هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی امکانات اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران

معرفی امکانات اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران

اپلیکیشن «Application» یا اپ «App» به نرم‌افزارهای تحت موبایلی گفته می‌شود که با نصب آن‌ها روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، می‌توان از گزینه‌ها و قابلیت‌های آن‌ها استفاده کرد. اپلیکیشن‌ها انواع مختلفی دارند و هریک برای هدف خاصی طراحی می‌شوند. برای مثال، برخی از اپلیکیشن‌ها جنبه سرگرمی دارند، برخی‌ها هم مانند اپ بانک‌ها برای انجام امور مالی مانند پرداخت قبوض، کارت به کارت و دیگر موارد مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از اپ‌ها هم به رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و… اختصاص دارند. حالا اپلیکیشن‌هایی هم وجود دارند که با نصب آن‌ها می‌توان به خرید و مبادله ارزهای دیجیتال پرداخت. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال در ایران بپردازیم. اگر انتخاب یک اپ برای خرید رمزارزها به دغدغه شما نیز تبدیل شده است، با ما همراه شوید.

معرفی امکانات اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران

بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران کدام است؟

قبل از این که به سراغ معرفی بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران برویم، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های آنلاین صورت می‌گیرد. بنابراین بیشتر اپلیکیشن‌هایی که برای خرید ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند، توسط صرافی‌های رمزارزی ارائه شده‌اند. در واقع این گروه از اپلیکیشن‌ها، نسخه تحت موبایل پلتفرم صرافی‌ها هستند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها با سهولت بیشتر و بدون محدودیت زمانی و مکانی به خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید تتر و سایر ارز های مرسوم بپردازند. چندین صرافی ارز دیجیتال مختلف در کشورمان فعالیت می‌کنند که بیشتر آن‌ها محبوبیت بسیاری در نزد کاربران دارند. بیشتر این صرافی‌ها نسخه‌های تحت موبایل یا اپلیکیشن‌های خود را برای کاربران ارائه کرده‌اند. اما اپلیکیشنی که ما در این‌جا قصد معرفی آن را داریم، به صرافی ارز دیجیتال بیت پین «Bitpin» مربوط می‌شود.

بیت ‌پین یکی از صرافی‌های محبوب رمزارزی است که در کنار صرافی‌های دیگری همچون آبان‌تتر، تبدیل، نوبیتکس، والکس و… در لیست بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌ها رمزارزی کشور قرار دارد. در ادامه شما را با امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل توجه نسخه اپلیکیشن بیت پین آشنا خواهیم کرد.

معرفی امکانات اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال «بیت پین»

«بیت پین» اپلیکیشنی است که برای مبادله ارزهای دیجیتال طراحی و ارائه شده است. این اپ با فراهم ساختن ابزارهای پیشرفته و به‌روز، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ی خوبی از معامله‌گری ارزهای دیجیتال داشته باشند. همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد، این اپلیکیشن توسط صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیت‌پین برای سهولت معاملات کاربران این صرافی ایجاد شده است. این اپلیکیشن به‌عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های حوزه‌ی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و حتی گاهی از آن به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال نیز نام می‌برند. اما این برنامه هنوز هم جا دارد تا گزینه‌های بیشتری را به پلتفرم خود اضافه کرده و امکانات بیشتری را برای کاربران خود فراهم کند. از جمله امکاناتی که هم‌اینک در اپلیکیشن بیت پین به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال وجود دارد، می‌توان چنین مواردی را نام برد:

1. پشتیبانی از حجم بالای رمزارزها

صرافی بیت پین از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که همه این ارزها از طریق اپلیکیشن بیت پین قابل دسترسی و معامله هستند. از جمله این ارزها می‌توان بیت‌کوین «BTC»، اتریوم «ETH»، کاردانو «ADA»، سولانا «SOL»، ریپل «XRP»، تتر «USDT»، پولکادات «DOT»، دوج‌کوین «GOGE» و… را نام برد.

2. احراز هویت سریع و آسان

معمولاً انجام احراز هویت در صرافی‌ها با ثبت اطلاعات هویتی، ارسال تصویر کاربر و مدارک شناسایی همراه است که باید توسط پلتفرم تأیید شود. گاهی این مرحله چند ساعت تا چند روز طول می‌کشد. اما صرافی بیت پین امکانی را فراهم کرده است تا تأیید احراز هویت کاربران در اسرع وقت صورت بگیرد. همچنین ارسال مدارک و مراحل احراز هویت در این صرافی با سهولت بیشتری به نسبت سایر صرافی‌ها صورت می‌گیرد که تمام مراحل آسان آن در اپلیکیشن بیت ‌پین نیز قابل دسترسی است.

3. رابط کاربری جذاب

ممکن است از اپلیکیشن‌های بسیاری استفاده کرده باشید که در اولین ورود خود به داخل آن‌ها، یک محیط گیج کننده را مشاهده کرده‌اید. اما این اتفاق در اپلیکیشن بیت پین نمی‌اُفتد، چراکه تیم بیت پین یک رابط کاربری جذاب و کاربرپسند را طراحی کرده است که علی‌رغم داشتن المان‌های زیبا و تنوع رنگی متناسب، استفاده آسانی را هم برای کاربران دارد. به طوری‌که به راحتی می‌توان به تمام گزینه‌های لازم دسترسی پیدا کرد.

4. پشتیبانی 24 ساعته

هم از داخل وبسایت صرافی بیت پین و هم از قسمت داشبورد اپلیکیشن بیت پین می‌توان به پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته آن دسترسی داشت. در واقع کاربران در استفاده از هر قسمت از این برنامه، اگر به مشکلی روبه‌رو شوند، بلافاصله می‌توانند وارد بخش پشتیبانی شده و موضوع را با کارشناسان آنلاین بیت پین در میان بگذارند تا ایشان را راهنمایی نمایند.

5. راهنمای ویدئویی

اپلیکشن بیت پین به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال، دارای یک بخش تحت عنوان «راهنمای ویدئویی» است که از طریق اسلایدشو صفحه اول اپلیکیشن می‌توان وارد این قسمت شد. در قسمت راهنمای ویدئویی می‌توان فایل ویدئویی مربوط به تمام قسمت‌های مهم صرافی بیت پین مانند بخش‌های «ثبت‌نام و احراز هویت»، «نحوه واریز و برداشت تومانی و رمزارزی»، «آشنایی با ناحیه کاربری»، «آشنایی با کارمزدهای بیت پین»، «کسب درآمد با معرفی دوستان» و… را نام برد.

معرفی امکانات اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران

6. آکادمی بیت پین

از طریق اپلیکیشن بیت پین می‌توان به آکادمی صرافی بیت پین هم دسترسی داشت. بخش آکادمی پر از مقالات و مطالب آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال است که صرفاً جهت ارتقا دانش مالی کاربران ایجاد شده است. در آکادیمی بیت پین می‌توان باکیفیت‌ترین و بهترین مقالات فارسی در رابطه به ارزهای دیجیتال مختلف و اصطلاحات کرپیتویی را مطالعه نمود.

معرفی امکانات اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال در ایران

7. ورود دو مرحله‌ای

با مراجعه به بخش «امنیت» اپلیکیشن بیت پین می‌توان قسمت ورود دو مرحله‌ای این اپ را فعال کرد. با فعالسازی ورود دو مرحله‌ای، امنیت حساب کاربری شما تضمین می‌شود. در این بخش سه گزینه «پیامک»، «ایمیل» و «دو مرحله‌ای گوگل» قرار دارد که فعالسازی گزینه سوم پیشنهاد خود بیت پین به کاربران است. با فعالسازی این بخش، باید اپلیکشن گوگل اوتنتیکیتور «Google Authenticator» را نصب کرد. آن‌گاه هربار که بخواهید به اپ بیت پین ورود کنید، یک کد در این برنامه برای شما ارسال می‌شود که باید آن را برای ورود به بیت پین وارد کنید. در این اپلیکیشن هر 15 ثانیه یک بار کد جدید ارسال می‌شود. بنابراین باید کد را سریع در اپلیکیشن وارد کنید تا بتوانید ورود کنید. در این صورت حتی اگر شخصی اطلاعات کاربری شما را نیز در دست داشته باشد، باز هم نمی‌تواند بدون کد گوگل به حساب کاربری شما ورود کند!

8. کارت هدیه

از طریق اپ صرافی بیت پین می‌توان یک کارت هدیه ارز دیجیتال اختصاصی ایجاد کرد و آن را برای دعوت به دوستان ارسال کرد. این کارت هدیه می‌تواند شامل مقداری ارز دیجیتال به دلخواه شما باشد و طرف مقابل را برای ورود به این پلتفرم ترغیب نماید!

موارد فوق جزو گزینه‌های اصلی اپلیکیشن بیت پین هستند که از آن به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال ایران نام می‌برند. البته در هنگام دانلود، در کنار نظرات مثبت و رضایت‌بخش کاربران، برخی نظرات منفی هم دیده می‌شود که بیت پین در صدد است تا بتواند با برطرف کردن نواقص جزئی خود مانند سرعت بارگذاری، رضایت حداکثری کاربران را جلب کند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا