصب طول پانل پشتی امتداد پیدا کرده است. در قسمت جلوی بدنه نیز یک صفحه نمایش تخت با بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد. این گوشی حاشیه‌های نسبتاً باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد و تنها حاشیه پایینی کمی ضخیم به نظر می‌رسد.

اوپو A78 فایو جی دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD است که وضوح اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. در داخل بدنه، این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای با عنوان مدیاتک دیمنسیتی 700 استفاده می‌کند و با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. همچنین شیار کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی در دسترس می‌باشد.

اوپو A78 فایو جی

این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که سنسور اصلی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی است. دوربین کمکی هم از نوع تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی می‌باشد. برای ثبت عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی بدنه و داخل بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات تأمین می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های اوپو A78 فایو جی می‌توان به اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه، اتصال فایو جی، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB-C اشاره کرد. این گوشی هوشمند تأییدیه IP54 را در زمینه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب به دست آورده و در بخش نرم افزاری نیز سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند.

قیمت رسمی اوپو A78 فایو جی هنوز مشخص نیست، اما گفته می‌شود که این گوشی با برچسب قیمت حدود 230 دلار برای مدل پایه خود روانه بازار خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا