هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات «وان پلاس نورد سی ای 3» (OnePlus Nord CE 3) فاش شد

مشخصات «وان پلاس نورد سی ای 3» (OnePlus Nord CE 3) فاش شد

وان پلاس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید به نام «نورد سی ای 3» (Nord CE 3) است. تصاویر واقعی از این گوشی اوایل این ماه منتشر شده بودند و وجود یک LCD تخت با حفره دوربین سلفی در جلوی بدنه و یک دوربین سه‌گانه در پشت را نشان می‌دادند.

ظاهراً شخصی توانسته به یک نسخه اولیه از این گوشی دسترسی یافته و برنامه AIDA64 را اجرا کند؛ برنامه‌ای که برای ارائه اطلاعات در مورد سخت افزار و نرم افزار دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌شود و در اینجا نیز منجر به اشتراک گذاشته شدن اسکرین شات‌های جذابی از مشخصات نورد سی ای 3 شده است.

وان پلاس نورد سی ای 3

بر این اساس، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید وان پلاس مجهز به تراشه پردازشی میان‌رده اسنپدراگون 695 بوده و از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین، گفته می‌شود وان پلاس نورد سی ای 3 دارای نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن 1080p و نرخ تازه‌سازی حداکثر 120 هرتز بوده و البته از HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. حافظه رم این گوشی برابر 8 گیگابایت و از نوع LPDDR4X ذکر شده، در حالی که این دستگاه احتمالاً از 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز بهره خواهد برد. سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری Oxygen OS هم به صورت پیش فرض نصب شده و بنابراین خبری از ColorOS نخواهد بود.

وان پلاس نورد سی ای 3

دوربین پشتی وان پلاس نورد سی ای 3 علاوه بر سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دارای دو دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی نیز خواهد بود که در دایره پایینی قرار گرفته‌اند. یکی از این دوربین‌ها برای تشخیص عمق و اعمال افکت بوکه در عکس‌های پرتره کاربرد خواهد داشت و دیگری هم به منظور عکاسی ماکرو یا عکاسی از فاصله نزدیک تعبیه شده است.

در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه نورد سی ای 3 مطرح نشده، اما با توجه به اینکه گوشی در نتایج تست بنچمارک ظاهر شده، می‌توان در آینده‌ای بسیار نزدیک منتظر ورود آن به بازار بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا