هاست پرسرعت
تکنولوژی

لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی در سال 1402

لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی در سال 1402

در این مقاله به بررسی 4 تا از لیست فروشگاه های اینترنتی ایران میپردازیم در سال 1402 تا شما عزیزان بتوانید در سال جدید با خیال راحت خرید های اینترنتی خود را انجام دهید. پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در این مقاله لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 3 سایت را که قطعا اسمشان را خیلی ها شنیده‌اند و با آنها آشنا هستند را معرفی می‌نماییم. ولی یک سایت دیگری هم به این لیست اضافه شده که در یک سال و نیم اخیر توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند و با قیمت های فوق العاده مناسبی که دارد مشتریان زیادی را از خود راضی نگه داشته است. این فروشگاه اینترنتی ایزی خرید هست که در ادامه به آن میپردازیم.

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

با شیوع کرونا و رشد چند برابری استقبال عمومی مردم از خریدهای اینترنتی، کسب و کارهایی که با روش های سنتی به فروش محصولات خود مشغول بودند، با چالش جدیدی روبرو شدند. در حال حاضر کمتر کسی را پیدا می کنید که با اینترنت آشنایی داشته باشد ولی هیچ خرید اینترنتی را انجام نداده باشد.

فروشگاه های برتر ایرانی نیز که در صدر بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران هستند، بسیار با اهمیت و مهم به شمار می آیند. در ادامه این محتوا که به بررسی لیست فروشگاه های اینترنتی ایران در سال 1402 می پردازیم، بهترین مراکز فروش معتبر از نظر تنوع کالا را به شما معرفی می کنیم تا یک خرید راحت و بااطمینان را داشته باشید.

اگر قصد خرید و یا سوال در مورد خرید و راهنمایی های قبل از خرید دارید میتوانید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید تا تجربه بهترین خرید اینترنتی خود را داشته باشته باشید. برای پشتیبانی با شماره 021،46114705 تماس حاصل فرمایید از ساعت 9 صبح تا 9 شب پاسخ گوی شما عزیزان در ایزی خرید هستیم.

فروشگاه  اینترنتی ایزی خرید فروشگاهی جدید ولی مورد اعتماد

از جمله فروشگاه های قدیمی که تولیدکننده محصولات دکوری و مناسب برای منازل نیز می باشد، فروشگاه ایزی خرید است. در سایت ایزی خرید شما می توانید بیش از 2000 محصول متنوع را مشاهده کنید که همگی با قیمت های عمده به فروش می رسند.

از آنجایی که ایزی خرید تمامی واسطه ها را از فروش محصول به مشتری حذف کرده است، درنتیجه می توان گفت که این مورد یک امتیاز ویژه برای این فروشگاه به حساب می آید. با این حال طبق بررسی هایی که کارشناسان ما از نظر امکانات متنوع این سایت انجام داده اند، به این نتیجه رسیده ایم که امتیازات این سایت بسیار گوناگون بوده و باید به آنها توجه بیشتری شود که در ادامه به معرفی مزایای فروشگاه ایزی خرید می پردازیم:

دسته بندی متنوع

این سایت توجه ویژه ای به محصولات دکوری دارد. از همین رو دسته بندی کاملی در این زمینه داشته که می توان به مبل تخت خواب شو، انواع پارتیشن، انواع صندلی، خرید دکوری خانه ، خرید میز تلویزیون ، ساعت دیواری، خرید شاه نشین ، پرده و سایر موارد اشاره کرد.

یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دسته بندی های ایزی خرید، مبل تختخواب شو هست که در ایزی خرید میتوانید با قیمت فوق العاده مناسب اقدام به خرید مبل تختخواب شو کنید. در ایزی خرید میتوانید تمام انچه که برای خانه نیاز دارید را با قیمت های فوق العاده مناسب خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید .

ضمانت و مرجوعی محصولات

از آنجایی که ایزی خرید تولیدکننده بسیاری از محصولات سایت است، درنتیجه برای کالاهای خود گارانتی 3 الی 5 ساله در نظر گرفته که نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است. در عین حال ضمانت اصل کالا و عودت نیز از جمله موارد دیگریست که نباید از آنها چشم پوشی کرد. شما به راحتی می توانید محصول خریداری شده را برای این شرکت مرجوعی کنید و تمامی هزینه ها را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

ارسال سریع

ارسال فوری محصول برای تهران ( زیر 24 ساعت ) و برای شهرستان به مدت 2 الی 3 روز کاری، از جمله مزایای دیگر این فروشگاه است. شما پس از خرید محصول می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید.

سفارشی سازی محصولات

شما پس از آنکه محصول موردنظر خود را در سایت پسندیدید، می توانید با هماهنگی کارشناسان فروش این شرکت، رنگ و طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن برای شما آماده شود. این مورد ویژه را می توان در دسته محصولاتی مانند مبل تخت خواب شو مشاهده کرد. در این سایت بیش از 100 مدل مبل تخت خواب شو یک نفره و دو نفره وجود دارد که شما می توانید با بیش از 20 رنگ مختلف یا طرح پارچه متفاوت سفارش دهید.

توجه به نیاز مشتری

با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها و نیاز به جداسازی قسمت های مختلف منزل و استفاده از وسایل کاربردی و لوکس، ایزی خرید محصولات خود را متناسب با نیاز مشتری موجود کرده است. از جمله این موارد می توان به مبل تخت خواب شو، پارتیشن، پشتی شاه نشین و لوازم دکوری مدرن اشاره کرد.

خرید تک با قیمت عمده

ایزی خرید با حذف واسطه ها، کمترین قیمت های ممکن را برای محصولات خود موجود کرده است. شما می توانید با تضمین کیفیت و قیمت، محصولات مدنظر خود را از سایت ایزی خرید سفارش دهید. در عین حال تنوع محصولات این فروشگاه سبب می شود که شما بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها و پرداخت هزینه های هنگفت، در کمترین زمان ممکن تمامی محصولات موردنیاز خود را بخرید.

دیجی کالا

فروشگاه های اینترنتی

قطعا قدیمی ترین و معروف ترین فروشگاه در این مقاله لیست فروشگاه های اینترنتی ایران در سال 1402 همین سایت دیجی کالا هست. این فروشگاه اینترنتی قدیمی، درواقع یکی از بنیان گذاران اصلی در حوزه فروش آنلاین در ایران به حساب می آید. بسیاری از مردم خرید اینترنتی را با نام دیجی کالا می شناسند اما این فروشگاه چندین عیب بزرگ دارد که باعث شده مردم به فروشگاه های دیگری رو بیاورند. از جمله این موارد می توان به قیمت بالای محصولات، عدم ارسال سریع محصول و همچنین پشتیبانی نه چندان رضایت بخش اشاره کرد.

فروشگاه تیمچه

این فروشگاه آنلاین که انواع محصولات کالای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار، باغبانی، لوازم بهداشتی، پوشاک، طلا و سایر کالاهای موردنیاز را موجود دارد، از سایت های معروف ایرانی است. با این حال فروشگاه تیمچه نیز به نوعی یک واسطه بوده و از همین رو ممکن است قیمت محصولات در آن بسیار بالاتر از سایر فروشگاه ها باشد.

فروشگاه زنبیل

لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی در سال 1402

یکی دیگر از سایت هایی که در این مقاله لیست فروشگاه های اینترنتی ایران معرفی میکنیم زنبیل هست. این فروشگاه که انواع لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، تجهیزات ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر ملزومات موردنیاز را می فروشد، یکی دیگر از سایت های مهم در حوزه فروش اینترنتی است. از مزایای این فروشگاه می توان به پرداخت در محل و ارسال فوری اشاره کرد. با این حال زنبیل نیز یک فروشگاه واسطه است و قیمت های متفاوتی با تولیدکنندگان اصلی دارد. همچنین اطلاعات هر محصول را به طور شفاف توضیح نداده و از همین رو مشتریان ممکن است با مشکلاتی در هنگام خرید روبرو شوند.

سخن آخر

در این محتوا به بررسی 4 تا لیست فروشگاه های اینترنتی ایران پرداختیم. در عین حال شما را با یک فروشگاه ویژه که شاید کمتر اسم آن به گوشتان خورده باشد نیز آشنا کردیم. شناخت فروشگاه و سایت هایی که در حال رشد بوده و با کمترین سود ممکن، بیشترین امتیازات را برای مشتریان فراهم می کنند، یکی از نیازهای اساسی کاربران است.

شما با خرید از فروشگاه هایی مانند ایزی خرید که با قدرت و کیفیت بالا در حال تولید و فروش محصولات ایرانی درجه یک با قیمت بسیار مناسب هستند، می توانید به این نوع کسب و کارها کمک کنید تا چرخه اقتصادی را به گردش درآورند. در عین حال این نوع خرید برای مشتری نیز به صرفه تر می باشد. پس اگر قصد خرید لوازم دکوری و سایر لوازم ضروری برای ادارات و منازل را دارید، حتما به سایت ایزی خرید سر بزنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا