هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی 5 مدل دوربین مدار بسته دید در شب ۳۶۰ درجه

معرفی 5 مدل دوربین مدار بسته دید در شب ۳۶۰ درجه

از قابلیت های مهمی که یک دوربین مدار بسته باید داشته باشد، قابلیت دید در شب و چرخش 360 درجه است. دوربین های مداربسته با قابلیت دید در شب به شما این امکان را می دهند تا در تاریک ترین محیط ها بتوانید تصویر محیط را به صورت کاملا روشن و واضح داشته باشید. قابلیت دید در شب با استفاده از LED های مادون قرمز که بر روی دوربین نصب است، فراهم می‌شود. نوری که از طریق LED های مادون قرمز در محیط تابیده می شود، کاملا نامرئی است و توسط چشم انسان قابل مشاهده نیست. میزان برد دید در شب دوربین ها بستگی به تعداد و نوع LED های مادون قرمز و چیپ دوربین مداربسته دارد. معمولا برد دید در شب دوربین ها، بین 20 تا 30 متر است. خرید دوربین مداربسته دید در شب برای محیط هایی که نور کافی ندارند، یکی از گزینه های مناسب است.

انواع دید در شب دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته دید در شب، دارای دو نوع دید در شب سیاه سفید یا رنگی هستند. دوربین های نسل قدیمی تر LED های معمولی دارند و از دید در شب سیاه و سفید بهره می برند. بعضی از دوربین های مداربسته نسل جدید پیشرفته تر هستند و قابلیت دید در شب رنگی دارند و اصطلاحا به آن ها وارم لایت گفته می شود. دوربین های دارای دید در شب رنگی تصاویر رنگی بسیار با کیفیتی را در تاریکی مطلق به شما ارائه می دهند. اگر برای خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره تلفن های کارشناسان موجود در وبسایت دوربین استور تماس بگیرید.

دوربین مداربسته چرخشی

دوربین های مداربسته چرخشی یا همان 360 درجه، قابلیت چرخش و تغییر جهت به بالا، پایین، چپ و راست را دارند. از مزایای دوربین مداربسته چرخشی می توان به زاویه دید بیشتر، تعداد دوربین مداربسته کمتر و مصرف برق کمتر در صورت استفاده از باتری های UPS اشاره کرد. معمولا دوربین های دارای قابلیت چرخش 360 درجه، تحت شبکه هستند و با نصب نرم افزار مربوطه بر روی موبایل و از طریق اینترنت می توان در هر زمان و مکانی به تصاویر آن ها دسترسی داشت و به صورت زنده تصاویر را مشاهده کرد. از دیگر مزایای اینگونه دوربین ها می توان به عدم نیاز به دستگاه DVR اشاره کرد.

در این مطلب می خواهیم به معرفی چند مدل دوربین مدار بسته دید در شب ۳۶۰ درجه بپردازیم که همگی در وبسایت فروشگاه دوربین استور موجود هستند. برای خرید دوربین های مدار بسته دید در شب ۳۶۰ درجه می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید و با شماره تلفن های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-11

این محصول یک دوربین مینی اسپید دام با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی است که دارای قابلیت انتقال صدای دو طرفه است. جنس بدنه این دوربین مینی اسپید دام از پلاستیک فشرده ضد آب است و از آن هم در محیط های داخلی و هم در محیط های خارجی می توانید استفاده کنید. دید در شب این دوربین از نوع رنگی می باشد. این محصول قابلیت اتصال به نرم افزار xmeye و ICSEE را دارد و از طریق نصب نرم افزار بر روی موبایل خود می توانید در هر مکان و زمانی از طریق اینترنت به دوربین متصل شوید و تصاویر آن را مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به تعقیب سوژه فعال و چرخش 360 درجه اشاره کرد. این محصول دارای ضمانت 12 ماهه دوربین استور است.

دوربین مدار بسته زومیکس مدل TP-401

دوربین مدار بسته زومیکس مدل TP-401 یک دوربین مینی اسپید دام با دید در شب رنگی قوی و قابلیت چرخش 360 درجه است. این دوربین دارای قابلیت مکالمه دو طرفه و پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت است. کیفیت تصویر این محصول 5 مگاپیکسل بوده و تکنولوژی آن آی پی (تحت شبکه) است. نرم افزاری که برای اتصال این دوربین به موبایل باید استفاده کنید نرم افزار V380 می باشد. این محصول نیز دارای یک سال ضمانت دوربین استور می باشد.

معرفی 5 مدل دوربین مدار بسته دید در شب ۳۶۰ درجه

دوربین مدار بسته تحت شبکه IMOU RANGER 2

این محصول یک دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه است که کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی با رزولوشن 1080P دارد. این برند زیرمجموعه شرکت داهوا است و از کیفیت خوبی برخوردار است. دید در شب این دوربین از نوع رنگی است و قابلیت چرخش 355 درجه به صورت افقی و تا 80 درجه به شکل عمودی را دارد.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به مکالمه دو طرفه و قابلیت تشخیص حرکت اشاره کرد. این محصول امکان تشخیص صداهای غیر عادی مانند گریه کودک و تعقیب سوژه را نیز دارد. برای ذخیره تصاویر بر روی این دوربین می توانید از کارت حافظه تا 256 گیگابایت استفاده کنید. برای نصب این دوربین نیازی به دستگاه DVR و نصاب دوربین مداربسته ندارید و به آسانی خودتان می توانید انجام دهید و با نصب نرم افزار IMOU LIFE بر روی موبایل خود آن را راه اندازی کند.

معرفی 5 مدل دوربین مدار بسته دید در شب ۳۶۰ درجه

دوربین بی بی کم مدل TP-434

دوربین بی بی کم مدل TP-434 هم یکی دیگر از دوربین های مداربسته چرخشی است که دارای بدنه ای پلاستیکی و قابلیت دید در شب است. دید در شب این دوربین از نوع سیاه و سفید است. کیفیت تصویر این دوربین 2 مگاپیکسل است و دارای زوم 10ایکس موتورایز است که با زوم کردن بر سوژه تا 30 متر بدون تار کردن با وضوح اجسام را نشان می دهد. این محصول قابلیت اتصال به وای فای برای مشاهده تصاویر دوربین از هر نقطه ای بر روی انواع تلفن همراه را دارد و از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند. مکالمه دو طرفه نیز از دیگر قابلیت های این محصول می باشد. نرم افزار مخصوص این دوربین نرم افزار CARECAMPRO است و دارای 12 ماه ضمانت دوربین استور می باشد.

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE7232IW-AE

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن مدل DS-2DE7232IW-AE یکی از محصولات پیشرفته و حرفه ای شرکت هایک ویژن است که قیمت نسبتا بالایی دارد. کیفیت تصویر این دوربین 2 مگاپیکسل HD 1080P + با رزولوشن تصویر 1080*1920 بوده و از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال (اپتیکال تا 32 برابر و دیجیتال تا 16 برابر) برخوردار می باشد. بدنه این دوربین از جنس فلزی است و دارای استاندارد ip66 مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد. قابلیت چرخش 360 درجه، دید در شب تا 150 متر و پشتیبانی از مموری کارت تا 128 گیگابایت از دیگر قابلیت های این دوربین است. نوع حسگر تصویر این دوربین نیز از نوع cmos می باشد. برای مشاهده قیمت و خرید این دوربین هایک ویژن می توانید به فروشگاه دوربین مدار بسته دوربین استور مراجعه نمایید.

تلفن مشاوره فروش: 09909219648

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا