هاست پرسرعت
تکنولوژی

نوکیا C12 پلاس با نمایشگر 6.3 اینچی و باتری 4000 میلی آمپری معرفی شد

نوکیا C12 پلاس با نمایشگر 6.3 اینچی و باتری 4000 میلی آمپری معرفی شد

شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال که بعد از بازپس‌گیری امتیاز برند نوکیا از مایکروسافت توانسته دوباره این نام را در دنیای موبایل احیاء کند، اخیراً و در ابتدای سال جاری میلادی از یک مدل رده پایین جدید با نام نوکیا C12 رونمایی کرد. سپس، کمتر از دو ماه بعد مدل پرو را عرضه کرد و اکنون شاهد اضافه شدن یک عضو جدید به خط تولید سری C12 هستیم که نوکیا C12 پلاس نام دارد. با دیجی رو همراه باشید تا مروری بر مشخصات این گوشی داشته باشیم.

نوکیا C12 پرو اساساً همان مدل استاندارد C12 با باتری بزرگتر (4000 میلی آمپر ساعت به جای 3000 میلی آمپر ساعت) بود، در حالی که نوکیا C12 پلاس همان مشخصات نوکیا C12 پرو را با پیکربندی حافظه متفاوت ارائه می‌کند. البته، این به معنای بیشتر بودن حافظه رم یا فضای ذخیره‌سازی نیست، بلکه به معنای کمتر شدن آن است!

نوکیا C12 پرو در پیکربندی‌های حافظه 2/64 گیگابایتی و 3/64 گیگابایتی عرضه می‌شود، اما نوکیا C12 پلاس تنها در یک پیکربندی 2/32 گیگابایتی تولید شده است. با این حال، این مدل دارای یک شیار کارت میکرو اس دی است که می‌توان از آن برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت دیگر استفاده کرد.

نوکیا C12 پلاس

نوکیا C12 پلاس در وب‌سایت هندی نوکیا و با یک پردازنده هشت هسته‌ای ناشناس از برند یونیساک لیست شده که در مشخصات آن تنها به وجود چهار هسته با حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز اشاره شده است. این نشان می‌دهد که نوکیا C12 پلاس  نیز از همان تراشه به کار گرفته شده در مدل‌های استاندارد و پرو، یعنی پردازنده SC9863A1، استفاده می‌کند.

از سایر ویژگی‌های برجسته نوکیا C12 پلاس می‌توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس، دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 12 (نسخه گو) اشاره کرد. این گوشی هوشمند مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و متأسفانه از پورت قدیمی و تاریخ گذشته میکرو USB استفاده می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که نوکیا C12 پلاس از چه زمانی وارد بازار شده و به فروش خواهد رسید. اما می‌دانیم که قیمت آن حدود 100 دلار یا 90 یورو خواهد بود. البته،‌ این قیمت‌گذاری کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که مدل نوکیا C12 پرو با حافظه رم بیشتر (3 گیگابایت) و فضای ذخیره‌سازی بیشتر (64 گیگابایت) در حال حاضر با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد (90 دلار یا 85 یورو)! امیدواریم زمانی که اچ‌ام‌دی گلوبال جزئیات مربوط به تاریخ عرضه نوکیا C12 پلاس را منتشر می‌کند، در این مورد نیز شفاف‌سازی کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا