هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات کلیدی «گلکسی A25 فایو جی» پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات کلیدی «گلکسی A25 فایو جی» پیش از رونمایی رسمی فاش
شد

سامسونگ این روزها مشغول آماده‌سازی نسخه‌های به‌روز شده از گوشی‌های میان رده سری A خود برای سال آینده میلادی است. به طور معمول، این شرکت گوشی‌های سری A خود را در بازه زمانی مارس تا آوریل هر سال معرفی می‌کند، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که گوشی‌هایی مانند گلکسی A25 در بازه زمانی مشابهی در سال 2024 معرفی شوند. جالب اینجاست که گلکسی A25 قبلاً در وب‌سایت‌های مختلف صدور گواهینامه ظاهر شده و همین مسئله نشان می‌دهد که امکان دارد سامسونگ آن را زودتر از انتظار نیز عرضه کند. با این اوصاف، یک منبع افشاگر به تازگی مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده که در ادامه به بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت. با ما در دیجی رو همراه باشید.

منبعی با نام Anthony در شبکه X (توئیتر سابق) اخیراً جزئیات جالبی را در مورد گوشی هوشمند گلکسی A25 فایو جی (Galaxy A25 5G) فاش کرده است. برای شروع، این گوشی احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی از نوع امولد خواهد بود که یک بریدگی کوچک هم در بالای خود دارد. می‌توانیم انتظار داشت که این پنل نمایشگر دارای وضوح تصویری فول اچ دی پلاس با نرخ تازه‌سازی بالا باشد. در پشت بدنه، انتظار می‌رود یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جای گرفته باشد و البته تصویر رندر شده‌ای که از این گوشی فاش شده، نشان می‌دهد که علاوه بر دوربین اصلی، دو دوربین دیگر نیز در پشت بدنه وجود خواهد داشت. همچنین، اطلاعات فاش شده قبلی مدعی شده بودند که گلکسی A25 دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی A25 فایو جی
رندر فاش شده از گلکسی A25 فایو جی

در حال حاضر شایعه شده است که گلکسی A25 فایو جی مجهز به یکی از تراشه‌های پردازشی ساخت سامسونگ با نام اگزینوس 1280 خواهد بود. یعنی همان پردازنده‌ای که پیش از این در گلکسی A53 فایو جی (سال 2022) و گلکسی M34 فایو جی نیز به کار گرفته شده بود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی میان‌رده سیستم عامل سفارشی One UI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا کند و در مورد حافظه رم نیز در حال حاضر در خصوص وجود یک نسخه 8 گیگابایتی صحبت‌هایی مطرح شده است. علاوه بر این، ممکن است این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه کند که احتمالاً از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید:

  • لیست گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سازگار با اندروید 14 (One UI 6.0)

با نزدیک شدن به سال 2024 میلادی و زمان رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید در سری گلکسی A، انتظار می‌رود شاهد افشای اطلاعات بیشتری از این محصولات سامسونگ باشیم. این سری در سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و برخی مدل‌های آن فاصله خود را با بازار گوشی‌های رده بالا و پرچمدار بسیار کم کرده‌اند. در عین حال، مدل‌های رده پایین‌تر نیز با قیمت‌های بسیار خوبی عرضه می‌شوند که برای خریداران با بودجه محدود بسیار مناسب هستند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا