هاست پرسرعت
تکنولوژی

مروری بر هر آنچه که تاکنون از گلکسی A34 فایو جی می‌دانیم

مروری بر هر آنچه که تاکنون از گلکسی A34 فایو جی می‌دانیم

با اینکه میان‌رده‌های سری گلکسی A سامسونگ به اندازه گوشی‌های رده بالای سری گلکسی اس برای این شرکت سودآور نیستند، اما وقتی صحبت از میزان فروش به میان می‌آید، واضح است که این سری نقشی حیاتی بر عهده داشته و کمک می‌کند تا سامسونگ بتواند جایگاه شماره یک خود را در میان بزرگترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند در جهان حفظ کند.

به عنوان مثال، در سال 2022، گلکسی A13 و گلکسی A03 محبوب‌ترین گوشی‌های این غول فناوری در سراسر جهان بودند و این تنها یکی از دلایل متعددی است که باعث می‌شود استقبال از محصولات سری گلکسی A چشمگیر باشد. با توجه به همین استقبال گسترده و علاقه عموم کاربران به مدل‌های مقرون به صرفه این سری، دو گوشی معرفی نشده گلکسی A34 فایو جی و گلکسی A54 فایو جی از هم اکنون طرفداران زیادی دارند و بسیاری از خریداران منتظر ورود آن‌ها به بازار هستند؛ اتفاقی که در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

گلکسی A34 فایو جی

همانطور که از نام این دو گوشی پیداست، این محصولات کمی پیشرفته‌تر از دو مدل پرفروش گلکسی A13 و گلکسی A03 هستند و با اینکه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های فنی آن‌ها به بیرون درز کرده و از آن‌ها مطلع هستیم. اگر شما هم منتظر ورود گلکسی A34 به بازار هستید و دوست دارید هر چه زودتر با مشخصات آن آشنا شوید، در ادامه این مقاله از دیجی رو ما را همراهی کنید.

لیست مشخصات نهایی سامسونگ گلکسی A34 فایو جی

گلکسی A34 فایو جی

  • صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED Infinity-U با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز.
  • پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک دیمنسیتی 1080 با دو هسته 2.6 گیگاهرتزی و شش هسته 2.0 گیگاهرتزی.
  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.8.
  • سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و دیافراگم f/2.2.
  • سنسور سوم از نوع تشخیص عمق با وضوح 5 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.4.
  • دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی.
  • گزینه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی.
  • فضای ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت.
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 25 وات.
  • اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر.
  • گواهینامه IP67 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار.
  • پشتیبانی از دو سیم کارت.
  • شیار کارت میکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت.
  • سیستم عامل اندروید 13.

گلکسی A34 فایو جی

جالب‌ترین جزئیاتی که در خصوص گلکسی A34 فاش شده، استفاده از تراشه پردازشی دیمنسیتی 1080 از محصولات مدیاتک است که جایگزین اگزینوس 1080 به کار رفته در گلکسی A33 شده است. از قبل هم مشخص شده بود که سامسونگ قصد ندارد از تراشه داخلی خود در این گوشی استفاده کند، اما قبلاً صحبت از دیمنسیتی 900 که به نظر می‌رسد درست نبوده و یک مدل پیشرفته‌تر با نام دیمنسیتی 1080 را شاهد خواهیم بود.

استفاده از دیمنسیتی 1080 به جای دیمنسیتی 900 قطعاً خبر خوبی است و به خصوص زمانی خوشحال‌کننده‌تر می‌شود که بدانیم قیمت گلکسی A34 فایو جی احتمالاً کمی کمتر از آنچه در ماه گذشته شایعه شده بود، خواهد بود.

گلکسی A34 فایو جی

لیست قیمت گلکسی A34 فایو جی

  • 390 یورو برای نسخه دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت حافظه رم.
  • 460 یورو برای نسخه دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت حافظه رم.

گلکسی A34 فایو جی

در طراحی گلکسی A34 نکته خاصی وجود ندارد و شبیه به طیف گسترده‌ای از گوشی‌های اخیر سامسونگ می‌باشد. با این حال، مشخصاتی که ارائه می‌شوند، کاملاً ارزش خرید این گوشی را بالا می‌برند و برای افرادی که بودجه محدود دارند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. تصاویری هم که در بالا مشاهده می‌کنید، واضح‌ترین تصاویر منتشر شده از گلکسی A34 هستند و آن را در تمام گزینه‌های رنگی مورد انتظار، یعنی بنفش، زرد، خاکستری و نقره‌ای نشان می‌دهند.

گلکسی A34 فایو جی

گلکسی A34 فایو جی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی A54 فایو جی است اما قدرت سخت افزاری و امکانات نسبتاً پایین‌تری دارد. تنها تفاوت مهم و مشهود بین این دو گوشی، محل تعبیه دوربین سلفی است که در گلکسی A54 مدرن‌تر و به صورت حفره بوده اما در گلکسی A34 به صورت بریدگی U شکل در نظر گرفته شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا