هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات دوربین اصلی «شیائومی 13 اولترا» فاش شد

مشخصات دوربین اصلی «شیائومی 13 اولترا» فاش شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

انتظار می‌رود که سری 13 شیائومی به زودی و در دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو معرفی شود. البته، یک نسخه اولترا هم قرار است بعداً به این سری اضافه شود که تاکنون اطلاعات زیادی از آن فاش نشده بود. اما امروز به لطف یکی از منابع موثق با نام Digital Chat Station برخی از مشخصات کلیدی تنظیمات دوربین شیائومی 13 اولترا (Xiaomi 13 Ultra) به بیرون درز کرده که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات جدید، شیائومی 13 اولترا دارای یک ماژول دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 1 اینچی (سونی IMX989) خواهد بود که پیش از این در شیائومی 12 اس اولترا (Xiaomi 12S Ultra) هم به کار گرفته شده بود. تنها ویژگی‌های جدیدی که اضافه شده‌اند، یک تثبیت کننده گیمبال و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) است.

در مورد بقیه سنسورهای دوربین پشتی اطلاعات زیادی در دست نیست، اما وجود فوکوس خودکار تشخیص فاز PDAF در هر چهار سنسور و همچنین وجود یک سنسور تشخیص عمق از نوع dToF (مدت پرواز مستقیم) تأیید شده است. در انتها بد نیست اشاره کنیم که شیائومی 13 اولترا به احتمال زیاد دارای ماژول دوربین دایره‌ای به سبک و سیاق 12 اس اولترا خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا