هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات بیشتری از وان پلاس 12 فاش شد

مشخصات بیشتری از وان پلاس 12 فاش شد

انتظار می‌رود وان پلاس 12 در ماه ژانویه سال 2024 یعنی دقیقاً یک سال پس از عرضه وان پلاس 11 وارد شود. ما قبلاً نه یک بار، بلکه دو بار شاهد لو رفتن مشخصات این گوشی هوشمند رده بالا بودیم و امروز دور سوم اطلاعات فاش شده از وان پلاس 12 در فضای مجازی منتشر شده است. با دیجی رو همراه باشید.

با توجه به اطلاعاتی که یکی از منابع افشاگر شناخته شده صنعت موبایل به نام Digital Chat Station در انجمن محبوب چینی‌ها یعنی ویبو (Weibo) منتشر کرده، وان پلاس 12 یک هیولای واقعی بوده و از مشخصات رده بالایی بهره‌مند خواهد بود. این گوشی صفحه نمایش منحنی ساخته شده توسط یک شرکت چینی را به کار می‌گیرد که از کاهش نور مدولاسیون عرض پالس فرکانس بالا پشتیبانی می‌کند و ظاهراً بر اساس فناوری جدید زیرلایه ساخته شده است.

وان پلاس 12

وان پلاس 12 از تراشه نسل بعدی و معرفی نشده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، همراه با 16 یا 24 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. صحبت از فوق العاده بودن شد و باید اشاره کنیم که برای تأمین انرژی نیز از یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی استفاده شده است.

دوربین اصلی وان پلاس 12 از یک سنسور 50 مگاپیکسلی جدید و هنوز معرفی نشده سونی IMX9xx استفاده خواهد کرد و در کنار آن به یک دوربین فوق عریض 64 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز خواهد بود که اولین دوربین تله فوتو پریسکوپ وان پلاس محسوب می‌شود. این گوشی دارای یک قاب میانی فلزی و همچنین یک اسکنر اثر انگشت نوری بسیار نازک خواهد بود که در زیر نمایشگر تعبیه شده است. موتور لرزشی یک موتور محور ایکس “فوق العاده بزرگ” برای ارتعاشات واضح و عمیق خواهد بود و البته یک منطقه تبادل دمایی “فوق العاده بزرگ” نیز برای سیستم خنک کننده در نظر گرفته شده است.

وان پلاس 12

بر اساس شایعات قبلی، اندازه صفحه نمایش وان پلاس 12 برابر 6.7 اینچ، نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز و وضوح تصویر نیز به صورت +QHD خواهد بود. همچنین حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و سیستم عامل OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید 14 نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا