هاست پرسرعت
تکنولوژی

چگونه می توان فیلم ها و سریال های خارجی را دانلود کرد؟

چگونه می توان فیلم ها و سریال های خارجی را دانلود کرد؟

دیدن فیلم های جدید سینمایی دنیا تبدیل به یکی از اولویت ها برای گذراندن اوقات فراغت شده است. علی الخصوص با شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن این بیماری، تماشای فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی بیش از قبل محبوبیت پیدا کرده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تماشای فیلم و سریال یک روتین جدا نشدنی از برنامه زندگیتان شده، بنابراین احتمالا دانلود راحت و پر سرعت با لینک مستقیم از سایتی معتبر جزو دغدغه هایتان است.

پیشنهاد ما برای دانلود و تماشای فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی جدید با کیفیت بالا، لینک مستقیم، دوبله فارسی، زبان اصلی و زیر نویس چسبیده، آرشیو به روز، سرعت بالای دانلود سایت هت فیلم میباشد.

سایت هت فیلم یکی از سایت های معتبر برای دانلود فیلم هت فیلم و سریال است که علاوه بر داشتن فیلم‌ های به روز، آرشیوی از فیلم‌ های قدیمی و کمتر دیده شده را نیز با کیفیت‌ های متفاوت در دسترس کاربران خود قرار داده است. هت فیلم همچنین فیلم‌ ها را بر اساس ژانر دسته‌ بندی کرده است. این سایت علاوه بر آرشیو دانلود پر سرعت برای فیلم و سریال، اطلاعاتی از فیلم ها و سریال‌ ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

چگونه می توان فیلم ها و سریال های خارجی را دانلود کرد؟

سایت «هت فیلم » دسته‌ بندی‌ های مختلفی برای دانلود فیلم، سریال، مینی‌سریال، انیمه، انیمیشن دارد که با ورود به هر بخش، به آرشیوی بی‌ انتها وارد می‌‌شوید. این سایت اخبار سینمایی و خبر های سینمای جهان و نقد و بررسی و مصاحبه‌ های مختلف را نیز در خود دارد.

یکی از بهترین ویژگی‌ های سایت « هت فیلم » این است که کاربران در صورت داشتن اینترنت قوی و پر سرعت امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال همراه با زیر نویس فارسی یا انگلیسی را دارند.

سایت « هت فیلم » این امکان را به شما می دهد که با ورود به آرشیو، وارد خیل عظیمی از فیلم و سریال و انیمیشن و انیمه بشوید و یا حتی در آن غرق شوید!

نحوه دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی

  • چگونه میتوان فیلم ها و سریال های ایرانی به روز شده را با سرعت و کیفیت بالا دانلود کرد؟
  • آیا به دنبال سایتی هستید که تمام فیلم سریال های به روز و معروف ایرانی را بشود بدون دردسر، سرعت دانلود بالا و بطور رایگان و با کیفیت بالا دریافت کرد؟
  • آیا در سایت معتبر هت فیلم امکان دانلود رایگان فیلم ها و سریال های ایرانی نیز وجود دارد؟

چگونه می توان فیلم ها و سریال های خارجی را دانلود کرد؟

در ادامه این مطلب میگوییم که بله!

سایت هت فیلم علاوه بر ارشیو لبریز از فیلم ها و سریال های خارجی، این امکان را به بازدید کننده می دهد که کاملا بدون دغدغه و دردسر فیلم ها یا سریال های ایرانی مورد علاقه و مدنظر خود را با بهترین کیفیت و سرعت دانلود بالا دریافت کند.

علی الخصوص در این روزها، که  روزهای داغ تماشای سریال های نمایش خانگی ایرانی است و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده از آنتن و یاغی بگیر تا جیران و پوست شیر جزو سرگرمی های تمام نشدنی و جالب هر ایرانی شده اند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید پس حقیقتا دغدغه دانلود بی دردسر و پر سرعت این سریال ها را دارید.

در ابتدا پس از ورود به سایت هت فیلم، شما سیلی از آرشیو فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های ایرانی و خارجی را مشاهده میکنید.

پس از آن برای دانلود فیلم خارج مد نظرتان نام فیلم یا سریال را جستجو کرده و پس از آن صفحه ی فیلم یا سریال مورد نظرتان باز شده و به راحتی و رایگان میتوانید فیلم یا سریال را دانلود و از دیدن آن لذت ببرید.

پیشنهاد ما برای دانلود سریع و رایگان و با کیفیت های مختلف فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، سایت هت فیلم می باشد. سایت هت فیلم که مرجع دانلود فیلم ها و سریال های خارجی دوبله، زیرنویس، زبان اصلی و زیر نویس چسبیده و همچنین مرجع دانلود سریال های ایرانی است می باشد. در این سایت شما شاهد آرشیو های مختلفی از فیلم ها و سریال ها و انیمیشن های خارجی و ایرانی هستید و پس از مراجعه به این سایت میتوانید از دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نقد فیلم ها و سریال های خارجی بهره مند شوید.

از نمونه سریال های بایرانی به روز شده در سایت هت فیلم میتوان به سریال های:

پوست شیر؛ ساخته جمشید محمودی

مگه تموم عمر چند تا بهاره؛ ساخته سروش صحت

پدر خوانده؛ ساخته رحیم طوفان

جیران؛ ساخته حسن فتحی

سودا؛ ساخته ایمان یزدی

بی گناه؛ ساخته مهران احمدی

طوطیا؛ شهرام شاه حسینی

و … اشاره کرد.

برای نمونه دانلود سریال ایرانی در ادامه یک سریال را برای شما از طریق سایت هت فیلم معرفی میکنیم.

 دانلود سریال اسپینجر

(۱۵۰۰)

تهیه کننده و کارگردان: علیرضا کریم زاده

نویسنده: الهه میرباقری

سال ساخت: ۱۴۰۰

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

‌بیوگرافی علیرضا کریم زاده

علیرضا کریم زند زاده سال ۱۳۵۶ در اهواز تهیه کننده و کارگردان ایرانی فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران و دانشجوی دکتری رشته مدیریت رسانه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد.

‌خلاصه ای کوتاه از داستان اسپینجر

داستان درباره یک نابغه است ک پس از محکوم شدن به اعدام به آینده سفر می‌کند و در این میان پلیسی از خود گذشتگی میکند و به دنبال آن به آینده می رود.

این سریال طنز و دارای ژانر کمدی است!

‌بازیگران سریال اسپینجر

بیتا بیگی، آزیتا ترکاشوند، بهراد خرازی، سامان خلیلیان، جوانه دلشاد، مهران رجبی (کمدین )، امید زندگانی، رضا شفیعی جم، یوسف صیادی، محمدرضا هدایتی، رضا فیاضی، سلمان فرخنده، آذین فهیمی، سیاوش قاسمی، پارسا کریم زاده، یوسف مرادیان، محمد نادری، آرش نوذری، یوسف تیموری، کوروش کبیری، نیما شاهرخ شاهی، شیوا طاهری و…

چگونه می توان فیلم ها و سریال های خارجی را دانلود کرد؟

عوامل پشت صحنه

کارگردان و تهیه‌ کننده: آقای علیرضا کریم زاده، دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی ،نویسنده: آزاده محسنی و الهه میر باقری، برنامه ریز: پویان درزی، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، منشی صحنه: یاسمین پدری، عکاس: مجید راد، فیلمبردار: ایمان تقی بخشی، صدا بردار: وحید رضویان، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، دستیار طراح: جاوید جاوید نیا، مدیر صحنه: باران بابازاده، طراح گریم: رسول سید عربی، جلوه‌های ویژه بصری:هادی اسلامی، جانشین تهیه‌ کننده و مدیر تولید: سید محمدرضا وزیری، مدیر تدارکات: رضا دهقان، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

بیوگرافی مهران رجبی بازیگر سریال اسپینجر

مهران رجبی زاده ۱۲دهم دی ماه ۱۳۴۰ در کرج بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که  در ابتدا معلم بود تا اینکه وارد تلویزیون شد و حالا یک بازیگر طنز محبوب است

ناگفته نماند که مدت هاست خود را از آموزش و پرورش باز خرید کرده است. مهران رجبی در روستای واریان کرج به دنیا آمده است .پدرش کشاورز و مادرش خانه دار بوده و دو برادر بزرگتر به نام های فرهاد و محراب دارد و خواهری به نام فهیمه که سال هاست فوت کرده است.

بعد از دانشگاه جذب آموزش و پرورش شد و به عنوان معلم در مدارس کرج تدریس می کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۵ به وسیله دوست خود رضا میر کریمی برای بازیگری کشف شد

در سال ۱۳۷۶ زمانی که ۳۶سال داشت او برای اولین بار در سریال بچه های مدرسه همت جلوی دوربین رفت که بسیار هم دنبال کننده جذب کرد‌. اولین کار سینمایی مهران رجبی سال 1378 با فیلم سینمایی کودک و سرباز  بود که برای بازی در آن کاندیدای دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فیلم فجر شد. از بهترین کارهای مهران رجبی نقش آفرینی در سریال روزگار قریب در سال 1386 بود که نقش میرزا علی اصغر پدر دکتر قریب را ایفا می کرد!

ورد زبان این بازیگر شوخ طبع و دوست داشتنی:

بینی بنده برایم تبدیل به یک برند شده است و من را با این بینی می شناسند به همین خاطر هیچ وقت نیازی ندیدم آن را عمل کنم. البته از شما چه پنهان یکبار تصمیم گرفته بودم دماغم را عمل کنم اما متوجه شدم بینی ام حجیم است و هزینه آن خیلی بالا می رود که در نهایت صرف نظر کردم!

برای دانلود این سریال ایرانی مهیج نیز میتوانید به سایت هت فیلم مراجعه کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا