هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی

معرفی تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی

خرید از تولیدی صندلی ناهار خوری، بهترین کاری است که به هنگام قصد خرید برای میز و صندلی ناهار خوری می توانید انجام دهید، چرا که در تولیدی صندلی ناهار خوری شرایطی فراهم است که شما می توانید از بین مدل های مختلف، میز ناهارخوری مورد نیازتان را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه بیشتر به معرفی تولید کننده میز ناهارخوری چوبی خواهیم پرداخت؛ قبل تر از آن نگاهی داریم به تنوعی از میزهای ناهارخوری چوبی.

میز ناهارخوری تمام چوب

میز ناهارخوری تمام چوبی همانطور که از نامش پیداست، هیچ متریال دیگری ندارد. این میزها را می توان در دسته میزهای مستحکم و بادوام دسته بندی کرد زیرا چنانچه هرگونه خراشیدگی بر روی آنها ایجاد شود، قابلیت ترمیم خواهد داشت.

از مزایای استفاده از این میز ها، قابلیت ست کردن آنها با سایر وسایل و اکسسوری های منزل است. همچنین اگرچه این محصولات از لحاظ قیمت نسبت به سایر مدل ها گران تر هستند، اما هیچگاه قدیمی نشده و از مد نیفتاده اند.

اشکال گوناگون میز ناهارخوری چوبی

میزهای ناهارخوری چوبی مستطیل و گرد، انتخاب مناسبی بوده و معمولاً در همه اتاق ها جا شده و با هر دکوراسیون داخلی هماهنگ خواهند شد.

میزهای گرد، صمیمیت و راحتی افراد را برای افراد دور آن امکان پذیر می کنند؛ همچنین میزهای مستطیل هم برای افراد فضای بیشتری ایجاد می‌کند. دور میزهای مستطیل شکل می توان صندلی اضافه کرد اما میز های گرد این قابلیت را ندارند.

تولیدکننده و چوب انتخابی برای تولید میز ناهارخوری

برای ساخت میز ناهارخوری از چوب های مختلفی استفاده می شود. تولیدکننده برای ساخت میز ناهارخوری از چوب های متفاوتی استفاده می کند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود؛

  • چوب راش: میزهای ساخته شده از چوب راش قیمت کمتری دارند. اما به دیلیل کیفیت پایین این چوب نیست. این چوب دارای مقاومت بالایی است و براحتی فرسوده نخواهد شد.

چوب راش دارای رنگی کرم مایل به قرمز است و از بافتی همگن و نیمه سنگین برخوردار است. چوب راش در برابر آسیب حشرات و قارچ‌ها مقاوم است و به‌ راحتی در مناطق گرمسیر و مرطوب استفاده می‌شود.

  • چوب گردو: چوب گردو از بافتی ریز، همگن، صیقل پذیر و قابل کنده‌ کاری برخوردار است. در نتیجه در میز و صندلی‌های کلاسیک و مجلل که با نقش و نگارهای گوناگون همراه است، از چوب گردو استفاده می‌کنند. این چوب در مقابل فشار، خمش و کشش مقاوم است و بیشتر از لحاظ تزئین و رنگ‌پذیری نسبت به چوب‌های دیگر برتری دارد و البته گران تر است.
  • چوب بامبو: چوب بامبوعلاوه بر استحکام بالا، در برابر آب، رطوبت، سرما و گرما کاملاً مقاوم است و مغز مستحکمی دارد. به‌طور معمول از چوب بامبو تنها برای ساخت برندهای محبوب و محصولات تشریفاتی استفاده می‌شود. همچنین این چوب برای میز و صندلی‌هایی که در فضای آزاد یا در تماس مستقیم با تغییرات آب‌وهوایی هستند، مناسب است.

معرفی تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی

مزیت خرید میز ناهارخوری از تولیدکننده

قطعا هنگامی که از تولیدی صندلی ناهار خوری خرید می کنید، به علت آن که دست واسطه ها از خرید شما حذف می شوند به لحاظ هزینه برای شما به صرفه تر است. تولید کنندگان صندلی ناهار خوری چوبی، برای ساخت آن بیشتر چوب های سفت و محکم را به کار می برند.

در معرفی تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی نام گروه عاج را می توان به خاطر سپرد؛ این گروه یکی از معتبرترین تولیدی های  صندلی ناهار خوری چوبی است که در واقع تولید کننده انواع صندلی چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات تولید شده در این گروه با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال عرضه خواهد شد.

معرفی تولیدکننده میز ناهارخوری چوبی

نکتۀ پایانی

اگر می‌خواهید میزی داشته باشید که سال‌های سال شما را همراهی کند، میزهای ساخته‌شده از چوب سخت مثل چوب ماهون، گردو، افرا، بلوط و ساج را تهیه کنید. چنانچه از نظر هزینه مشکلی ندارید و زیبایی و جلوه دکوراسیون داخلی برایتان بسیار پر اهمیت است، میز ناهارخوری چوبی بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده و دکور کردن منزل شما است.

گروه تولیدی عاج تولید کننده انواع میز ناهارخوری چوبی، با اندازه و طرح های دلخواه شما عزیزان است. تمامی محصولات این گروه دارای گارانتی 18 ماهه بوده و شما عزیزان می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه و طرح های دلخواه خود را انتخاب نمایید.

  • آدرس کارخانه :تهران -بعد از پلیس راه جاجرود شهرک صنعتی خرمدشت خیابان سیاه سنگ دانش 4 پلاک62
  • آدرس سایت : https://ajsandali.com/
  • دفترفروش :02176217918

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا