هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی ۱۰ اسپیکر بلوتوثی پر طرفدار در بازار ایران

معرفی ۱۰ اسپیکر بلوتوثی پر طرفدار در بازار ایران

پس از ورود گسترده موبایل‌ها به بازار و تثبیت کاربرد آن‌ها در تمام ابعاد زندگی، رفته‌رفته تعداد لوازم جانبی مرتبط با آن‌ها نیز بیشتر و بیشتر شد. اگر چه در ابتدا تنها شارژرها به عنوان لوازم جانبی اصلی استفاده می‌شدند، اما به مرور موارد بیشتری به این فهرست اضافه شده و کاربردشان نیز افزایش یافت. برای مثال هندزفری‌ها از محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که هنوز هم استفاده می‌شوند. مهم‌ترین پیشرفت در لوازم جانبی زمانی اتفاق افتاد که تکنولوژی در جهت ساخت اکسسوری‌های بی‌سیم به کار گرفته شد.

امروزه ایرپادهایی را می‌بینیم که سیم‌های آزاردهنده و مزاحم را دور ریخته‌اند و به واسطه بلوتوث کار می‌کنند. این ابزارها پیشرفت چشم‌گیری را در حوزه لوازم جانبی رقم زده‌اند. یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای وایرلسی که به بازار وارد شد، اسپیکر بلوتوثی بود. ابزاری که در مدتی کوتاه توانست نظر افراد را به خود جلب کند و کاربرد گسترده‌ای پیدا کند. با توجه به محبوبیت این محصول، قصد داریم این مقاله را به خرید اسپیکر بلوتوثی ‌و بهترین برندهای این ابزار اختصاص دهیم.

اسپیکر بلوتوثی چه قابلیت‌هایی دارد؟

همان طور که گفته شد، اسپیکر بلوتوثی یکی از کاربردی‌ترین اکسسوری‌های وارد شده به بازار است. در قدم اول بهتر است به پرسش «اسپیکر بلوتوثی چیست و چه کاربردی دارد؟» پاسخ دهیم. اسپیکرها دستگاه‌های پخش صوتی هستند که به یک منبع متصل می‌شوند و فایل صوتی موجود در آن‌ها را با صدایی بلندتر از تلفن همراه، تلویزیون و … پخش می‌کنند. این ابزارها به سبب طراحی اختصاصی که برای پخش صوت دارند، تنها روی همین قضیه تمرکز کرده‌اند و به همین دلیل قدرت پخش صدا در آن‌ها بیشتر است. حال تفاوت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با سایر اسپیکرها، در حالت وایرلس یا بی‌سیم بودن آن‌هاست. بلوتوث یک تکنولوژی مبتنی بر امواج رادیویی است كه آن‌ها را برای یک اتصال کوتاه‌برد به کار می‌گیرد. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است و می‌توان آن را به آسانی جابه‌جا کرد. این ویژگی سبب شده که در هر جایی قابل استفاده باشند و به واسطه حجم کمشان، به راحتی در هر کیف و کوله‌پشتی جای بگیرند.
  • اسپیکر بلوتوثی قابلیت شارژ شدن دارد؛ بنابراین پس از شارژ شدن می‌توان آن‌ها را به مکان‌هایی منتقل کرد که دسترسی به پریز برق وجود ندارد.
  • اسپیکر بلوتوثی غالبا پورتی برای اتصال فلش و رم نیز دارد. این ویژگی نیز از دیگر مزیت‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است.
  • طراحی اغلب این اسپیکر‌ها زیبا و منحصربه‌فرد است.
  • اسپیکرهای بلوتوثی مقرون‌‌به‌صرفه هستند و برای خرید آن‌ها لازم نیست هزینه زیادی بپردازید.

مجموع این ویژگی‌ها خرید اسپیکر بلوتوثی را به انتخابی مناسب تبدیل کرده‌اند. برای مراسم‌ها، مهمانی‌ها، جشن تولد و حتی پخش کردن آهنگی ملایم در محیط می‌توانید از اسپیکر بلوتوثی استفاده کنید. در ادامه چند مورد از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را معرفی کرده‌ایم.

معرفی ۱۰ اسپیکر بلوتوثی پر طرفدار در بازار ایران

بهترین اسپیکر بلوتوثی‌های بازار

در این قسمت از مقاله بدون معطلی و فوت وقت به سراغ اسپیکرهایی می‌رویم که نسبت به قیمتشان، ارزش خرید بالایی دارند. برای خرید اسپیکر بلوتوثی می‌توانید به وب‌سایت «سیبما» مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید. در ادامه چند اسپیکر پارتی باکس محبوب را معرفی کرده‌ایم:

اسپیکر بلوتوثی GTS-1360

این اسپیکر زیبا و خوش‌دست، رقص نور بسیار زیبایی دارد که آن را به یکی از زیباترین اسپیکرهای بلوتوثی تبدیل می‌کند. کیفیت صدای بسیار عالی، نگهداری شارژ باتری مطلوب و اتصال سریع از جمله ویژگی‌های این محصول هستند.

اسپیکر پارتی باکس Great Nice GTS_1345

این‌ مدل اسپیکر بلوتوثی قابل حمل صدای بلند و مطلوبی دارد که هر محیطی را پشتیبانی می‌کند. سبک بودن این اسپیکر سبب شده تا به آسانی بتوانید آن را جابه‌جا کنید. کیفیت مقاومت بالا، نگهداری شارژ باتری خوب و رقص نور زیبا از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر هستند.

اسپیکر بلوتوثی تسکو TS2307

با خرید اسپیکر بلوتوثی تسکو از یک اسپیکر بسیار کوچک و کم حجم بهره‌مند می‌شوید که کیفیت بدنه بسیار مطلوبی دارد. همچنین صدای بلند و واضح این اسپیکر از دیگر مزایای آن است. باید بدانید که این محصول ورودی میکروفن نیز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل mini M3

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مینی یک اسپیکر جمع و جور و کاربردی است که می‌توانید آن را در هر مکانی استفاده کنید. این اسپیکر سریعا به دستگاه‌ها متصل می‌شود و صدایی بلند و واضح دارد.

اسپیکر بلوتوثی مدل Koleer S29

اسپیکر بلوتوثی کلر از فلش و رم پشتیبانی می‌کند و این ویژگی سبب محبوبیت هرچه بیشتر این اسپیکر شده است. با خرید اسپیکر بلوتوثی کلر از کیفیت صدایی مطلوب، بلند و واضح بهره‌مند خواهید شد. بدنه این اسپیکر نیز بسیار مقاوم است.

اسپیکر Golon RX 8866BT

این اسپیکر بلوتوثی ظاهری شبیه به رادیوهای قدیمی دارد و یک چراغ‌قوه ال‌ای‌دی موجب تمایز این محصول از سایر اسپیکرها شده است. اسپیکر گولون را می‌توانید از طریق باتری‌های قلمی یا جریان برق DC شارژ کنید. صدای باکیفیت اسپیکر گولون مهم‌ترین مزیت آن است.

اسپیکر کلومن K-S115

خرید اسپیکر بلوتوثی کلومن، قابلیت‌های متعددی نظیر تکنولوژی HiFi، پاسخ به تماس، استفاده از رم میکرو و مواردی از این دست را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اسپیکر در رنگ‌بندی متعددی در دسترس است.

اسپیکر Mini Ws-887

این اسپیکر علاوه بر کیفیت صدای عالی و مطلوب، امکان تغییر دادن موسیقی و کم و زیاد کردن صدا با استفاده از دکمه را نیز فراهم کرده است. این مدل از اسپیکر مینی نیز امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را دارد و یک بندآویز نیز برای آن تعبیه شده است.

اسپیکر بلوتوثی KTS-1296

اگر به دنبال اسپیکر بلوتوثی مناسب یا پخش صدای بی‌نظیر و نگهداری شارژ فوق‌العاده هستید، این مدل را از دست ندهید. رقص نور بسیار زیبای این محصول، ظاهری چشم‌نواز به آن بخشیده است.

اسپیکر بلوتوثی تسکو TS2313

مدل TS2313 از سری اسپیکر‌های تسکو نیز مانند سایر انواع آن، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد. بیس بالای این اسپیکر آن را به یک اسپیکر پارتی باکس مناسب تبدیل کرده است. کیفیت بدنه عالی، میکروفون داخلی و ماندگاری باتری طولانی از جمله ویژگی‌های مطلوب این اسپیکر هستند.

معرفی ۱۰ اسپیکر بلوتوثی پر طرفدار در بازار ایران

خرید اسپیکر بلوتوثی باکیفیت را از کجا انجام دهیم؟

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل یا هر یک از لوازم جانبی موبایل به سبب حساسیتی که در انتخاب و سلامت آن‌ها وجود دارد، باید از یک منبع معتبر انجام شود. سیبما مجموعه‌ای است که پس از سال‌ها فعالیت در بازار سنتی تصمیم گرفته که در فضای مجازی نیز فروشگاه اینترنتی خود را تأسیس کند. فروشگاه سیبما منبعی برای تهیه محصولات صددرصد اورجینال است و ضمانت بازگشت وجه برای اصالت کالا ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و محصولات موجود را بررسی کنید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی انواع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرداختیم و شما را با بهترین منبع خرید اسپیکر بلوتوثی آشنا کردیم. فروشگاه اینترنتی سیبما اسپیکرهای اصل و باکیفیت را با چند کلیک در دسترس شما قرار می‌دهد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا