هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی 6 سایت خرید آنلاین خارجی؛ آمازون ـ تائوبائو و…

معرفی 6 سایت خرید آنلاین خارجی؛ آمازون ـ تائوبائو و…

بسیار پیش آمده است که مشتریان ما نتوانسته‌اند کالای مورد علاقه خود را در داخل کشور پیدا کنند یا به دلیل هزینه های بسیار بالای خرید کالاهای خارجی در بازارهای ایران، از خرید آن منصرف شده اند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید از سایت های خارجی را برای تامین تجهیزات مورد نیاز خود ترجیح میدهد، ما در ققنوس خرید همراه شما هستیم تا به عنوان واسطه‌ای معتبر، خرید از آمازون امارات، ایبی، علی اکسپرس و خرید از تائوبائو را در نهایت برای شما رقم بزنیم. برای خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از علی اکسپرس و خرید از ای بی با ما همراه باشید.

معرفی سایت های خرید خارجی

اگر به دنبال خرید از سایت های خارجی هستید، حتما وقتی در گوگل سرچ میکنید با تعداد بسیار زیادی از انواع فروشگاه های اینترنتی که اتفاقا بسیار محبوب و معتبر هستند نیز رو به رو خواهید شد. خرید از ای بی و خرید از علی اکسپرس به عنوان منبع تامین کالاهای وارداتی برای خرید عمده بسیار پیشنهاد میشود. همچنین، افرادی که قصد خرید کالا از تولید کنندگان چینی را دارند، بهتر است خرید از تائوبائو را اولویت خود قرار دهند. به دنبال خرید کالا از دبی هستید، برای شما عزیزان نیز خرید از آمازون امارات را پیشنهاد میکنیم.

ققنوس خرید به عنوان یکی از معتبرترین کارگزاری های خرید از سایت های خارجی میتواند به شما این اطمینان را بدهد که صفر تا صد پروسه خرید از ای بی، علی اکسپرس، خرید از علی بابا، تائوبائو و آمازون امارات را هم به صورت خرده و هم به صورت عمده در نهایت امنیت و با مناسب ترین کارمزدها به انجام میرساند.

اگر بهترین سایت خارجی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود را نمیشناسید، توجه شما را به بررسی مزایا و معایب خرید از هر یک از محبوب ترین فروشگاه های آنلاین جلب میکنیم:

آمازون امارات

آمازون را میتوانیم غول تجارت الکترونیک در نظر بگیریم که با برخورداری از شعبه های فعال در کشورهای مختلف توانسته نمایندگی معتبر خود را در سراسر جهان ایجاد نماید. از آنجایی که دسترسی به برندهای معتبر جهانی و خرید مستقیم از آمازون برای ایرانی ها دشوار میباشد، خرید از آمازون امارات نقطه روشنی برای تامین انواع کالاهای باکیفیت و برند جهانی با قیمت های مناسب بوده است.

کارشناسان ققنوس خرید برای خرید از آمازون امارات همانند هر سایت خارجی دیگری همچون خرید از ای بی و خرید از علی اکسپرس، پیشنهاد میکنند بلافاصله پس از اطمینان از خرید کالای دلخواه خود، در سایت ققنوس خرید ثبت سفارش نمایید تا بتوانیم پیش از به اتمام رسیدن موجودی کالا، نسبت به خرید آن اقدام نماییم.

مزایای خرید از آمازون امارات

  • نرخ کالاها در سایت آمازون امارات مناسب میباشد.

  • امکان ارسال سریع کالاهای خریداری شده از آمازون امارات به ایران وجود دارد.

  • کیفیت کالاها در این سایت تضمین شده هستند.

معایب خرید از آمازون امارات

  • هزینه حمل و نقل: گاهی اوقات هزینه‌های حمل و نقل برای محصولات خریداری شده از آمازون امارات ممکن است بالا باشد، به ویژه اگر کالا به صورت هوایی ارسال شود؛ اما در مقایسه با سایر کشورها، بسیار کم هزینه تر خواهد بود.

  • محدودیت در انتخاب محصولات: برخی از کالاها که در دیگر فروشگاه‌های آمازون موجود هستند، ممکن است در آمازون امارات موجود نباشند.

تائوبائو

خرید از تائوبائو که زیرمجموعه شرکت علی بابا میباشد را به خریدارانی که به دنبال خرید مستقیم از تولید کنندگان چینی هستند، پیشنهاد میکنیم. تائوبائو (Taobao) یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین در چین است و از آنجا که در چین مستقر میباشد، فرایند خرید و حمل بار نیز برای ایرانیان راحت تر است. مانند هر روش خرید آنلاین دیگری از جمله خرید از علی اکسپرس و خرید از آمازون امارات، خرید از تائوبائو هم مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه مزایا و معایب خرید از تائوبائو را مرور می‌کنیم:

مزایای خرید از تائوبائو

  • تنوع محصولات: از لباس و آرایشی‌ها تا لوازم الکترونیکی، تائوبائو محصولات فراوانی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

  • قیمت‌های پایین: بسیاری از محصولات در تائوبائو با قیمت‌های رقابتی و مناسب ارائه می‌شوند.

  • تبلیغات و تخفیفات منظم: بسیاری از فروشندگان تبلیغات و تخفیفات ویژه ارائه می‌دهند، که می‌تواند به مشتریان کمک کند تا محصولاتی با قیمت مناسب تر را خریداری کنند.

معایب خرید از تائوبائو

  • به‌روزرسانی اطلاعات: برخی از فروشندگان ممکن است اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده در مورد محصولات خود ارائه دهند.

  • زبان: اگر با زبان چینی آشنایی ندارید، ممکن است با مشکلاتی در استفاده از این وبسایت چینی مواجه شوید.

علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس روشی عالی برای واردات کالا از چین و ارتباط با تامین کنندگان چینی است تا بتوانید انواع کالاها را به صورت عمده از تولید کننده اصلی خریداری نمایید. روند خرید از علی اکسپرس بسیار ساده میباشد و همانند خرید از ای بی و خرید از آمازون امارات ، کافی است پس از انتخاب محصول مورد نظر، لینک آن را برای کارشناسان ققنوس خرید ارسال نمایید تا به سرعت آن را از تامین کننده خریداری نماییم. البته، در کنار مزایایی که خرید از علی اکسپرس وجود دارد، با محدودیت هایی نیز رو به رو است که عبارتند از:

مزایای خرید از علی اکسپرس

  • قیمت های بسیار خوب در علی اکسپرس

  • سایت علی اکسپرس از طراحی کاربرپسندی برخوردار است.

  • امکان تبادل نظر و نظرخواهی در این سایت وجود دارد.

معایب خرید از علی اکسپرس

  • کیفیت نامعلوم: گاهی اوقات محصولاتی که در علی ‌اکسپرس فروخته می‌شوند، کیفیت پایینی دارند و با تصویرهایی که در توضیحات محصول نمایش داده شده است، مطابقت ندارند.

  • سختی در مذاکره با فروشنده: برخی از فروشندگان ممکن است به زبان‌های خارجی مسلط نباشند، که می‌تواند ارتباط و مذاکره را مشکل کند.

ای بی

تنوع بسیار بالای انواع کالاها از برندهای مختلف، خرید و فروش محصولات دست دوم و مزایده های فوق العاده با قیمت های بسیار پایین، از جمله دلایلی هستند که خرید از ای بی را به انتخاب اول بسیاری از مشتریان ما تبدیل کرده اند. خرید از ای بی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا کالاهای دست دوم باکیفیت را با قیمت های باور نکردنی خریداری نمایند.

مزایای خرید از ای بی

  • تنوع بسیار: هر آنچه را که بخواهید، میتوانید جهت خرید از ای بی پیدا کنید.

  • مزایده ها: امکان شرکت در مزایده ها و حراجی ها برای همه وجود دارد.

  • امکان مقایسه قیمت ها: قبل از نهایی کردن خرید خود، میتوانید قیمت ها را با دیگران فروشندگان به راحتی مقایسه کنید.

معایب خرید از ای بی

  • قیمت کالاهای نو ممکن است کمی گران باشد.

  • معمولا انتخاب خوبی برای کسب و کارها نمیباشد.

آمازون

برای خرید از آمازون کافی است لینک کالا را برای ما در ققنوس خرید ارسال نمایید تا کلیه پروسه خرید از مذاکره با فروشنده تا حمل درب به درب را برای شما به انجام برسانیم. از آنجا که آمازون از غول های تجارت الکترونیک محسوب میشود، برخی از مزایا و معایب خرید از این سایت عبارتند از:

  • ارائه تخفیف های شگفت انگیز

  • تنوع بسیار بالای محصولات

  • ارائه خدمات پشتیبانی عالی به مشتریان

معایب خرید از آمازون

  • امکان بروز کلاهبرداری

  • در برخی مواقع احتمال دارد که تصویر کالا با خود محصول تطابق نداشته باشد.

علی بابا

وب‌سایت علی ‌بابا یکی از بزرگترین بسترهای تجارت الکترونیک جهان است. همچون هر بستر دیگری از جمله خرید از تائوبائو و خرید از علی اکسپرس، خرید از علی ‌بابا نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد. ما در ققنوس خرید برای حفظ منافع مشتریان خود و کاهش خطرات مرتبط با خرید از علی ‌بابا، همواره توصیه می‌کنیم تحقیقات دقیقی انجام دهید، نظرات دیگر خریداران را مطالعه کنید و با فروشندگان ارتباط برقرار کنید تا دچار مشکلات و کلاهبرداری های احتمالی نشوید.

مزایای خرید از علی بابا

  • تنوع بالا: با توجه به حضور تعداد زیادی تولیدکننده و فروشنده، انواع محصولات با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف در دسترس هستند.

  • قیمت مناسب: بسیاری از محصولات در علی بابا با قیمت‌های رقابتی و مناسبی ارائه می‌شوند.

  • امکانات پرداخت: علی ‌بابا امکانات و روش‌های مختلف پرداخت بین المللی را پشتیبانی می‌کند.

معایب خرید از علی بابا

  • کیفیت نامعلوم: کیفیت برخی محصولات ممکن است با توصیفات فروشنده مطابقت نداشته باشد.

  • تأخیر در ارسال: در برخی موارد ممکن است شما با تاخیر در زمان ارسال یا تحویل مواجه شوید.

  • مسائل زبانی: اگرچه سایت علی ‌بابا چندین زبان را پشتیبانی می‌کند، اما در ارتباط و مذاکره با برخی فروشندگان ممکن است با مشکلات زبانی مواجه شوید.

شرکت کارگزار خرید از سایت های خارجی

خدمات خرید از سایت های خارجی یکی از قدیمی ترین سرویس های حرفه ای و تخصصی ققنوس خرید میباشد که با بیش از سال‌ها سابقه فعالیت، به خریداران بسیاری ارائه شده است.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از ای بی و خرید از علی اکسپرس هستید، ققنوس خرید با ارائه خدمات صفر تا صدی خرید و تامین کالا همراه شماست. برای خرید از آمازون امارات، خرید از تائوبائو و علی بابا کافی است با کارشناسان ما از طریق وبسایت www.fnxshopping.com در ارتباط باشید تا شما را در طول مسیر خرید و تحویل نهایی کالا راهنمایی نمایند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا