هاست پرسرعت
تکنولوژی

لیستی از 10 بازی های آنلاین موبایلی که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند

لیستی از 10 بازی های آنلاین موبایلی که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند

امروزه بازار رقابت بر سر بازی های آنلاین در بین علاقه مندان داغ و هیجان انگیز شده است. به گونه ای که کاربران زیادی همواره به دنبال پیدا کردن بهترین و جدیدترین بازی های آنلاین هستند. به همین دلیل در این میان برخی از طراحان بازی صرفا با ایده گرفتن از بازی های مشابه قبلی، بازی های تکراری طراحی و ارائه می کنند. به همین جهت فقط تعداد کمی از بازی ها توانسته اند محبوبیت زیادی را بین کاربران به دست آورند. در صورتی که شما نیز علاقه به تجربه کردن لذت و هیجان بازی های آنلاین را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب معرفی لیستی از 10  بازی های آنلاین موبایلی که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند، می پردازیم.

1. بازی Among Us

یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین بازی های آنلاین موبایلی، بازی Among Us

است. این بازی با استفاده از استریم های منحصر به فرد و ویژه ای طراحی شده که توانسته میزان رضایت بالایی را از بین کاربران علاقه مند به بازی های ویدئویی به دست آورد. امکان نصب این بازی به صورت رایگان روی تلفن همراه برای همه کاربران وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید به صورت لوکال و پس از متصل شدن به وای فای از 10 نفر از دوستان و اطرافیان علاقه مند به بازی آنلاین موبایلی نیز می توانید دعوت به بازی کنید. در این بازی یک سفینه فضایی وجود دارد که در آن تعدادی بازیکن و یک خائن وجود دارد. فرد خائن باید به گونه ای بقیه افراد را بکشد که کسی متوجه او نشود. در غیر این صورت از سفینه فضایی به بیرون پرت می شود.

2. بازی Forza Street

بازی Forza Street ابتدا برای کاربران کامپیوتر و ایکس باکس طراحی شد. اما پس از آن نسخه موبایلی آن نیز طراحی و ارائه شد. در این بازی بازیکنان وارد مسابقات مختلفی می شوند و سپس به صورت یک به یک با دیگر مبارزه می کنند. در این بازی المان های منحصر به فردی ارائه می شود که باعث محبوبیت و متمایز شدن بازی Forza Street شده است.

3. بازی Riptide GP: Renegade

در جریان بازی Riptide GP: Renegade موتورهای جتی وجود دارد که زمان بازی می توانید با استفاده از آن روی محیط های یخ زده با سایر بازیکنان رقابت کنید. در این بازی امکان به صورت تک نفره و پس از افزایش سطح به صورت چند نفره زیر وجود دارد. علاوه بر این، در صورتی که به بازی های دسته جمعی نیز علاقه دارید، می توانید حالت local را انتخاب کرده و به صورت گروهی و در جمع های دوستانه نیز بازی کنید.

لیستی از 10 بازی های آنلاین موبایلی که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند

4. بازی Bombsquad

بازی Bombsquad به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین موبایلی چند نفره محسوب می شود. یکی از ویژگی های محبوب این بازی این است که بازیکنان از طریق وای فای می توانند به گوشی یک دیگر متصل شده و این بازی آنلاین را به صورت گروهی نیز در جمع های دوستانه بازی کنند. علاوه بر این، در دل بازی چندین مینی گیم مختلف قرار گرفته که می توانید با انتخاب آن ها هیجان لذت بخشی از تجربه کاربری بازی آنلاین موبایلی که دارای شخصیت های کارتونی زیبایی است، را تجربه کنید.

5. بازی Garena Free Fire

بازی Garena Free Fire یک بازی سرگرم کننده و بتل رویال است که با وارد شدن به آن در مدت زمان کوتاهی می توانید وارد سطح های بالای بازی شده و با 49 نفر رقابت کنید. بازی  بازی Garena Free Fire در حالت گروهی نیز با ویژگی های خاصی ارائه شده است. بدین صورت که هم‌تیمی شما می ‌تواند در پشت دیوار بنشیند و شما روی کمر او بایستید، و به آن طرف دیوار بروید.

6. بازی Summoners War

یکی از مهیج ترین بازی های اکشن که طرفداران زیادی دارد،  بازی Summoners War است. در طول این بازی می توانید تیم های مختلفی را با بازیکنان دیگر تشکیل دهید. سپس با سایر بازیکنان جهان مبارزه کنید. در نسخه جدید این بازی شخصیت های منحصر به فردی از جمله استریت فایتر به Summoners War  اضافه شده است. به گونه ای که در سطح های بالا می توانید به صورت سه نفره در جریان بازی وارد شوید و با رقبای دیگر بجنگید.

7. بازی Command and Conquer

بازی Command and Conquer به دلیل طراحی منحصر به فرد و بازی استراتژیکی که دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های دنیا شناخته می شود. یکی از بهترین ویژگی های مثبت این بازی است که دارای تنوع های جنگی مختلفی است و هر کدام از نیروهای جنگی دارای عملکردهای منحصر به فرد خود هستند. به همین دلیل برای برنده شدن باید تیمی ار انتخاب کنید که دارای ساختار یکسان و مشابه با تیم شما است.

8. بازی Clash Royale

بازی Clash Royale از زمان معرفی شدن سر و صدای زیادی به پا کرد. در حال حاضر نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژی کارتی شناخته می شود. بدین صورت که در ابتدای بازی می توانید میز کارت خود را بچینید و سپس در طول مبارزات از آن ها برای افزایش قدرت خود استفاده کنید. پس از دانلود و نصب این بازی می توانید ساعت ها محو محیط منحصر به فرد و جذاب آن شوید. سپس باید در طول بازی باید موانعی مانند برج ها را از سر راه بردارید تا به پایگاه دشمن برسید. بازی Clash Royale در حال حاضر نیز به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین موبایلی شناخته می شود.

لیستی از 10 بازی های آنلاین موبایلی که در ایران بیشترین محبوبیت را دارند

9. بازی Last Day on Earth: Dead War

یکی از بهترین بازی های موبایلی که با طراحی منحصر به فرد خود محبوب شده، بازی Last Day on Earth: Dead War است. طراحی این بازی یک تصویر پسا زمانی را ارائه می کند. بدین صورت که در آن زمان زامبی ها وارد زمین شده و انسان ها را نابود می کنند. به همین دلیل در طول این بازی باید برای زنده ماندن تلاش کنید. ساختار و مراحل مختلف این بازی به صورتی که می توانید هم به صورت گروهی و هم تک نفره آن را امتحان کنید. در این بازی المان های مختلفی ارائه شده که می توانید از آن ها برای ساختن پناهگاه و تهیه غذا و… برای تلاش برای زنده ماندن استفاده کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا